پرچمدار 2022 شیائومی قطعا موبایلMi 9T است 9to5mac Farsi

اچ تی سی شرکتی تایوانی است که در سال 1997 توسط چر وانگ و پیتر چو افتتاح شد. لی جون با استفاده از تبلیغات گسترده در سطح وب و رسانه های اجتماعی و همچنین تولید محصولات باکیفیت خیلی زود نظر مردم چین را به خود جلب کرد و خیلی زود پس از 4 سال از زمان تاسیس شهرت جهانی پیدا کرد و جز بهترین شرکتهای تولید گوشی در چین و سطح جهان شد و در سال 2015 توانست رکورد فروش بیشترین گوشی همراه را بزند. شاید زمانی تصور میشد که هیچ شرکتی نمیتواند در بازار تلفن همراه مقابل نوکیا، الجی یا سونی بایستد و یا حتی سامسونگ را به چالش بکشد. دیگر موردی که در این گوشی هواوی دیده میشود حضور جک هدفون 3.5 میلیمتری است که کاربران آن را نسبت به بلوتوث بهتر میدانند. این میتوانست یک ویژگی خوب باشد اگر هیچ کدام از آنها دور از دسترس نبودند اما حالا که اینطور هست شاید بهتر بود دکمههای ولوم و دکمه پاور را در دو جهت متفاوت قرار دهند. استعداد و نوآوری اینجا در درجه دوم قرار میگیرد. در اینجا میخواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحتتر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.

حواستان باشد شاید با معرفی این رده از گوشی های سامسونگ شما هم وسوسه به خرید این گوشی ها شوید. گاهی اوقات ممکن هست با یک یا چند مکالمه باتری گوشی اچ تی سی شما کاملا خالی شود. می 10 تی پرو یکی از بهترین پرچمداران ارزانقیمت شیائومی است که با قیمت پایین تجربه کار با یک پرچمدار را برای شما ممکن میسازد. پوکو را میتوان پرچمدار شیائومی در گوشیهای ارزانقیمت در نظر گرفت. پوکو اف 3 بهترین عضو این مجموعه است که با نمایشگر عالی، سختافزار قدرتمند توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. این گوشی با طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت و سختافزار قدرتمند یهترین گوشی برند ردمی شیائومی است. گوشیهای شیائومی همیشه جزو گوشی های ارزان و باکیفیت هستند. در ایران نام سامسونگ کاملا شناخته شده است و مانند نقاط مختلف دنیا Samsung در ایران نیز یک برند پرطرفدار و محبوب می باشد.اکثر کسانی که تصمیم به خرید گوشی سامسونگ می گیرند درنهایت به سری سامسونگ گلکسی این شرکت می رسند و الحق که کهکشانی های این کمپانی جزو محبوب ترین سری های تولید شده تلفن همراه در جهان هستند.

چه ویژگی هایی گوشی شیائومی را منحصر سایت 9to5mac به فرد ساخت؟ تنها پس از یک سال از تاسیس شرکت گوشی می وان را عرضه کرد که یک محصول منحصر به فرد با ویژگی های برتر و قیمت گوشی شیائومی ارزان بود و این روند را برای خرید گوشی شیائومی پیش گرفت. شرکت سامسونگ به منظور صرفهجویی در هزینهها، بعضی از گوشیهایش را با تراشههای کوالکام و بعضی دیگر را با تراشههای اگزینوس وارد بازار میکند. این تراشهها، معمولا قابلیتهای ضعیفتری در مقایسه با تراشههای کوالکام (Qualcomm) دارند. گوشیهای شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمتهای بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشیهای موجود در بازار دارند. به دلیل وجود لنز تلهفوتو در 11 پرو، قدرت زوم این گوشی بسیار بهتر از می 11 است. همانطور که خودتان اطلاع دارید سلیقهها بسیار متفاوت است و نمیتوان یک گوشی را بهعنوان بهترین گوشی سامسونگ انتخاب کرد، بهتر است که قبل از خرید از خود سؤال کنید که به دنبال چه گوشی هستید و برای چه هدفی میخواهید گوشی خریداری کنید، اینگونه میتوانید انتخاب دقیقتری انجام دهید و از خرید خود راضی باشید. موبایل چه کمکی به فرد میکند؟ برند شیائومی، به غیر از گوشیهای هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپتاپ و تبلت، ساعتهای هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپهای هوشمند و لوازم جانبی تولید میکند.

