هزینه های اضافی برای دنبال کردن – 9to5Mac

هزینه‌های اضافی که در بیانیه اعتراضات تکمیلی نامیده می‌شود معمولاً زمانی به شرکت‌ها تحمیل می‌شود که مرجع رقابت اتحادیه اروپا شواهد جدیدی را جمع‌آوری کرده یا عناصر خاصی را برای تقویت پرونده خود تغییر داده است.

Spotify در سال 2019 یک شکایت ضد تراست رسمی به اتحادیه اروپا ارائه کرد.

این نشان می دهد که بازرسان شواهد کافی برای اضافه کردن اتهامات ضد انحصار مورد انتظار در مورد رفتار اپل با Spotify و سایر توسعه دهندگان پیدا کرده اند.

زمینه

ما نباید بیشتر منتظر بمانیم تا متوجه شویم دقیقاً نقض های اپل چیست و اتحادیه اروپا چگونه قصد دارد به آنها رسیدگی کند. رگولاتورها احتمالا اپل را به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده جریمه خواهند کرد و تغییراتی را که انتظار دارد این شرکت در آینده انجام دهد را مشخص کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شرکت کوپرتینویی البته این فرصت را خواهد داشت که به طور رسمی به اتهامات پاسخ دهد. با توجه به اینکه بعید است اپل به اشتباه خود اعتراف کند، به نظر می رسد یک نبرد حقوقی در پی خواهد داشت، بنابراین به نظر می رسد این آشفتگی برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد.

اسپاتیفای گفت که اپل نه تنها از سرویس استریم اختصاصی خود که امکان اشتراک درون برنامه ای را بدون هیچ کارمزدی می دهد، ترجیح می دهد، بلکه در نحوه اجرای قوانین خود نیز ناسازگار است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نبرد ضد انحصار اپل علیه اسپاتیفای امروز چرخش جدیدی به خود گرفت و اتحادیه اروپا اعلام کرد که شرکت کوپرتینویی اکنون با اتهامات اضافی رفتار ضد رقابتی مواجه خواهد شد.

Spotify می گوید قوانین App Store اپل انتخاب را محدود می کند و نوآوری را خفه می کند. Spotify کاهش 30 درصدی اپل – که آن را “مالیات” می نامد – به عنوان بخش مهمی از شکایت خود هدف قرار می دهد، اما همچنین به قوانینی اشاره می کند که چگونه اپل توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث را از ارتباط با مشتریان مسدود می کند. […] اسپاتیفای می‌گوید اپل در هر مرحله به خود یک مزیت ناعادلانه می‌دهد.

یکی از آشنایان به این موضوع گفت که اپل در هفته‌های آتی به عنوان بخشی از تحقیقاتی که با شکایت اسپاتیفای آغاز شده است، با اتهامات ضدتراست اضافی از اتحادیه اروپا روبرو خواهد شد، که نشانه‌ای از تقویت مجریان قانون در اتحادیه اروپا علیه این شرکت است. […]

با این حال، به نظر بسیار محتمل به نظر می رسد که یک شکایت کم اهمیت از Spotify نیز پشت سر اتحادیه اروپا برای شروع تحقیقات ضد انحصار در سال 2015، حتی قبل از راه اندازی Apple Music، باشد.

آخرین توسعه ضد انحصار اپل در برابر Spotify

عکس: کارل رینیر/پاشیدن

ماه گذشته گزارش شد که تنظیم کننده های ضد انحصار اتحادیه اروپا در حال نهایی کردن لیست اتهامات خود علیه اپل هستند رویترز امروز گزارش می دهد که احتمالاً هزینه اضافی اضافه می شود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یکی از مقایسه‌هایی که Spotify به آن تکیه می‌کند این است که برنامه‌هایی مانند Uber و Deliveroo نیازی به استفاده از سیستم پرداخت اپل ندارند و بنابراین نباید سهم درآمد 30 درصدی اپل را در نظر بگیرند.