نگهدارنده MagSafe Grovemade – زیبا اما بسیار گران قیمت

من معمولاً در پایان در مورد قیمت و ارزش صحبت می کنم، اما در این مورد فکر می کنم باید از قبل این کار را انجام دهیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شارژر MagSafe به خوبی در شکاف جلوی پایه قرار می گیرد و به یک فنجان مکش میکرو متصل می شود. این آن را بسیار ایمن نگه می‌دارد، اما امکان برداشتن و تعویض را فراهم می‌کند: فقط باید پد را مرطوب کنید تا دوباره بچسبد، و هیچ اثری روی خود پد شارژ باقی نماند.

قبلاً گفته بودم که پد شارژ را به پد شارژ ترجیح می دهم. چه روی میز من باشد، چه کنار کاناپه یا کنار تخت، برای من منطقی‌تر است که تلفنم را در حالت عمودی قرار دهم، جایی که بتوانم صفحه نمایش را ببینم، به جای صاف بودن روی سطح، جایی که نمی‌توانم. به همین دلیل، شارژر MagSafe اپل برای من جالب نبود – تا به حال …

ابعاد این پایه کمی بیش از 5 اینچ ارتفاع، 4 اینچ عرض و 4 اینچ عمق است. وزن آن بسیار سنگین 2.9 پوند است.

نگهدارنده MagSafe Grovemade است در وب سایت شرکت موجود است برای 120 دلار فراموش نکنید که شما نیز باید آن را بخرید شارژر MagSafe و یکی منبع تغذیه مناسب.

برای استفاده از آن باید خرید کنید شارژر MagSafe اپل، برای 39 دلار دیگر. و البته بدون منبع تغذیه مناسب نمی توانید از آن استفاده کنید. برای آن به اپل بچسبیدو شما به دنبال 19 دلار دیگر هستید.

در دو نسخه تیره و روشن موجود است. نسخه تیره از گردوی سیاه آمریکایی، چرم سیاه و استیل مشکی ساخته شده است. نسخه سبک، افرا راک شرقی، چرم بژ و فولاد نقره ای است. من مدل تیره رو تست کردم

اوه، و اگر بخواهید می‌توانید گوشی را در جهت افقی قرار دهید، اگرچه ظاهر آن چندان مرتب نیست.

ارزششو داره؟

عکس‌های وسط، بالا، به شما نشان می‌دهند که با 120 دلار چه چیزی دریافت می‌کنید: یک قطعه فولادی بسیار سنگین به عنوان پایه، برای جلوگیری از حرکت آن هنگام اتصال و جدا کردن تلفن، و یک قطعه عمودی ساخته شده از مخلوطی از جنگل. ، چرم و فولاد ضد زنگ.

در حالی که این یک کار خوب است، و من فکر نمی کنم هزینه های Grovemade با توجه به هزینه مواد و ساخت غیرمنطقی باشد، هزینه کلی یک پایه شارژ فروش بسیار سختی است. اکثر ما بیش از یک مورد داریم: من سه تا دارم، بنابراین هزینه کل بیش از 500 دلار خواهد بود! این فقط دیوانه است.

اگر صاحب آیفون 12 دارید که خیلی دوستش دارید و عاشق چوب و چیزهای زیبا هستید، این یک هدیه شگفت انگیز خواهد بود. اما من نمی بینم که صاحبان آیفون زیادی برای مجموعه ای از آنها پول نقد می کنند.

همه چیز را شامل می شود، 178 دلار به شما باز می گرداند، که با توجه به پایه شارژ، قیمت بسیار خوبی برای پایه شارژ است. من تا الان استفاده کردم هر کدام 15 دلار وارد شوید.

من قبلاً چند محصول Grovemade را امتحان کرده‌ام، و آنها معمولاً سه چیز مشترک دارند: آنها از مواد طبیعی مانند چوب و چرم استفاده می‌کنند. آن ها زیبا هستند؛ و گران هستند. پشتیبانی Grovemade MagSafe هر سه جعبه را علامت می‌زند – اگرچه عنصر گران قیمت این بار تا حدی تقصیر اپل است.

ارزششو داره؟ خب ببینیم چی میگیری…

نگاه کنید و احساس کنید

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

یعنی دوستش دارم وقتی گوشی من روی آن نیست، بی نهایت بهتر از پایه پلاستیکی است که قبلا استفاده می کردم. من می خواهم یک زوج دیگر برای جایگزینی براکت های دیگرم داشته باشم.

اما… پایه شارژ تنها زمانی خالی است که من پشت میز خود ننشینم. و این برای همه پدهای شارژ من صادق است: چیزی که وقتی به آنها نگاه می کنم، گوشی من است.

این چیز گران به نظر می رسد و احساس می کند، و روی میز من عالی به نظر می رسد.

استفاده شده

نگهدارنده MagSafe Grovemade نامگذاری دقیقی دارد. متوجه خواهید شد که ادعای الف ندارد پایه شارژو این به این دلیل است که تا زمانی که شارژر MagSafe اپل را وارد نکنید، اینطور نیست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پایه فوق العاده سنگین است. کوچکترین تغییری وجود ندارد که این چیز قرار است حرکت کند مگر اینکه شما بخواهید. پایه همچنین دارای مدیریت کابل داخلی است، بنابراین کابل به طور تمیز از پشت خارج می شود. (در مورد من، میز من یک سوراخ برای کابل شارژ دارد، بنابراین بلافاصله از دید ناپدید می شود.)

من iPhone 12 بزرگتر، Pro Max را دارم، و همچنین وقتی آن را روی پایه قرار می دهید، محکم می شود. می توانید آن را با یک دست بلند کنید بدون اینکه تکیه گاه یک میلی متر حرکت کند.

این سؤال میلیون دلاری است – یا به هر حال سؤال 178 دلاری.

به زیبایی انجام شده است. چوب زیبا است، و کاملاً تمام شده است: در لمس ابریشمی.