فروشگاه اینترنتی اپل یک گزینه پرداخت جدید با یک کلیک را برای کاربران اپل کارت اضافه می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر اپل کارت دارید، اکنون می توانید به سادگی گزینه Apple Card را از فروشگاه آنلاین اپل برای تکمیل خرید انتخاب کنید. این گزینه برای پرداخت تمام قیمت هر محصول در وب سایت اپل در دسترس خواهد بود، زیرا برخی از محصولات اپل را می توان مستقیماً با پرداخت ماهانه Apple Card خریداری کرد.

در حالی که در تئوری اپل می تواند استدلال کند که این گزینه فرآیند پرداخت را ساده می کند، افزودن یک دکمه اختصاصی Apple Card احتمالاً یک حرکت بازاریابی است. کاربران قبلاً می‌توانستند Apple Card را تنها با چند مرحله اضافی از طریق گزینه Apple Pay انتخاب کنند، بنابراین این روند سفارش را به شدت تغییر نمی‌دهد.

اگر محصولی را از طریق فروشگاه اینترنتی اپل خریداری می کنید، می توانید هزینه آن را با کارت اعتباری یا نقدی معمولی، Apple Pay و حتی PayPal پرداخت کنید. از امروز، کاربران یک گزینه اختصاصی نیز برای پرداخت آسان با اپل کارت پیدا خواهند کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

از آنجایی که اپل به طور فزاینده ای در تبلیغ اپل کارت تهاجمی عمل می کند، برجسته کردن برند خود درست بالاتر از سایر گزینه ها می تواند تلاشی برای تقویت حضور آن در صنعت کارت اعتباری باشد. لازم به ذکر است که اپل کارت نیز اولین گزینه در هنگام افزودن کارت اعتباری یا نقدی جدید به Apple Pay در آیفون است.

اپل کارت در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است و اپل در مورد هیچ گونه برنامه توسعه بین المللی صحبت نکرده است.

درباره اپل کارت بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.