گوشی هواوی Huawei 9to5mac Farsi

در سال ۲۰۱۵، شیائومی رکورد مربوط به فروش بیشترین گوشی در عرض ۲۴ ساعت را از آن خود کرد. 4- شیائومی و رکورد گینس! شیائومی یکی از پرفروشترین شرکتها در زمینهی فروش گوشیهای هوشمند است. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینهی طراحی، توسعه و فروش گوشیهای هوشمند، برنامههای تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی در زمینهی نرمافزار هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. زیرا این محصول همچون دماسنج لیزری قادر است تا در هر لحظه اطلاعات دمای اتاق و یا فضای باز را به شما بدهد و طریقه کار با آن هم بسیار راحت می باشد و هر فردی قادر است تا با این دستگاه کار کند و همچنین از نظر کارکرد نیز بسیار دقیق می باشد و اطلاعات را در مدت زمان بسیار کمی دریافت می کند به شما اعلام خواهد کرد. پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاهطلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد. در بازار موبایل، معمولا دستگاههایی که به تراشه های کوالکام مجهز میشوند، نسبت به گوشیهایی که از چیپ های مدیاتک یا برندهای دیگر بهره میبرند، قیمتی بالاتر دارند؛ اما شیائومی در این موارد هم تلاش کرده قیمت تمامشده را پایینتر از دیگر برندها نگهدارد.

شما در سایت تکنولایف این امکان را دارید که علاوه بر اطلاع از قیمت گوشی به نرخ روز، از امکان مقایسهی محصولات مختلف با هم و انتخاب بهترین قیمت گوشی برخوردار سایت 9to5mac شوید. پس برای اطلاع دقیق تر از قیمت گوشی هواوی و خرید آن ها به مراکز معرفی شده یعنی فروشگاه های موبایل رجوع کنید. هواوی برای اولین بار از فناوری LTPS در نمایشگر آن استفاده کرده و با گلس 2.5D آن را پوشانده است. دوربین سلفی استفاده شده هم 32 مگاپیکسلی است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید.

شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده ای از امحصولات سامسونتگ موجود در فروشگاه اینترنتی فونر انتخاب خودتان را انجام دهید. یکی از راههای منطقی برای پایین آوردن بودجه خرید گوشی دست دوم و کارکرده از فروشندگانی است که به اصطلاح گوشی باز هستند و گوشی سالم و بینقص را تندتند عوض میکنند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی میکنیم تا عباراتی را که در عنوان آنها به کار میرود، بهتر بشناسید. حتی در همین سال برند شیائومی با اختصاص 28% از سهم بازار کشور هند به عنوان پرفروشترین برند سال در این کشور معرفی شد. داستان رشد و اوجگیری شیائومی بهحدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن (Mission Impossible) تشبیه میشود؛ نکتهای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است. عبارت Mi نام اختصاری Mobile Internet است.

البته در اینجا هم کاهش قیمت تبعاتی داشته و باعث شده تا برخی ضعفها را شاهد باشیم. البته حق دارند چرا که آمارها نشان داده گوشیهای شیائومی در مقایسه با سایر رقبا تا 60 درصد قیمت پایینتری دارند. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچمداران این برند در سطح پایینتری قرار میگیرند. اجازه ندهیدگوشی شما به علت اتمام شاژر باتری خاموش شود. در این میان برخی از افراد قیمت مناسب این برند را دلیلی بر بیکیفیت بودن و طول عمر پایین آن میدانند؛ در مقابل اما، عدهی مدل فروش و تبلیغات متفاوت و حذف دست واسطهگران را علت قیمتهای پایین دانسته و از این برند حمایت میکنند. البته این شکننده بودن بدنه گوشی را میتوان با خرید یک قاب موبایل تحت پوشش قرار داد و به بهترین شکل از گوشی محافظت کرد.

پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشیهای گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار میداد. شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد. البته تعداد کمی از شرکتها خود را نماینده رسمی این برند معرفی کردهاند و در برابر گارانتی این محصولات پاسخگو هستند، اما مسلما تعداد آنها در مقایسه با نمایندگی سایر برندها کمتر است و این موضوع میتواند در مواقعی که گوشی مشکلات خاصی دارد یا به تعویض قطعات نیاز پیدا میکند، آزاردهنده باشد. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوانهای شفاف و مشخص به بازار عرضه میکند، شیائومی گسترهای وسیع از دستگاههای موبایل را تحت سریها و مدلهای گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوتهای آنها کار چندان سادهای نباشد.