آن دسته از گوشیهایی که اسپیکرهای پشتی دارند نیز خوب هستند. تنوع بالای گوشیهای شیائومی باعث شده در رده پرچمداران نیز ترافیک گوشی بالا باشد! اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گرانترین گوشیهای این برند را میتواند در سری Mi پیدا کنید. این شرکت تا حد زیادی گوشی های خود را از طریق هند به فروش می رساند. موبایل ها و گوشی شیائومی از بهترین و مقرونبهصرفهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار هستند که ضمن بهرهگیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فراوان، با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرسند. ویژگی جذاب این گوشی ماژول دوربین چهارتایی آن است که میزبان یک لنز قدرتمند 108 مگاپیکسلی است که برای عکاسی به ویژه در شرایط نوری کم، عالی است. غالب محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از رم و حافظه بالا، تراشه های قدرتمند که عموما از سری اسنپ دراگون می باشد به همراه رابط کاربری قوی و اندروید بالا مجموعه بی نظیری را در کنار هم جمع کرده است که محصولات آن به ندرت دچار مشکلی در عملکرد یا اجرای بازیها یا برنامهها می شوند.

در زیر، چندین وجه تمایز گوشی شیائومی از دیگر گوشیهای موجود در بازار را برای شما توضیح میدهیم. 3. اگر اپلیکیشن My Huawei روی گوشی شما نصب نیست، همین حالا آن را از طریق App Gallery نصب کنید. گوشی های شیائومی پک چین برای کشور چین و مخصوص این کشور ساخته می شود کمپانی شیائومی در این گوشی ها سرویس های گوگل را به طور پیش فرض از رو گوشی حذف میکند و به جای آن سرویسهای مخصوص کاربران چین را نصب میکند. اما هواوی در سری جدید گوشی های خود امکانات گوگل مانند پلی استور، سرچ را تغییر داده و به این ترتیب پروژه hms را آغاز کرد تا به عنوان جایگزینی برای نصب سرویس های گوگل در گوشی خود ارائه دهد. با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کردهاند، تبلیغات MIUI و به روزرسانیهای دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. تغییر دیگر در حجم باتری است.

این گوشی مجهز به اندروید ۱۱ است. این شرکت خط مشی مناسبی را در پیش گرفت و آن توجه به نیاز جامعه هدف بود و خیلی زود پیشرفت کرد. از جمله ویژگی های آن میتوان به تولید انواع گسترده ای از محصولات اشاره کرد که هر یک جامعه هدف خاصی را پوشش می داد. به عنوان مثال Huawei P50 Pro آخرین پرچمدار این برند است. در مجموع عملکرد دوربین رضایتبخش است و در اکثر زمینهها میتواند عکسهای باکیفیتی بگیرد هرچند برای عکاسی در شرایط نوری کم خیلی نمیتوانید روی این گوشی حساب باز کنید. می 10 با یک نمایشگر 6.67 امولد کیفیت مطلوبی دارد هرچند نرخ بروزرسانی 90 هرتزی در مقابل پرچمداران امروزی پایینتر است. وجود صفحه نمایش Amoled در کنار کیفیت QHD توانست کیفیت فوق العاده ای از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذارد. از نمونه های آن می توان به گوشی های سری می نوت 10 اشاره کرد. این سری از گوشیهای موبایل برای افزایش طول عمر باتریهای خود، روند شارژ را کند کرده است که اگر به فکر سلامتی باتری و دوام آن هستید، نباید بهعنوان یک عیب آن را بپذیرید. از نمونه های آن می توان به گوشی ردمی نوت 8 پرو اشاره کرد که محصولی تمام عیار است و هر آنچه کاربر نیاز دارد را در دل خود جای داده است.

صفحه نمایش پی 8 طبق سنت هواوی فول اچ دی است که با پوشش صفحه گوریلا گلس 3 پشتیبانی میشود. این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. خرید گوشی شیائومی برخی از ویژگی های برتر چون باتری، عملکرد و نمایشگر بزرگ را با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار داده است که مناسب افرادی است که گوشی ارزان و با کیفیت می خواهند. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایلهای هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایلهای خود را در رده جهانی آغاز کند.

