حالت تاریک اسنپ چت را در آیفون فعال کنید

اسنپ ​​چت به طور پیش فرض از حالت روشن استفاده می کند، حتی اگر آیفون شما از حالت تاریک برای تنظیمات جهانی iOS استفاده کند.

در اخبار مرتبط، اسنپ چت اخیراً یک ویژگی جدید اشتراک‌گذاری مکان زنده را راه‌اندازی کرده است، به کاربران اجازه می‌دهد نام‌های کاربری را تغییر دهند، و اکنون اشتراک‌گذاری ویدیوها را از برنامه YouTube آسان‌تر می‌کند.

آموزش های 9to5Mac را بیشتر بخوانید

جالب اینجاست که هنوز حالت تاریک اسنپ چت رسمی برای اندروید وجود ندارد. با این حال، تعداد کمی وجود دارد راه حل برای رسیدن به آنجا اگر مایل هستید چند مرحله اضافی را طی کنید.

برای تنظیم دائمی آن، «همیشه تاریک» یا «Match System» را انتخاب کنید، اگر می‌خواهید به طور خودکار با تنظیمات iOS شما تغییر کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

می‌توانید به برنامه تنظیمات آیفون > نمایش و روشنایی > خودکار (تحت نور/تاریکی) بروید تا زمانی که آیفون شما تنظیمات سیستم را بین حالت‌های روشن و تاریک تغییر می‌دهد، سفارشی کنید.

پس از ضربه زدن بر روی نماد نمایه خود و سپس نماد چرخ دنده تنظیمات، انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا App Appearance را پیدا کنید.

تصویربرداری حالت تاریک اسنپ چت 2

در اینجا روند به نظر می رسد:

تصویربرداری حالت تاریک اسنپ چت 1

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اما جابجایی به حالت تاریک اسنپ چت تنها با چند کلیک آسان است. اگر تنظیمات حالت تاریک/روشن خود را سفارشی نکرده باشید چه می شود آیفونراهنمای ما را در این مورد بررسی کنید:

نحوه فعال کردن حالت تاریک اسنپ چت در آیفون

  1. پس از باز کردن اسنپ چت، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید در گوشه سمت چپ بالا
  2. اکنون نماد چرخ دنده را انتخاب کنید بالا سمت راست
  3. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید ظاهر برنامه
  4. اکنون انتخاب کنید همیشه تاریک یا سیستم تطبیق

چه بخواهید به طور خودکار در حالت روشن یا تاریک سیستم iOS جابجا شود یا تم تیره را همیشه حفظ کنید، مراحل را برای فعال کردن حالت تاریک اسنپ چت در آیفون دنبال کنید.