چگونه در برابر کلاهبرداری های کلون صوتی هوش مصنوعی محافظت کنیم

به عنوان مثال، ممکن است به نظر برسد که خواهر شما با همان عکس تماسی که در تلفن شما نمایش داده می شود تماس می گیرد. کلاهبردارانی که از این تکنیک استفاده می‌کنند ممکن است چیزی بگویند مانند اینکه عزیز شما را گروگان گرفته‌اند، از شما بخواهند که با پلیس تماس نگیرید و باید فوراً پول ارسال کنید. این حملات می تواند شامل صداهای پس زمینه مانند فریادهای خفه شده باشد تا آن را بسیار واقعی و تهدیدکننده کند.

با پیشرفت تکنولوژی، کلاهبرداری ها بسیار پیچیده می شوند. یکی از جدیدترین تهدیدها شبیه سازی صدای هوش مصنوعی است که یک طرف مخرب می تواند از آن استفاده کند تا به نظر برسد که یکی از عزیزان گروگان گرفته شده است. آن را با جعل شناسه تماس گیرنده مخلوط کنید و این یک کلاهبرداری بسیار ترسناک و متقاعد کننده است که می تواند آیفون، اندروید و هر کاربر تلفنی را تحت تاثیر قرار دهد. برای جزئیات بیشتر و نحوه محافظت از خود در برابر کلاهبرداری های کلاهبرداری با شبیه سازی صوتی هوش مصنوعی و شناسه تماس گیرنده، ادامه مطلب را بخوانید.

جعل شناسه تماس گیرنده

خوشبختانه، او دوستانی در اطراف داشت که توانستند در عرض چهار دقیقه تایید کنند که دخترش سالم است، که باعث شد متوجه شود که واقعاً دخترش با او تماس تلفنی نداشت. اما سطح دقت کلون صدای هوش مصنوعی او را واقعاً تکان داد. او گفت: “این کاملاً صدای او بود. این صدای او بود. این طوری بود که گریه می کرد.” این همان بخش عجیبی است که مرا به قلبم رساند.

چگونه در برابر کلاهبرداری های کلون صوتی هوش مصنوعی محافظت کنیم

  1. سوال چالشی بپرسید یا حتی دو – چیزی که فقط یکی از عزیزان شما می تواند پاسخ دهد (مثلاً نام حیوان عروسکی دوران کودکی خود و غیره)
    • به یاد داشته باشید، سؤالی نپرسید که می توان به آن در رسانه های اجتماعی، آنلاین و غیره پاسخ داد.
  2. در صورت امکان از کسی بپرسید مستقیماً با شخص تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید که کلاهبردار ادعا می کند به کمک نیاز دارد
  3. اجازه دادن به شماره‌های ناشناس به پست صوتی می‌تواند کمک کند، اما اگر مهاجمان بتوانند یک پست صوتی با صدای شخص مورد علاقه‌تان بگذارند، ممکن است واقعی به نظر برسد.
  4. خودت را تعریف کن پروفایل های رسانه های اجتماعی به خصوصی – بسیاری از مهاجمان به دنبال نمونه‌های صوتی از پروفایل‌های عمومی رسانه‌های اجتماعی هستند تا شبیه‌سازی صوتی متقاعد کننده هوش مصنوعی را ایجاد کنند.
    • اعتقاد بر این است که تنها 3 ثانیه از صدای یک نفر برای ایجاد یک کلون واقع گرایانه طول می کشد
  5. در صورت امکان شماره تلفن خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید

تاکتیک دیگر این است که بگویید عزیزتان تصادف کرده است و باید فورا پول بفرستید.

چگونه از کلاهبرداری های کلاهبرداری شناسه تماس گیرنده محافظت کنیم

  1. اگر قبلاً پاسخ داده اید، یک راه سریع برای فهمیدن اینکه آیا تماس گیرنده شماره یکی از عزیزان خود را جعل کرده است این است که تلفن را قطع کنید و با شماره آن شخص از تلفن خود تماس بگیرید – بعید است که مهاجمان بتوانند تماس خروجی شما را به شماره واقعی رهگیری کنند
  2. سوال چالشی بپرسید – چیزی که فقط عزیز شما می تواند پاسخ دهد (سوالی نپرسید که می تواند در رسانه های اجتماعی، آنلاین و غیره پاسخ داده شود)
  3. FCC توصیه می‌کند هرگز به تماس‌های شماره‌های ناشناس پاسخ ندهید – اجازه دهید به پست صوتی بروند – اما مطمئناً قدرت تماس‌های جعلی این است که به نظر می‌رسد آنها فردی هستند که شما می‌شناسید.
  4. شماره تلفن خود را در شبکه های اجتماعی، آنلاین و غیره به اشتراک نگذارید. در صورت امکان، و عزیزان خود را تشویق کنید که شماره خود را به صورت عمومی به اشتراک نگذارند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در طول سال ها، جعل شماره تماس گیرنده یا جعل شماره به طور فزاینده ای مشکل ساز شده است. این زمانی است که مهاجم می تواند تماسی برقرار کند و شماره تلفن دریافتی را جعل کند. این برای اینکه شبیه کسی باشد که می‌شناسید یا به او اعتماد دارید در حال تماس است استفاده می‌شود.

جعل شناسه تماس گیرنده یک مشکل رایج به اندازه کافی است که FCC یک سند پشتیبانی با برخی توصیه های اضافی دارد، از جمله هرگز در صورت دریافت و پاسخ دادن به تماسی مانند این، اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار ندهید.

کلاهبرداری شبیه سازی صوتی هوش مصنوعی

متأسفانه، شبیه سازی صدای هوش مصنوعی به اندازه ای رایج شده است که FTC هشداری در مورد آن به اشتراک گذاشته است.

شبیه سازی صدای هوش مصنوعی و جعل شناسه تماس گیرنده

از اینکه راهنمای ما را در مورد نحوه محافظت از خود در برابر کلاهبرداری های شبیه سازی صوتی با هوش مصنوعی و جعل شناسه تماس گیرنده مطالعه کردید متشکریم.، آنجا امن بمان!

درباره امنیت و حریم خصوصی بیشتر بیاموزید:

متأسفانه، احتمالاً فقط زمان زیادی است که مهاجمان پیشرفته از هر دو این تاکتیک ها به طور همزمان برای ایجاد یک تهدید قانع کننده تر استفاده کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد از شماره تلفن یکی از عزیزانتان با شما تماس بگیرند و دقیقاً مانند صدای آنها در آن طرف خط باشد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های وحشتناک این موضوع می‌تواند شامل یک ویدیوی تقلبی با هوش مصنوعی از یک عزیز باشد. همان مراحل ذکر شده در بالا به محافظت از شما و عزیزانتان کمک می کند.

حتی اگر جعل شماره تماس گیرنده می تواند بسیار قانع کننده و ترسناک باشد، کلاهبرداری بعدی وحشتناک تر است. مهاجمان از حملات شبیه سازی صوتی هوش مصنوعی در طبیعت استفاده می کنند که فوق العاده واقعی هستند.

نحوه محافظت در برابر کلاهبرداری های شبیه سازی صوتی هوش مصنوعی 1 کلاهبرداری های کلاهبرداری شناسه تماس گیرنده

این ماه، مادری در آریزونا از یک شماره ناشناس تماس گرفت، اما دخترش بود که درخواست کمک می کرد. کلاهبردار/آزارگر سپس به کار خود ادامه داد و تهدید کرد که اگر مادر پول باج را تحویل ندهد، به دخترش صدمه خواهد زد.