آی‌مک‌های سیلیکونی جدید اپل در جدیدترین نسخه بتا Big Sur 11.3 macOS معرفی شدند

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

علاوه بر داشتن تراشه‌های سیلیکون اپل، شایعات حاکی از آن است که مدل‌های جدید iMac با ظاهری مشابه Pro Display XDR دوباره طراحی خواهند شد. اوایل امروز، 9to5Mac همچنین به تراشه جدید «A14X» اشاره شده است که احتمالاً در نسل بعدی آی‌پد پرو که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده معرفی شود، استفاده خواهد شد.

همچنین بخوانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هفته گذشته، یک توسعه‌دهنده گزارش‌هایی مبنی بر خرابی اپلیکیشن خود از یک iMac ناشناخته که توسط یک پردازنده ARM پشتیبانی می‌شود، مشاهده کرد. در همین حال، اپل اخیراً iMac Pro و برخی از تنظیمات iMac 21.5 اینچی را متوقف کرده است، که نشان می دهد iMac به روز شده با M1 (یا یک تراشه سیلیکونی دیگر اپل) واقعاً به زودی عرضه می شود.

اوایل امسال، بلومبرگ نام رمز iMac های جدید با تراشه های سیلیکون اپل J456 و J457 است. 9to5Mac توانست تایید کند که مدل های جدید لیست شده در آخرین نسخه بتا macOS Big Sur دارای نام رمز یکسانی هستند. بر اساس این گزارش، مدل های ۲۱.۵ اینچی و ۲۷ اینچی در سال جاری به روز خواهند شد.

آخرین نسخه بتای macOS Big Sur همراه با کدهایی برای دو iMac جدید با نام‌های “iMac21.1” و “iMac21.2” ارائه می‌شود – لازم به ذکر است که این اعداد به اندازه صفحه نمایش مربوط نمی‌شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از انتشار macOS Big Sur 11.3 beta 5 برای توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی اوایل امروز، 9to5Mac اکنون در کدهای داخلی سیستم عامل به مدل های جدید iMac اشاره کرده است. این پس از شایعاتی مبنی بر کار بر روی آی مک های جدید با تراشه های سیلیکون اپل منتشر شد.