گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت مشکی تک سیم کارت و رجیستر شده موب استور

سیستم عامل گوشی‌های اپل iOS است که رقیب اندروید محصوب می‌شود و فضای کاربری متفاوتی دارد. اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است. به صورت کلی ایفون 11 در این بخش اختلاف ناچیزی با گوشی‌های پرچمدار این خانواده نظیر آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max دارد و به صورت کلی 9to5mac نمرات قابل قبول را در تمامی بخش‌ها دریافت می‌کند. چیپست مهمترین قطعه‌ای است که در بخش پردازنده به آن توجه می‌شود، چیپست‌های کمپانی اپل تحت سری A معرفی می‌شوند و این برند هر ساله چیپست جدیدی را معرفی و در گوشی‌های خود بکار می‌گیرد. با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد.

اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در‌مدت زمان کمی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند. قیمت آیفون‌11 کارکرده که‌هم اکنون در سایت موبایل‌کده عرضه می‌شود به بهترین قیمت خود رسیده است. قیمت گوشی کارکرده آیفون 11 در کنار پشتیبانی نرم افزاری اپل از این گوشی آنرا به یک گزینه عالی حتی در این زمان بدل کرده است. به طور کلی باتری های آیفون نسبت به سایر رقبای خود کمی دچار ضعف بودند اما اپل قصد دارد تا این نقص را در سری جدید محصولات خود برطرف کند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کیفیت دوربین سلفی TrueDepth ایفون 11 پرو، 12 مگاپیکسل می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سرعت 120 فریم در ثانیه در حالت اسلوموشن و یا 60 فریم در ثانیه در حالت 4K فیلمبرداری کنید. اپل با ارتقا دادن 11 پرو مکس، به یکی از معدود شکایاتی که به ایفون XS MAX می‌شد، پاسخ داد. بخاطر تراشه A13 و صفحه نمایش کارآمد تر و باتری بزرگتر، این گوشی یک ساعت بیشتر از ایکس اس مکس در تست باتری ما دوام آورد در حالی که در حال وبگردی با اینترنت 4G LTEو با روشنایی صفحه 150 nits بودیم. دوربین سه گانه آیفون پرو مکس، اپل رو به بهترین دوربین در گوشیا تبدیل کرده و خب اینو مدیون عکس برداری در حالت شب فوق العاده اش و پیشرفت در Smart HDR هستش. اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید ایفون ۱۱ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 4 گیگابایت بوده و انواع حافظه 64 و 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

حافظه

گزینه‌ اسلوموشن حداکثر با رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت 240 فریم در ثانیه، درست مانند آیفون‌های X، XS و XR هستند. حالت High-Efficiency گوشی آیفون ۱۱ ضبط صدای استریو را برای فیلم‌ها ارائه می‌دهد که حالت فضایی داشته و در مقایسه با استریو معمولی از صدای غنی‌تر و عمیق‌تری برخوردارست. در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی آداک، مدیا پردازش و ATC است. موبایل ایفون‌۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد و از ان پشتیبانی میکند. مدت‌ها پیش از معرفی رسمی ios 15، تمامی ارتقاء دهندگان اپل پیش‌بینی یک رابط کاربری بسیار روان و زیبا را داشتند و این حدس و گمان‌ها به واقعیت پیوست و پرسرعت‌ترین سیستم‌عامل حال حاضر گوشی‌ها با امکاناتی بی‌نظیر برای گوشی‌های آیفون عرضه شد. تنوع رنگی در این گوشی زیاد است و شامل مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و سفید می باشد که می تواند رضایت کاربران با سلایق مختلف را جلب کند.

صفحه اختصاصی فروشگاه

در گوشی آیفون 11 پرومکس از پردازنده 6 هسته ای استفاده شده است که در آن 2 هسته 2.65 گیگاهرتز از نوع Lightninig و 4 هسته آن از نوع 1.8 گیگاهرتز از نوع Thunder می باشد. در آن از کارت گرافیک اختصاصی شرکت اپل استفاده شده است که 4 هسته ای می باشد. باتری آن از نوع Li-Ion 3969 mAh است که قابل جدا شدن نیست و برای تماس تصویری و Multimedia تا 20 ساعت و برای پخش موسیقی تا 80 ساعت دوام می آورد. این گوشی مطابق انتظارات با دوربین دوگانه و در رنگ بندی های بسیار جذاب و چشم نواز تولید شد. آیفون 11 با صفحه نمایش OLED و با اندازه ی 6.1 اینچ و تمام صفحه طراحی شده است.

  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .
  • وضوح عکس‌ها بیش از انتظار برآورد می‌شود؛ در کل، عکس‌ها بطور فوق‌العاده‌ای واضح هستند و جزئیات پیچیده را هم به نمایش در می‌آورند.
  • در بخش maps شما به کل با اپلیکیشن جدیدی مواجه خواهید شد؛ تمامی بخش‌های این اپ آپدیت شده‌اند و بسیار متفاوت‌تر از همیشه در مسیریابی در کنار شما خواهد بود.
  • درسته که متاسفاته این کمپانی نمایندگی رسمی در بازار ایران ندارد اما همیشه وارد کنندگان، گوشی‌های این برند را در مدت زمان کوتاهی بعد از معرفی وارد کشور می‌کنند.