نوسانات دلار کاری با ما کرده که انتظار تغییر قیمت به صورت روزانه دیگر مسالهی دور از انتظاری نیست. سرعت گوشی، قدرت پردازش تصاویر و عملکرد روان و راحت گوشی موبایل همه و همه به این قسمت بستگی دارد. یک ویژگی عالی برند هواوی این است که تجربه دوربین درجه یک را به همه گوشیهای خود افزوده است. هوآوی نیز مانند هزاران شرکت دیگر فعالیت خود را در زمینههای دیگری آغاز کرد، اما ورود رسمی این برند به دنیای گوشیهای هوشمند و تولید اولین گوشی های موبایل هواوی به سال 2011 باز میگردد؛ قدمت بسیار کم و محبوبیت زیاد هوآوی نشان از سیاست های درست این برند برای پیشبرد اهداف خود دارد. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. امکان خرید و مقایسه گوشی های شیائومی در کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم که این توضیحات در خرید گوشی سامسونگ به شما کمک کنند. صفحه نمایش و بدنهی زیبای این گوشی به راحتی با برندهای معروف بازار قابلیت رقابت دارد. هواوی از معروف ترین برندهای چینی است که تبحر خاصی در عرضه گوشی های میان رده با بهترین قابلیت ها و البته با بهترین قیمت دارد.

را می توان نام برد. از همین سالها بود که نام شیائومی بهخاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبانها افتاد و راه ورود رسمی گوشیهای این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. اما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی و افزایش چشمگیر قیمت این کالای دیجیتال، روال کمی تغییر کرده است. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم که بخاطر افزایش بی سابقه قیمت گوشی های هوشمند، با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم تمایل بیشتری به گوشی های قیمت مناسب نشان دادند. را به راحتی و با کمترین دردسر از طریق این فروشگاه تهیه کنید و از گوشی شیائومی خود لذت بیشتری ببرید. در سال ۲۰۲۰، هواوی با فروشی بیش از گوشی سامسونگ، عملا به هدفش رسید اما نتوانست مدتی طولانی از صدرنشینی خود در ردهبندی پرفروشترین برندهای گوشی در دنیا، لذت ببرد و تحریم این شرکت به وسیلهی آقای دونالد ترامپ سبب شد که این شرکت نتواند به رشدش خارج از جمهوری خلق چین ادامه دهد. اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا بهجای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند.

تمرکز هواوی در تولید گوشی سری نوا بر روی تقویت دوربین سلفی بوده است. البته این تنوع زیاد باعث شده که شرکت شیائومی تا حدی کیفیت را فدای کمیت کند و به جای تمرکز روی تولید به بهترین شکل ممکن، بر افزودن مدلهای خود متمرکز باشد. بهرحال شیائومی مانند هر برند دیگری دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است که به دلیل عرضه با قیمت مناسبتر نسبت به رقبا، تمرکز و حساسیت بیشتری روی معایب این برند دیده میشود. به گزارش همشهری آنلاین، امکانات فوقالعاده بیشمار تلفنهای هوشمند موجب شده تا این دستگاهها به بخشی جداییناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. گوشی موبایل در عصر دیجیتال قسمت مهمی از زندگی هر فردی را تشکیل میدهند و به یک وسیله ضروری در زندگی تبدیل شدهاند، به گونهایکه به سختی در طول روز آنها را از خودمان جدا میکنیم. در قسمت پشتی گوشی جایی که دوربینها قرار دارند، دوربین ۴ گانه (یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲ دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی) تعبیه شده است که دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری میباشند. یکی از آنها ۴۸ مگاپیکسلی و دوتای دیگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند .

گوشیهای ال جی اگرچه هیچ وقت نتوانستند موفقیت سایر برندهای فعال در این حوزه را به دست بیاورند، اما برخی از مدلهای این برند، تبدیل به محبوبترین گوشیهای بازار شدند. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضهی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. از سال ۲۰۰۸، HTC Dream به عنوان اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید ، به بازار عرضه شد. اگرچه در این جشنواره هیچ سلبریتی دعوت نشده بود و جنبه کاری داشت، اما این شرکت موفق شد که در این سال، ۷ میلیون گوشی شیائومی را به بازار عرضه کرده و بفروشد!

قطعا شما به عنوان یکی از خریداران تجهیزات الکترونیکی، تمایل دارید تا خدمات پس از فروش را با کیفیت بسیار مطلوبی دریافت کنید. این فناوری به نام «تپی» (Tappy) برای تست کردن تلفنها، اثری مثل انگشتان دست انسان را روی تلفن شبیهسازی میکند. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. برای استفاده از گارانتی می توانید هم حضوری و با با هماهنگی تشریف بیارید. استفاده از گوشی موبایل دیگر به کارهای اولیه همچون تماس، پیام و برقراری ارتباط محدود نمیشود و در واقع هرکسی با خرید گوشی هوشمند به دریایی از امکانات و اطلاعات دست پیدا میکند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سریها و مدلهای مختلفی از دستگاهها را طراحی و تولید میکند.

آیا طبق گفتهی برخی، روشهای جدید بازاریابی و فروش، حذف تبلیغات و دست واسطهگران به آنها اجازه داده تا قیمتهای فروش را بشکنند یا برای رسیدن به این نرخ مناسب، کیفیت قطعات را نیز کاهش دادهاند؟ شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. شیائومی در سال ۲۰۱۴ به بزرگترین شرکت سازنده گوشی هوشمند در چین تبدیل شد. به خصوص که برخی از لوازم جانبی ضروری مثل هندزفری درون جعبه برخی از مدلهای گوشیهای شیائومی قرار داده نمیشود و باعث تحمیل هزینههای اضافی بر دوش خریداران خواهد شد. این روش به خصوص زمانی تأثیر گذار است که قاب از مواد باکیفیتی تهیه نشده باشد و باعث شود که گرما سریعتر تولید شود و گوشی داغ کند. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. برای آشنا شدن با مزایای موبایلهای برند شیائومی در ادامه با ما همراه باشید. پس از آن عملکرد گوشی شما بهتر خواهد شد و ممکن است مشکل داغ شدن آن نیز حل شود. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که این روش در رفع داغ شدن گوشی موثر بوده است.

