Smartta SliderMini 2 برای عکس‌های پانوراما صاف (تست شده)

طول آهنگ 10 اینچی زمانی که در یک محیط استودیویی، نزدیک به چیزی که در حال عکاسی هستید، استفاده می شود، بسیار قابل توجه است. با این حال، در اکثر عکس‌های خارج از منزل کاملاً ظریف است. همانطور که گفته شد، مطمئناً می‌توانید از آن برای نمایش عکس‌ها در تنظیمات خاصی استفاده کنید – مثلاً از آنجایی که دوربین را در گوشه دیوار شروع می‌کنید، سپس صحنه را به نمایش می‌کشید.

در حال استفاده: با استفاده از برنامه

Smartta SliderMini 2 یک نسخه قابل حمل، موتوردار و کنترل‌شده توسط آیفون از کیت فیلم‌سازی است که معمولاً هیچ‌یک از موارد فوق نیست. می توان از آن با هر چیزی استفاده کرد، از آیفون گرفته تا دوربین بدون آینه و DSLR…

اون چیه؟

Smartta SliderMini 2 ارزان نیست. با قیمت 399 دلار (379 دلار تا 10 ژانویه)، قطعاً در رده «فیلمبرداران جدی» قرار می گیرد، نه چیزی که یک تیرانداز معمولی می تواند بخرد.

اما اگر بودجه و نیاز دارید، SliderMini 2 یک کیت بسیار خوب است و من مطمئن هستم که به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Smartta قابلیت حمل و نقل دستگاه را بسیار افزایش می دهد و نشان می دهد که می توان آن را در کیف دوربین حمل کرد، به سه پایه متصل کرد و سپس برای عکسبرداری در فضای باز استفاده کرد. این درست است، اما در حالی که دستگاه نسبتاً جمع و جور است، ساختار فلزی جامد آن به این معنی است که کاملاً سنگین است، در حدود 1.5 پوند، بنابراین چیزی نیست که به طور معمولی آن را حمل کنید.

Smartta SliderMini 2: قیمت و نتیجه گیری

من عاشق طراحی برنامه هستم: مینیمال، واضح و استفاده از آن بسیار آسان است. صفحه اصلی یک کنترل سرعت چرخش مکان نما است. شما می توانید آزادانه این را بین حداکثر سرعت 20 ثانیه و حداقل 33 دقیقه و 20 ثانیه تنظیم کنید. هنگامی که سرعت خود را تنظیم کردید، فقط برای شروع، فلش راست یا چپ را فشار دهید. یک نشانگر در برنامه موقعیت مکان نما را به شما نشان می دهد.

رایج‌ترین عکس مکان‌نما که می‌بینید، حرکت افقی است، اما می‌توانید برای بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی در جهت حرکت بکشید. یک مفصل توپ اضافه کنید و همچنین می توانید به صورت عمودی حرکت کنید، اما با بار بسیار سبک تر. نمونه‌هایی از هر کدام را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نگاه کنید و احساس کنید

از طرفی، واقعا محکم و خوب ساخته شده است.

در حال استفاده: حالت مستقل

اما اگر جاه‌طلبی‌های جدی برای فیلم‌بردار دارید، اسلایدر قطعا ابزاری عالی برای داشتن است. هر ویدیوی محصول YouTube را تماشا کنید، و تقریباً 100٪ احتمال دارد که شامل یک یا چند صفحه لغزنده باشد: توانایی عبور به آرامی از کنار یک محصول، ارزشی است که در هر ویدیوی محصولی که می‌چرخید، از آن قدردانی خواهید کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


البته، برنامه Smartta Go قابلیت هایی را اضافه می کند.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

همچنین چهار حالت اضافی وجود دارد:

  • حالت منحنی، برای افزایش یا کاهش سرعت در حین حرکت
  • تایم لپس، برای عکس های تایم لپس خودکار
  • Stop Motion که مکان نما را با افزایش های کوچک بین عکس های ثابت حرکت می دهد
  • حالت حلقه، که در آن مکان نما به طور مداوم به جلو و عقب حرکت می کند

نوار لغزنده یک قطعه نسبتاً بدون ویژگی از فلز سیاه است که یک پایه متحرک در بالای آن قرار دارد. در مدل های تولیدی، می توانید رزوه را یک چهارم اینچ باز کنید تا یک پیچ سه پایه زیر آن نمایان شود. مال من یک مدل پیش تولید بود، بنابراین باید پایه چرخان همراه را به بالا وصل می کردم. این به هر حال انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد، زیرا می‌توانید دوربین را از زوایای مختلف نصب کنید.

یک نوار لغزنده طراحی شده است تا با اجازه دادن به دوربین برای لغزش در امتداد ریل ها، عکس های متحرک صاف را به شما ارائه دهد. اندازه های بزرگ می توانند چندین فوت طول داشته باشند و به یک اپراتور ماهر نیاز دارند. طول SliderMini 2 کمی بیش از 10 اینچ است و استفاده از آن به چیزی جز فشار دادن یک دکمه نیاز ندارد – چه روی نوار لغزنده یا در برنامه همراه.

من این شانس را داشتم که چند آزمایش انجام دهم، که من را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد بخواهم از آن برای چیزی واقعی استفاده کنم. من امیدوار بودم که فرصتی برای ویرایش ویدیویی که شامل فیلم MiniSlider 2 باشد، داشته باشم، اما آخرین قرنطینه لندن و بدون دوربین بدون آینه در حین انجام معامله، برای پرداخت هزینه آن توطئه کردند.

استفاده از SliderMini 2 در حالت مستقل آسان تر نیست. دوربین خود را وصل کرده و دکمه را فشار دهید. سپس مکان نما به آرامی از چپ به راست حرکت می کند و 20 ثانیه طول می کشد تا سفر کامل شود. دوباره دکمه را فشار دهید و همین کار را از راست به چپ انجام می دهد.

Smartta SliderMini 2 است مستقیماً در وب سایت شرکت موجود است برای 399 دلار – یا 379 دلار تا 10 ژانویه. همچنین بسته‌هایی با اتصالات توپ و پایه‌های گوشی هوشمند موجود است.

علامت‌های L و R برای چپ و راست، یک دکمه (بسیار ظریف) در یک طرف، و LED‌های عمر باتری به همان اندازه ظریف (و کاملاً کوچک) وجود دارد.

می توانید آن را با یک دوربین کلاسیک یا با آیفون خود استفاده کنید یک آداپتور گوشی هوشمند. SliderMini 2 حداکثر وزن 33 پوند را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید از آن با دوربین های بدون آینه، DSLR یا در واقع دوربین های بزرگتر استفاده کنید.

من قبلاً چند کلیپ دارم که آنها را در یک پروژه آموزشی کوچک گنجانده ام و بدون شک نتایجی را در دفتر خاطرات آیفون 12 آینده به اشتراک خواهم گذاشت – اما در حال حاضر می توانید نمونه فیلم را در ویدیوی تبلیغاتی Smartta بیابید.

تیراندازهای معمولی تر می توانند با پول کمتر نتایج مشابهی دریافت کنند. اگر از قبل گیمبال دارید برای هر دو آیفون یا دوربین بدون آینهبه عنوان مثال، یک کاربر باتجربه می تواند با این کار به حرکت صاف و یکنواخت دست یابد، به خصوص زمانی که با نرخ فریم بالا برای فیلم های اسلوموشن عکس می گیرید. دیگر گزینه های بودجه عبارتند از a نوار لغزنده دستی یا چرخ دستی کم هزینهکه هر کدام را می توان برای کسری از هزینه داشت.