شرکت محلی مدعی نقض حق اختراع – 9to5Mac می گوید که Ban Siri در چین است

در بسیاری از موارد، شرکتی که ادعا می‌کند این تخلف پس از شروع استفاده اپل از نوع خاصی از فناوری، دارای حق امتیازی است. اگرچه این امر پوچ به نظر می رسد، اما موقعیت قانونی این است که ممکن است به این بستگی داشته باشد که چه کسی حق اختراع را دریافت کرده است نه اینکه چه کسی اول از این فناوری استفاده کرده است.

البته اپل با شکایت های مکرر به اتهام نقض حق اختراع مواجه است. بسیاری از آنها توسط به اصطلاح ترول های ثبت اختراع آورده شده اند – شرکت هایی که پتنت ها را از مخترعان خود می خرند تا از آنها برای شکایت از غول های فناوری استفاده کنند.

در حالی که ممکن است حکم صادر شده باشد، یک قاضی سابق چینی گفته است که تلاش برای ممنوعیت سیری بعید است موفقیت آمیز باشد.

یک شرکت چینی که اپل را به نقض حق ثبت اختراع متهم کرده است، می‌خواهد سیری را در چین ممنوع کند تا پرونده نهایی شود. او از دادگاه می‌خواهد دستوری برای فروش همه محصولاتی که سیری را شامل می‌شود – که تقریباً تمام محصولات اپل است، بفروشد.

را روزنامه وال استریت گزارش ها.

دادگاه عالی چین در اواخر ژوئن حکم داد که شانگهای ژیژن دارای حق امتیاز دستیار مجازی در چین است. این تصمیم به مبارزه حقوقی هشت ساله بین دو شرکت در دادگاه های چین پایان داد.

شرکت فناوری شبکه Shanghai Zhizhen روز دوشنبه اعلام کرد که از اپل برای حدود 10 میلیارد یوان (1.43 میلیارد دلار) غرامت در دادگاه شانگهای شکایت می کند و ادعا می کند که محصولات سازنده آیفون و آی پد یک حق اختراع را نقض کرده اند که شرکت هوش مصنوعی چینی برای یک اختراع ثبت کرده است. دستیار مجازی که معماری فنی آن شبیه به سیری است.

این درخواست به دنبال یک پیروزی دادگاه قبلی است که در آن Xiao-i (با نام کامل Shanghai Zhizhen Network Technology) یک حق اختراع چینی برای دستیار هوشمند مجازی دریافت کرد…

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فانگ جیانوی، که اکنون شریک دعاوی در شرکت حقوقی ژونگ لون در شانگهای است. […] گفت که چنین احکامی باید شرایط سختگیرانه ای داشته باشند و به ندرت توسط دادگاه های چین صادر می شوند. او افزود که شکایت نقض حق ثبت اختراع یک پیروزی مطمئن برای شانگهای ژیژن نیست. در حالی که دادگاه عالی حکم داده است که پتنت شرکت چینی معتبر است، دادگاه فعلی همچنان می‌تواند به این نتیجه برسد که فناوری زیربنای پتنت سیری و شانگهای ژیژن آنقدر متفاوت است که به نفع اپل رای دهد.

به عنوان بخشی از شکایت، شانگهای ژیژن، همچنین به نام Xiao-i، از اپل خواست که فروش، تولید و استفاده از محصولات ناقض حق ثبت اختراع را متوقف کند، مقوله ای که تقریباً همه دستگاه های جامعه آمریکا را شامل می شود.

بهترین دفاع در برابر اقدامی برای نقض فناوری پیش از ثبت اختراع، تلاش برای بی اعتبار اعلام شدن خود اختراع است. اپل آن را در اینجا امتحان کرد، اما در ماه ژوئن پرونده را باخت. این نبردها در چین به طور قابل توجهی سخت تر است، جایی که به نظر می رسد احکام دادگاه اغلب به نفع شرکت های چینی نسبت به شرکت های خارجی است.

اپل ماه گذشته با ادعای نقض پنج حق ثبت اختراع توسط مخترع هدفون استریو، پیشگام آمریکایی صدا، Koss مواجه شد. به طور جداگانه، اپل با تحقیقات ضدتراست اروپایی در مورد سیری مواجه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

مجموعه زباله های پلاستیکی اقیانوس Incase