در حقیقت، قیمت مناسب را میتوان برجستهترین ویژگی گوشی های موبایل Xiaomi در نظر گرفت زیرا همین موضوع سبب شده تا کاربران، موبایل شیائومی و تلفن های هوشمند آن را به بسیاری از محصولات موجود در بازار ترجیح دهند. خریدهای سنتی و بهاصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد. این امر باعث شد که کاربران تمایل بیشتری برای خرید موبایل شیائومی از خود نشان دهند. این روزها تمام برندها در تلاش هستند تا بالاترین خدمات و کیفیت را به کاربران خود ارائه دهند. در این مطلب به معرفی کامل برند هواوی و سریهای مختلف گوشی هواوی پرداختیم. از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع بسیار بالای محصولات در رنج های قیمتی مختلف با قابلیت و کارایی متفاوت است. هفته گذشته، یک افشاگر چینی مورد اعتماد به نام Digital Chat Station رندرهایی از قاب پشتی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با یک لوگو قرمز رنگ لایکا را منتشر کرد. این گوشی ۸ اینچی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو نسخه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.67 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل است.

سری می 10 نیز شامل 3 گوشی میشود اما ما می 10 را برای لیست بهترین پرچمداران شیائومی انتخاب کردیم. در ایران هم سری گوشی های پوکو بسیار پرفروش میباشد و سهم بسیار زیادی از بازار را در اختیار خود گرفته است . اما با احتساب تمام این موارد، اگر نگوییم پوکو ایکس 3 NFC بهترین گوشی مقرون به صرفه بازار است، حتماً یکی از بهترینها خواهد بود. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. تا سالهای اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشورهای همجوار آسیایی خود صادر میکرد و وارد بازار جهانی نشده بود. با این حال، این گوشی فقط در چین موجود بود و به کشورهای دیگر صادر نشد.

این گوشی ساخت کمپانی هواوی در کشور چین است و تا به امروز توانسته موفقیتهای زیادی را کسب کند. بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشنهای گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیسجمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمیکنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید. گوشیهای نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید وان هستند، اگر تصمیم بهخرید گوشی نوکیا دارید بهتر است بدانید که این شرکت فقط گوشیهای دکمهای قدیمی که از کودکی در ذهن داریم راتولید نمیکند، بلکه گوشیهای هوشمند لمسی هم از تولیدات نوکیا است. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدلهای گوشیهای شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشیها نامهای خاص خودشان را دارند. همانطور که می دانید شباهت های بسیار سخت افزاری و نرم افزاری بین آن ها وجود دارد، اما محصولات دیگر به دلیل قیمت سرم سام آوری که دارند در تمام کشورها، به ویژه کشورهای در حال توسعه خروجی مناسبی نمیگیرند. ظرفیت باتری به طور معمول با عنوان یک عدد و بر حسب میلی آمپر ساعت مشخص میشود. مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت شیائومی لی جون نام دارد که در سال 2010 شرکت شیائومی را در شهر پکن چین به عنوان یک شرکت کوچک در تولید گوشی های هوشمند راه اندازی کرد.

این گوشی ها با طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالا میتواند نظر هر کسی را به سمت خود جلب کند . نگران اعداد و ارقام نباشید؛ دوربین می 11 پرو بسیار باکیفیت است و شما را راضی نگهخواهد داشت. به طور کلی، اگر به یک گوشی هوشمند پیشرفته نیاز ندارید و میخواهید پول پس انداز کنید، سری Y گزینه مناسبی برای شما است. اگر به دنبال خرید گوشی مقرون به صرفه هستید گوشی هواوی سری وای با امکانات عالی میتواند انتخاب خوبی برای شما باشند. پرچمداران اصلی شیائومی یعنی سری می عضو اصلی این گروه هستند اما پرچمداران ردمی و پوکو نیز آنها را همراهی میکنند.

جدیدترین گوشی از برندهای مختلف به همراه نقد و بررسی را هم علاوه مواردی که در بالا به آن اشاره شد میتوانید درسایت ببینید. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب میشوند. مجموعه موبایل 7 برای تمام گوشی های شیائومی شرایط ویژه ی خرید قسطی گوشی قرار داده است که میتوانید گوشی مد نظر خود را به صورت اقساط خرید نمایید. به این ترتیب شیائومی توانسته تجربه کار با پرچمدارش را با قیمت پایینتری در اختیار همه قرار دهد. اما در بخش گوشی شیائومی در فروشگاه شیائومی، ما اطلاعات کامل، مشخصات فنی و ویدیوی مربوط به گوشی های شیائومی را به صورت کامل درج کردهایم تا کاربران، این محل را به مرجعی کامل و معتبر برای آشنایی با محصولات این شرکت انتخاب کنند.

