هفته نامه هوم کیت: فیلتر هوای مروس با اتوماسیون های هوم کیت می تواند هوای اتاق شما را تمیز نگه دارد

[ad_1]

فیلتر هوا چیزی است که به اعتقاد من باید در هر خانه ای وجود داشته باشد. حتی در زادگاه من چاتانوگا، تنسی، که هوا به طور کلی تمیز است، گرده های زیادی در زمان های مختلف سال در هوا وجود دارد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آتش‌سوزی‌های دائمی را تجربه می‌کند، حتی بیشتر از من به فیلتر هوای سالم نیاز دارید. با این حال، گزینه های زیادی برای فیلترهای هوای مجهز به HomeKit وجود ندارد. تا همین اواخر تنها گزینه این بود فیلتر هوا VOCOlinc. در حالی که من عاشق این محصول هستم، ردپای بزرگی دارد، بنابراین برای آپارتمان ها یا اتاق خواب های کوچک کاربردی نیست. من اخیرا برداشتم فیلتر هوای Meross HomeKit برای اتاق خواب ما، و اگر نیاز به فیلتر کردن هوا در یک منطقه کوچکتر دارید، یک گزینه عالی است.

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


گزینه VOCOLinc برای تمیز کردن هوای یک منطقه 645 فوت مربعی طراحی شده است، در حالی که Meross برای تمیز کردن یک منطقه 207 فوت مربعی طراحی شده است، بنابراین می توانید ببینید که منطقه بسیار کوچکتری را پوشش می دهد. بنابراین، من گزینه VOCOlinc را برای یک اتاق نشیمن بزرگتر / اتاق پاداش توصیه می کنم که در آن Meross برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن / منطقه میانی یک آپارتمان عالی است.

ادغام HomeKit

اضافه شده است فیلتر هوای مروس HomeKit بسیار خوب بود، همانطور که در مورد تمام محصولات Meross که در گذشته بررسی کرده ام، صادق است. یک کد HomeKit در کنار آن وجود دارد، بنابراین هنگامی که آن را اسکن کردید، روندی را طی می کند که به شما اجازه می دهد آن را به اتاق اضافه کنید و برخی از اتوماسیون های از پیش تعیین شده را فعال کنید.

گزینه Meross در VOCOlinc برتری دارد، داده هایی است که در برنامه Home نمایش داده می شود. با VOCOlinc، فقط اطلاعات اولیه محصول را خواهید داشت. با Meross وضعیت/عمر فیلتر را در برنامه Home خواهید دید تا بتوانید نیاز به تعویض را کنترل کنید.

ما معمولاً فیلترهای هوا را در شب اجرا می کنیم تا صدای سفید در اتاق خوابمان ایجاد شود، بنابراین من اتوماسیون ها را در حوالی ساعت 11 شب روشن می کنم که معمولاً برای عصر بازنشسته می شویم، اما ما صبح به صورت دستی خاموش می کنیم.

کیفیت مواد

اندازه فیلتر هوای Meross برای اتاق خواب مناسب است و به راحتی در کنار یا زیر میز کنار تخت قرار می گیرد. میز من در اتاق خواب ما است، بنابراین آن را زیر آن می کشم.

بدنه فلزی جامد است و من همچنین از گزینه قفل کودک برای جلوگیری از روشن نشدن تصادفی آن توسط فرزندانمان قدردانی می کنم. پاک کننده هوا شامل فیلتر قابل تعویض و اخبار باید هر سه تا شش ماه یکبار خریداری شود (بسته به کیفیت هوای شما).

اتوماسیون HomeKit پیشنهادی

در اتاق خواب روشن کنید

برای فعال کردن a در اتاق خواب روشن شود اتوماسیون: برنامه Home > Automations را اجرا کنید. آنچه را که می خواهید اتوماسیون را راه اندازی کند، انتخاب کنید. برای این مثال، زمانی از روز را انتخاب کنید. زمان و روزهای هفته خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید در آخر هفته ها از زمان خواب متفاوتی نسبت به روزهای هفته استفاده کنید، باید این روند را دو بار تکرار کنید.

فیلتر هوای Meross را پیدا کنید، سپس آن را روشن کنید. من آن را برای صرفه جویی در عمر فیلتر تنظیم کردم تا بعد از چهار ساعت در اتوماسیون خاموش شود.

از سیری استفاده کنید

اگر هوم پاد یا هوم پاد مینی دارید، می توانید از سیری برای فعال کردن فیلتر هوا در صورت تقاضا استفاده کنید. به عنوان مثال، بگویید: “Hey Siri، فیلتر هوا را در اتاق خواب اصلی من روشن کن.” نام اتاق را بسته به جایی که از آن استفاده می کنید تغییر دهید.

مبتنی بر حرکت

اگر شما یک سنسور حرکت HomeKit، می توانید فیلتر هوا را بر اساس ورود شخصی به اتاق فعال کنید. در بخش اتوماسیون ها، سنسور چیزی را تشخیص می دهد را انتخاب کنید تا انتخاب کنید که آیا هنگام تشخیص حرکت چیزی فعال شود یا خیر، حسگر حرکت خود را پیدا کنید، سپس گزینه های خود را تنظیم کنید. در این شرایط، ممکن است ایده خوبی باشد که هر بار که حرکت را تشخیص داد، آن را به مدت 30 دقیقه روشن کنید.

نتیجه گرفتن

فیلتر هوای Meross با HomeKit با ردپای کوچک، هزینه قابل کنترل و سهولت استفاده، افزودنی عالی برای خانه هوشمند شما است. کیفیت هوایی که تنفس می کنید مهم است و استفاده از فیلترهای هوا در طول روز راهی آسان برای بهبود کیفیت آن است. اجرای همه چیز از طریق HomeKit استفاده از آن را آسان تر می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی