کنترل امنیتی برای آیفون: راهنمای حریم خصوصی iOS 16

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا نحوه استفاده از Safetey Check برای آیفون در iOS 16 به نظر می رسد:

بررسی امنیتی آیفون 1

یکی از ویژگی های جدید مهم در iOS 16 بررسی امنیت است. Safety Check for iPhone که به عنوان ابزاری برای کسانی که در معرض خشونت خانگی هستند طراحی شده است و به کاربران این امکان را می دهد که فوراً دسترسی افراد و برنامه های دیگر به مکان خود را لغو کنند و بررسی ایمنی را انجام دهند.

اگر می‌خواهید درباره امنیت شخصی اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای کامل اپل یک منبع جامع است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین گزینه ای برای استفاده از بررسی ایمنی برای مدیریت افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید بدون لغو همه دسترسی ها وجود دارد.

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Safety Check برای آیفون را مطالعه کردید، سپاسگزاریم.

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

“اگر شرایط یا سطح اعتماد تغییر کند، بررسی ایمنی به شما امکان می‌دهد ارتباط خود را با افراد، برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که دیگر نمی‌خواهید به آنها متصل باشید قطع کنید.”

اپل به دلیل تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی شناخته شده است و بررسی ایمنی در iOS 16 از راهنمای کاربری امنیتی شخصی پیروی می کند که برای اولین بار در اواخر سال 2020 منتشر شد و در سال 2022 به روز شد. این شامل تعدادی از مراحل برای محدود کردن دسترسی آیفون، محدود کردن اشتراک گذاری، و جلوگیری از اشتراک گذاری داده های مکان توسط آیفون

همچنین اگر نیازی به استفاده از این ویژگی ندارید، می‌توانید روی لغو یا خروج سریع در بالای صفحه ضربه بزنید.

اپل چک ایمنی آیفون را چگونه توصیف می کند:

اپل توصیه می کند اگر فکر می کنید “ایمنی شخصی شما در خطر است” از گزینه بررسی ایمنی بازنشانی اضطراری آیفون استفاده کنید.

اکنون، با iOS 16، به جای نیاز به پیمایش در بخش‌های مختلف برنامه Settings در چند مرحله، کاربران به نوعی دکمه وحشت را خواهند داشت تا فوراً اتصال آیفون خود را از همه افراد، برنامه‌ها و دستگاه‌ها قطع کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


و برای تعداد بسیار کمی از کاربران، اپل حالت Lockdown را نیز راه اندازی می کند که با کنترل امنیتی متفاوت است و به محافظت در برابر حملات سایبری پیچیده کمک می کند.

بررسی امنیتی آیفون: نحوه استفاده از آن در iOS 16

اپل به کسی که با او اشتراک گذاری می کنید نمی گوید که شما متوقف شده اید، اما ممکن است متوجه شوند که اشتراک گذاری متوقف شده است.

iOS 16 در حال حاضر در نسخه بتای عمومی رایگان یا پولی برای توسعه دهندگان در دسترس است. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

  1. در iOS 16، را باز کنید برنامه تنظیمات
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید حریم خصوصی و امنیت
  3. انگشت خود را به پایین بکشید و انتخاب کنید کنترل امنیتی
  4. اکنون می توانید استفاده کنید تنظیم مجدد اضطراری جایی که اشتراک گذاری و دسترسی را مدیریت کنید – شناسه چهره / شناسه لمسی یا رمز عبور مورد نیاز است
    • بازنشانی اضطراری بلافاصله دسترسی همه افراد و برنامه‌ها را بازنشانی می‌کند و به شما کمک می‌کند امنیت حسابتان را بررسی کنید
    • مدیریت اشتراک‌گذاری و دسترسی به شما این امکان را می‌دهد که شخصی‌سازی کنید چه کسی و چه برنامه‌هایی می‌توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند و به شما امکان می‌دهد امنیت حساب خود را بررسی کنید.