بیشتربخوانید: بهترین گوشی شیائومی؛ رقابتی هیجان انگیزی از سری می، ردمی نوت و پوکو ! سری Redmi در سال 2013 برای اولین بار به نام Redmi 1 رونمایی شده و تا به امروز مدلهای مختلفی از آن معرفی و عرضه شدهاند که با توجه به قیمت معقولشان، کیفیت قابل قبولی داشتند. به طور مثال میتوان به گوشی جدید Redmi 9C اشاره کرد که از جدیدترین محصولات سری 9 می باشد و برای خرید گوشی شیائومی ارزان بسیار گزینه خوبی است. خوشبختانه در آخرین سری نرم افزاری و رابطکاربری MIUI 11/12 تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است و کاربران میتوانند با خاموش کردن نوتیفیکیشن ها و بلات ویر ها با خیال آسوده می توانند از محیط کاربری آن لذت ببرند. تجربهی کاربری نرمافزاری گوشیهای شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی بهره میبرند و تنها تفاوت آنها در دوربین پشتی و نمایشگر کنار آن است. مورد بعدی وجود نسخهای با 512 گیگابایت حافظه داخلی است که 2 برابر دو گوشی دیگر است. دیری نپایید در چین و سایر کشورهای درحال توسعه چون هند، پاکستان، بنگلادش و غیره که عموما جمعیت زیادی دارند طرفداران زیادی پیدا کند و توانست رکود فروش و صدور گوشی های هوشمند را بزند و در سال 2015 تنها در نیمه سال توانست دو برابر محصولات اپل به کشورهای دیگر صادرات داشته باشد.

سری میت هواوی همیشه جزو بهترینهای بازار بوده است. در مجموع باید گفت این گوشی یکی از بهترینهای بازار در بخش میانرده است و به نوعی پرچمدار شیائومی در این قسمت از بازار است! بنابراین، این گوشیها خیلی از رقبا را به راحتی کنار میزنند. وضوح بالای نمایشگر باعث میشه تا در زمان فیلم دیدن یا بازی کردن، جزئیات خیلی بیشتری رو ببینید. در همان ابتدا بسیار قدرتمند ظاهر شد و با معرفی و عرضه گوشی Mi 3 سر و صدای زیادی بلند کرد، زیرا در آن زمان قوی ترین گوشی جهان شناخته شد و خرید گوشی شیائومی توجه بسیاری را به خود معطوف کرد. چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب میشود. در سال ۲۰۱۶، هواوی ادعا کرد که به بزرگترین تولید کنندهی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل خواهد شد. درست است که این شرکت در چند سال اخیر با مشکلات مالی متعددی روبرو شده و کاربران کمتری به سراغ خرید گوشیهای اچتیسی میروند، اما هنوز هم گوشیهای جالب توجهی روانه بازار میکند. مجوعه شیائومی در چند سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته سهم قابل قبولی از بازار لوازم دیجیتال را به خود اختصاص بدهد و حتی در بعضی محصولات مانند گوشی های هوشمند توانسته یکی از پرفروشترین برند ها باشد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند .

لیست قیمت انواع گوشی در فروشگاه آریا قابل دسترسی است. در این لیست بهترین پرچمدار شیائومی با توجه به قدرت، کیفیت و قیمت انتخاب شدهاند. آنر یک سری از تلفن های هوشمند هواوی نیست، بلکه بیشتر یک مارک مستقل است که در زیر سایه هواوی به وجود آمده است. در برند شیائومی، سری Note، نسخهای ضعیفتر از ردهی پرچمدار Mi است. از ویژگی های برجسته ی سری P به دوربین آن میتوان اشاره کرد. بنابراین توجه به باتری قدرتمند یکی از اولین اولویت های کاربران برای خرید گوشی شیائومی می باشد می باشد. پرچمدار سال گذشته شیائومی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت حافظه رم، روانه بازار شد. این گوشی همان باترفلای جی است که در ماه های گذشته برای عرضه در بازار ژاپن معرفی شده بود. می 10 تی پرو همان دوربین، پردازنده و نرمافزار می 10 را دارد اما نمایشگر و طراحی ضعیفتری نسبت به آن دارد.