خوب حالا نوبت به بررسی معایب این گوشیها میرسد که بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب این برند نسبت به آنها حساسیت بیشتری به خرج میدهند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب گوشیهای شیائومی خواهیم پرداخت. این 60 درصد به خصوص در ایران که به دلیل تحریمها و نوسانات نرخ دلار اقتصاد آشفتهای دارد، یک فرصت استثنایی را برای خریداران فراهم میکند. یکی دیگر از معایب گوشی های شیائومی که بیشتر از مورد اول اهمیت دارد، طول عمر کوتاه گوشیهای شیائومی است. برخی کمبود لوازم جانبی شیائومی را از معایب آن میدانند. از نظر برخی از کارشناسان نبود یک نمایندگی رسمی که در مواقع بروز مشکل بتوان به آن مراجعه کرد، یکی از معایب این برند به شمار میرود. شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصیست که مقر آن در پکن است. سنگاپور اولین کشوری بود که بهعنوان مقر بینالمللی شیائومی انتخاب شد. مقر اصلی شرکت شیائومی در پکن، پایتخت کشور چین واقع شده است. البته هنوز هم گوشیهای هوشمند شیائومی در ایالات متحده عرضه نشده و شرکت چینی به فروش گوشیهای ساده در این کشور میپردازد.

هواوی در برههای از زمان تصمیم گرفت که سری میت را نیز به تولید برساند و آن را به عنوان سری دوم گوشیهای پرچمدار خود قرار بدهد. Mate 30 Pro از لحاظ طراحی و ظاهر از خوش فرم ترین مدل گوشی هواوی است که دارای دوربین های سه گانه با طراحی دایره ای شکل است که سبب شده تا جذابیت و زیبایی آن را دو چندان کند. همواره بهره گیری از حسگرهای بزرگ، زوم نوآورانه پریسکوپی و دیگر فناوری های هواوی در سری Mate و P، گوشی های بالارده این کمپانی را همواره در بین بهترین گوشیها برای کاربران علاقه مند به عکاسی قرار داده است. گوشی های سری Enjoy کمپانی هواوی نامگذاری مجدد سایر مدلهای جهانی هواوی بخصوص گوشیهای سری Y هستند؛ با این حال برخی مدلهای سری اینجوی از سری آنر و سری P نیز گرفته شدهاند. البته دامنهی فعالیت این شرکت به حوزهی گوشیهای موبایل محدود نمیشود و روزبهروز در حال گسترش است. مقرون به صرفه و کاملا منطقی است. موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند. شایعات پیشین نشان میداد که گوشی Xiaomi 12 Ultra مثل نسل قبل خود به دوربین سهگانه پشتی مجهز است؛ اما حالا در اینجا یک سنسور دوربین اضافهتر را در رندرها میبینیم که به نظر هم میرسد یک سنسور تله فوتو ثانویه باشد.

در طی این 10 سال شرکت شیائومی خیلی زودتر از آنچه دیگران تصور داشتند، توانست خود را در بازارهای جهانی مطرح کند و حتی به رقابت با برندهای معتبری چون سامسونگ یا اپل بپردازد. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. در بخش قیمت گذاری تلفن همراه شما می توانید به راحتی و بدون فوت وقت، گوشی خود را قیمت گذاری کنید. شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچمداران شیائومی تولید میکند، اما همچنان به ارائهی گوشیهای اقتصادی و ارزانقیمت توجه بیشتری نشان میدهد. با این حال نوت با ارائهی امکانات ویژه، همواره شانهبهشانهی سریS حرکت میکند.

گرچه بعضی ادعا میکنند که این شرکت در ساختار و طراحیهای خود از رقبا کپی برداری کرده و خلاقیت بسیاری کمی به کار میبرد؛ اما، به هر حال این برند در زمینه طراحی موفق شناخته شده است. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آنها دسترسی داشته باشیم. عملکرد این بلندگوها مطلوب بوده و در حداکثر بلندی صدا هم اعوجاج و بههمریختگی خاصی تولید نمیکنند و درعینحال، کیفیت و تفکیک اجزای موسیقی به لطف پروفایل BoomSound بهخوبی صورت میگیرد. به علاوه مدلهای سری پوکو مثل Poco X3 توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کردند. گوشیهای Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیتهای این مجموعه هستند. با این حال، زیرمجموعههای شیائومی زیر نظر این شرکت کار میکنند و در همهی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره میبرند. با این حال، بسیاری از افراد از این موضوع بیاطلاع بوده و یا برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح میدهند با قیمت بسیار کمتر از رقبا، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. در صورت نیاز به تعویض این قطعه، همکاران ما تنها از نمونه اصلی و اورجینال استفاده می کنند.