پایه شارژ بی‌سیم Mophie + برای دستگاه‌های اپل – بررسی

Mophie شامل یک کابل کشی در جعبه است تا بتوانید آن را مرتب نگه دارید، اما این چیزی است که باید در نظر بگیرید:

Mophie Charging Station+ برای Apple Watch، iPhone، AirPods بازگشت به دیدن

Mophie اخیراً جدیدترین شارژر بی سیم چند دستگاهی خود را برای کاربران اپل عرضه کرده است. قابل ذکر است که Charging Stand+ بر تطبیق پذیری تاکید دارد و در عین حال قیمت را کمتر از آنچه معمولاً از مارک های معتبر می بینیم، نگه می دارد. ما تست کردیم پایه شارژ بی سیم Mophie+ برای دانستن مزایا و معایب این شارژر آیفون، اپل واچ و ایرپادز. برای همه جزئیات، از جمله a 25% تخفیف پیشنهادی.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

از آنجایی که آداپتور شارژر اپل واچ را می توان در وسط یا سمت چپ Charging Stand+ قرار داد، به این معنی است که می توانید انتخاب کنید که دو گوشی اپل واچ پلاس را به طور همزمان شارژ کنید یا آیفون، ایرپاد و اپل واچ را به طور همزمان روشن کنید. آب و هوا.

بررسی Mophie Charging Station+ برای آیفون، اپل واچ، AirPods، بیشتر

فاجعه جانبی: مشکلی از Mophie نیست، اما خیلی بد به نظر می رسد که برنامه MFi اپل اجازه نمی دهد شارژرهای مشکی اپل واچ یک چیز باشند.

پایه شارژ بی سیم Mophie + نقد و بررسی

پایه شارژ Mophie+ معمولاً با قیمت 79.95 دلار به فروش می رسد، اما همینطور است 25 درصد تخفیف 15 تا 17 فوریه ساعت 11:59 بعد از ظهر MT (بدون نیاز به کد تخفیف). این قرار می دهد قیمت فروش فقط 59.96 دلار.

من فکر می‌کنم جالب‌ترین جنبه از پایه شارژ جدید Mophie ترکیبی از ویژگی‌ها و مواد برای دستیابی به یک نتیجه قانع‌کننده است. قیمت 80 دلار (فروش در زمان نوشتن برای 60 دلار). این یک تخفیف قابل قبول در مقایسه با 140 دلار موفی 3 در 1 پایه شارژ بی سیم یا پد شارژ بی سیم 150 دلاری 4 در 1.

همچنین با Mophie گارانتی بهتری دریافت می کنید که شامل دو سال پوشش می شود.

پایه شارژ بی‌سیم Mophie+ در حال استفاده

مزایای

همین امر در مورد سایر شارژرهای بی سیم چند دستگاهی از بلکین، ساتچی، عشایریو غیره که معمولاً حدود 100 دلار است.

مشخصات فنی

  • سازگار با آیفون، ایرپاد، اپل واچ (و هر گوشی مجهز به Qi)
  • حداکثر خروجی 15 وات برای پشتیبانی بی سیم (در حالت عمودی و افقی کار می کند)
  • حداکثر خروجی 10 وات برای پد بی سیم
  • خروجی 5 وات برای پورت USB-A
  • از طریق کیس هایی با ضخامت 3 میلی متر شارژ می شود
  • آداپتور Apple Watch موجود است (شارژر Apple Watch خود را همراه داشته باشید)
    • دو گزینه محل نصب در پشت شارژر
  • روکش پارچه خاکستری تیره صاف
  • لبه شارژر پایین و پایه لاستیکی برای گرفتن

ساخت و ساز و مصالح

من همچنین دوست دارم هم پایه و هم یک شارژر بی‌سیم در دسترس داشته باشم که آن را برای میزهای رومیزی، میزهای کنار تخت، آشپزخانه و غیره خوب می‌کند. زمانی که می خواهید به راحتی آیفون خود را در حین شارژ مشاهده و استفاده کنید. و پشتیبانی داخلی Mophie برای شارژ حالت عمودی و افقی با پشتیبانی بی‌سیم یک افزونه خوب است.

ناخوشایند

در زمان استفاده از پایه شارژ Mophie+، من از همه کاره بودن آن بسیار خوشم آمد. با بسیاری از شارژرهای چند دستگاهی که یک شارژر Apple Watch ثابت در پشت دارند، اغلب از شارژ همزمان دو گوشی جلوگیری می کنند.

قسمت پایین پایه شارژ بی سیم + پلاستیک مشکی است، مانند آداپتور شارژر اپل واچ. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم، اما انتخاب شارژر اپل واچ خود را بیاورید + آداپتور همراه، مسلماً کلیدی است که Mophie قیمت را مقرون به صرفه تر نگه می دارد. این رویکرد توسط بسیاری از شارژرهای بی‌سیم بی‌نام استفاده می‌شود، اما دیدن کیفیت ساخت کلی بهتر با Charging Stand+ خوب است.

در همین حال، شارژر بی‌سیم پایه دارای همان پارچه خاکستری با لبه‌های لاستیکی نازک و لبه‌ای لاستیکی است تا آیفون شما را در جای خود نگه دارد. یک لبه لاستیکی بزرگتر نیز برای آیفون‌های کوچکتر (یا سایر گوشی‌های هوشمند مجهز به Qi) در جعبه موجود است.

Mophie Charging Station+ برای Apple Watch، iPhone، AirPods نمای نزدیک

همانطور که قبلا متوجه شدید، بزرگترین ایراد در اینجا این است که باید شارژر Apple Watch خود را همراه داشته باشید. اما این فقط ارزش اسمی آن نیست، بلکه به این موضوع نیز مربوط می‌شود که آیا با قرار دادن کابل شارژ اپل واچ خود در پشت پایه شارژ + مشکلی ندارید.

اکثر پایه شارژ + از پارچه خاکستری تیره صاف و نرم ساخته شده است که عالی به نظر می رسد و دستگاه های شما را خراش نمی دهد. در سمت چپ تورفتگی برای AirPods (مناسب هر دو ایرپاد و جعبه شارژ ایرپاد پرو) قرار دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به طور کلی، من فکر می کنم جدید است پایه شارژ Mophie+ یک گزینه جدید عالی بین انتخاب یک شارژر چند دستگاهی بی نام و هزینه 100 تا 200 دلاری برای شارژرهای پیشرفته است.

حتی اگر پایه شارژ Mophie+ یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر در مجموعه دستگاه‌های چندگانه‌اش است، هنوز هم ساختاری مستحکم با لمس‌های زیبایی دارد که در شارژرهای گران‌تر Mophie پیدا می‌کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تا زمانی که مایلید شارژر اپل واچ خود را بیاورید و به جای کابل دو کابل در پشت آن مهم نباشید، محصولی محکم با چند کارایی خوب از یک برند معتبر دریافت خواهید کرد.