چگونه از iPad خود به عنوان یک تله پرومتر استفاده کنیم

Speakflow ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پیمایش فعال‌شده با صدا، حالت از راه دور که به شما امکان می‌دهد چندین دستگاه را همگام‌سازی کنید، و حالت هم‌پوشانی ارائه می‌دهد تا همیشه بتوانید آنچه را روی صفحه‌نمایشتان است ببینید.

خواه برای خواندن اسکریپت ها روی صفحه یا خارج از صفحه کمک می خواهید، یا می خواهید تماس چشمی را در حین ارائه در تماس های ویدیویی حفظ کنید، و موارد دیگر، نحوه استفاده از Mac، iPhone یا iPad خود را به عنوان یک تله پرومتر دنبال کنید.

تو می توانی PromptSmart Lite را به صورت رایگان امتحان کنید در حالی که PromptSmart Pro 19.99 دلار قیمت دارد و دارای خریدهای درون برنامه ای دیگر برای باز کردن قفل همه ویژگی ها است، با بیش از 7000 بررسی، 4.6/5 ستاره دارد.

جریان گفتار

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اگر به دنبال چیزی با ویژگی های غنی تر هستید، یک برنامه شخص ثالث ممکن است این کار را انجام دهد. پیدا کرده ایم Prompt Smart Pro با ویژگی‌هایی مانند تشخیص صدا که اعلان‌ها را با سرعت صدای شما تنظیم می‌کند، گزینه‌ای عالی باشید (و اگر از اسکریپت خارج شوید متوقف می‌شود). همچنین می تواند متن را معکوس کند تا با آن سازگار باشد تله پرومتر دو طرفه شیشه ای. یا می‌توانید هنگام پخش اسکریپت‌ها با دوربین داخلی iPad خود، ویدیو ضبط کنید.

جریان گفتار یک راه حل غنی و مبتنی بر وب برای تله پرومتر است که استفاده از آن در Mac، iPad، iPhone یا هر دستگاه دیگری آسان است.

اپل این روند را در این ویدیو توضیح می دهد:

Speakflow همچنین ابزارهای همکاری ارزشمندی مانند توانایی نوشتن اسکریپت با دیگران و همچنین سازماندهی و پیگیری تغییرات را ارائه می دهد.

می تونی امتحان کنی Speakflow به صورت رایگان با اسکریپت های نامحدود و استفاده محدود از پیمایش فعال با صدا و ضبط ویدیو. برای دسترسی کامل به همه ویژگی ها، Speakflow از 10 دلار در ماه کار می کند.

حالت تله پرومتر نمایشگر Luna

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر می خواهید با یک گزینه رایگان شروع کنید، اگر به یک تله پرومتر اولیه برای موارد استفاده خارج از صفحه نیاز دارید، Pages مکانی عالی برای شروع است.

  1. اسکریپت خود را در آن قرار دهید صفحات در iPad یا iPhone شما
  2. را فشار دهید نماد دایره سه نقطه در گوشه سمت راست بالا
  3. انتخاب کنید نمای ارائه دهنده
  4. را فشار دهید نماد AA در بالا سمت راست، تنظیمات فونت را تغییر دهید، سپس روی کلید کنار ضربه بزنید اسکرول خودکار
  5. وقتی فعال است، می‌توانید سرعت اسکرول متن را با نوار لغزنده درست در زیر کلید تنظیم کنید

Prompt Smart Pro

راه حل جالب دیگر استفاده از آن است نمایش ماه و تله پرومتر دو طرفه شیشه ای (Beamsplitter) برای اینکه بتوانید در حین تماس های ویدیویی با افراد تماس چشمی برقرار کنید اگر می خواهید از یک دوربین با کیفیت بالا مانند DSLR استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از این راه حل برای ضبط ویدیوی با کیفیت بالا در حالی که از iPad خود به عنوان تله پرومتر استفاده می کنید استفاده کنید. Luna Display اخیراً یک حالت تله پرومتر – چیزی که قابلیت Sidecar اپل ندارد. اطلاعات بیشتر در مورد این راه حل منحصر به فرد توضیح داده شده توسط Adam Lisagor را بخوانید ساندویچ.

در زیر به چندین روش برای استفاده از دستگاه‌های اپل به‌عنوان یک تله پرومتر، از جمله گزینه‌های رایگان بدون نیاز به دستگاه‌های اضافی و راه‌حل‌هایی که با آنها ادغام می‌شوند، نگاه می‌کنیم. سخت افزار تله پرومتر و دوربین با کیفیت بالا

نحوه استفاده از مک، آیفون و آیپد به عنوان تله پرومتر

با برنامه رایگان Pages

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: