نمونه های اولیه صفحه نمایش اپل در آزمایشات ناموفق، پروژه به حالت تعلیق درآمد – گزارش خلاصه

[ad_1]

گزارشی از یک وبلاگ نویس چینی با 1.7 میلیون دنبال کننده نشان می دهد که نمونه های اولیه صفحه نمایش اپل در تست های تعیین شده توسط این شرکت شکست خورده اند.

آنها در ادامه ادعا می کنند که “این پروژه به طور موقت رها شده است”، اگرچه این تقریباً به طور قطع تفسیر نادرستی از محتمل ترین موقعیت است …

نمونه های اولیه صفحه نمایش اپل

گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد، گفت که تامین‌کنندگان صفحه‌نمایش سامسونگ و ال‌جی برای مدتی نمونه‌های نمایشگر تاشو را برای بررسی این شرکت به اپل ارسال کرده‌اند – و جدیدترین آنها در محدوده ۷ تا ۸ اینچی قرار دارند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا اپل یک آیفون تاشو یا آی پد تاشو را در اولویت قرار داده است یا حتی تا چه حد می توان آنها را یکسان توصیف کرد. در نظرسنجی ما، اکثر شما از دستگاهی با اندازه iPhone Pro که روی صفحه نمایش مینی آی‌پد تا می‌شود، طرفداری می‌کنید.

گزارش بعدی حاکی از آن بود که اپل حداقل دو نمونه اولیه «فعال» دارد که مانند یک پوسته تاشو جمع می‌شوند، اما نگران یک چین و چروک قابل مشاهده است.

طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی روش هایی برای کاهش چین و چروک وسط صفحه نمایش است که پس از چندین بار تا شدن ظاهر می شود. این شرکت می‌خواهد دستگاه کاملاً مسطح باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با صفحه نمایش تعامل داشته باشند و با لوازم جانبی مانند Apple Pencil آزادانه روی آن نقاشی بکشند.

آزمایش‌های نمونه اولیه شکست خورد، “پروژه موقتاً به حالت تعلیق درآمد”

وبلاگ چینی Fixed Focus Digital، که نزدیک به 1.7 میلیون دنبال کننده دارد، می گوید که این پروژه در حال حاضر متوقف شده است.

اپل در حال تسریع تحقیق و توسعه محصولات صفحه نمایش تاشو است و چندین دستگاه فروخته شده توسط شرکا را برای از بین بردن این تحقیقات خریداری کرده است. با این حال، به نظر می رسد که پروژه به طور موقت متوقف شده است، زیرا نمایشگر آزمایش را پشت سر گذاشته است.

از 9to5Mac بگیرید

بدبینانه ترین تعبیر این است که اینجا خبری نیست. اپل سال‌هاست که نمایشگرهای تاشو تامین‌کنندگان خود را ارزیابی می‌کند و آن‌ها را در انواع آزمایش‌ها قرار می‌دهد و هنوز از آنچه دیده است راضی نیست. این واقعیت که پیشنهادات اخیر نتوانست شرکت را راضی کند چیز جدیدی نیست.

اما قرائت سخاوتمندانه تر این است که اپل از تکثیر نمونه های اولیه موجود ناراضی است و از تامین کنندگان خود خواسته است که به تابلوی نقشه برگردند و رویکردی کاملاً متفاوت را در این زمینه اتخاذ کنند. این امر مستلزم آرامش بیشتری در پروژه در سمت اپل است، در حالی که منتظر نمونه های جدید است.

صرف نظر از این، هیچ دنیایی وجود ندارد که در آن ایده اپل “قفسه بندی” پروژه، به طور موقت یا غیرمعمول منطقی باشد. بدیهی است که در برخی مواقع لوازم تاشو اپل وجود خواهند داشت و این شرکت تا زمانی که راه حلی مطابق با استانداردهای خود پیدا کند به کار روی آنها ادامه خواهد داد.

عکس Galaxy Z Flip 3 توسط Onur Binay در Unsplash. گزارش مشاهده شده توسط MacRumors.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی