iOS 15.4 صدای سیری جدیدی را برای کاربران آمریکایی اضافه می‌کند، در اینجا به نظر می‌رسد



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی در بیانیه اپل آمده است: «ما از معرفی دو صدای Siri جدید برای انگلیسی زبانان و توانایی کاربران Siri برای انتخاب صدای مورد نظر خود هنگام تنظیم دستگاه خود هیجان زده هستیم. “این ادامه تعهد دیرینه اپل به تنوع و گنجاندن محصولات و خدمات طراحی شده برای انعکاس بهتر تنوع جهانی است که در آن زندگی می کنیم.”

از این به بعد، 9to5Mac تنها می تواند این صدای جدید را تایید کند، زیرا به نظر نمی رسد اپل صدای جدیدی را برای سایر زبان ها اضافه کند. اگر کنجکاو هستید که صدای این سیری جدید را بشنوید، این اولین گوش دادن است.

در اینجا مهم است که بین iOS 14.5 و iOS 15.4 تشبیه کنیم زیرا هر دو گزینه های جدیدی را برای باز کردن قفل آیفون، ایموجی ها و اکنون صداهای مختلف ایالات متحده برای Siri آورده اند.

اگر امروز تغییرات دیگری را در به‌روزرسانی بتای iOS 15.4 یا سایر نسخه‌های جدید اپل مشاهده کردید، در نظرات زیر یا در آدرس زیر با ما در میان بگذارید. توییتر @9to5Mac.

پس از اینکه سیری با iOS 14.5 دو صدای جدید برای کاربران آمریکایی دریافت کرد، اپل اکنون گزینه دیگری را برای دستیار شخصی خود با iOS 15.4 beta 4 آورده است. این شرکت می گوید صدای جدید توسط یکی از اعضای انجمن ضبط شده است. LGBTQ+، اگرچه او این کار را نکرد. جزئیات بیشتری ارائه دهید

اپل در بیانیه ای به Axios گفت: «ما هیجان زده هستیم که صدای سیری جدیدی را برای انگلیسی زبانان معرفی کنیم و به کاربران گزینه های بیشتری برای انتخاب صدایی که با آنها صحبت می کند، می دهیم. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هر روز برای انجام کارها به سیری تکیه می‌کنند، بنابراین ما تلاش می‌کنیم تجربه را تا حد امکان شخصی‌سازی کنیم.»

نوعی منفعل-تهاجمی، درست است؟ شاید هم دوست CARROT. همچنین، فراموش نکنید که همه آنچه را که تاکنون در مورد iOS 15.4 می دانیم، بررسی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنگامی که اپل سال گذشته iOS 14.5 را عرضه کرد، گفت که دستیار شخصی دیگر صدای پیش فرض زنانه نخواهد داشت، اما دو گزینه صوتی اضافی را برای انتخاب اضافه کرد. علاوه بر این، این شرکت گفت که این بخشی از تعهد مداوم خود به تنوع است:

اپل بیانیه ای به Axios در مورد آن:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.