جدیدترین تکنولوژی که هیچ جا ندیده اید ، سقف کشسان و آسمان مجازی نگین الماس 9to5mac Farsi

1. لانچر OS14 از لانچر iOS 14 الهام گرفته شده است، لانچر رسمی آیفون نیست، تیم ما هیچ رابطه رسمی با اپل ندارد، ما این لانچر را با این امید ساختیم که به کاربران اندروید اجازه دهیم سبک لانچر iOS را بچشند و لذت ببرند. 6. OS14 Launcher دارای مرکز کنترل iOS 14 است، انگشت خود را به بالا بکشید یا از سمت راست نوار وضعیت به پایین بکشید تا باز شود. 10. حالت ویرایش راهانداز از انتخاب نمادهای چند برنامه برای ایجاد پوشه یا جابجایی نمادها به صورت دستهای پشتیبانی میکند. تشخیص صورت Face ID برای تنظیم ساده آن ستایش شد، اما برای نیاز به چشمهای مستقیم بر روی صفحه نمایش مورد انتقاد قرار گرفت، هر چند که این گزینه را میتوان در تنظیمات سیستم غیرفعال کرد.

جنس پارچه سقف های کششی در واقع از pvc است و با این ماده تولید میشود. سخنران این نشست مجیدمختاریانپور بود که پس از تعریف علم، تکنولوژی و فرهنگ بهنسبت میان این سه و نحوه مواجهه با علم و تکنولوژی جدید پرداخت. ممکن است کارت حافظه خراب شده باشد یا برخی از دادههای آن خراب شده باشند و همین امر موجب شود تا گوشی مدام ری استارت شود. او پس از رفتن به کالیفرنیا، دردانشگاه آن کشور مشغول تحصیل شد و در سال 1981 مدرک کارشناسی خورد را در رشته اقتصاد از آن دانشگاه دریافت کرد. فناوری به کار گرفته شده در آیفون ایکس از سال ۲۰۱۲ یعنی به مدت پنج سال در حال توسعه بود. در مدت زمانی که توسعه دهندگان منتظر انتشار آیفون ایکس بودند، اکثر برنامههای اصلی به سرعت به روز شد تا تغییرات جدیدی را به ارمغان آورد. اپل یک ” دستورالعمل رابط کاربری ” برای توسعه دهندگان منتشر کرده تا آنهارا از تلاش برای ارتقاء برنامههای خود محروم نکند. به گزارش همشهری آنلاین، امکانات فوقالعاده بیشمار تلفنهای هوشمند موجب شده تا این دستگاهها به بخشی جداییناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. این محصول پرچمدار تلفنهای هوشمند اپل است و فناوریهای پیشرفته بسیاری در آن به کار رفته.

در سیستم عامل پیش فرض iOS نصب شده روی آیفون ایکس اپل مقدار شارژ باتری باقی مانده گوشی به صورت درصد نشان داده نمیشود و این موضوع برای خیلی از کاربران آزاردهنده است. این سیستم عامل دارای یک پردازنده شش هسته ای است که دو هسته بهینهسازی شده برای عملکرد (۲۵٪ سریع تر از پردازنده A10 Fusion) همراه با چهار هستههای بهینه شده برای بازده (۷۰٪ سریعتر از نسل قبلی). طبق نظرسنجیهای اخیر که از خریداران سامسونگ انجام شده است سری A سامسونگ بیشترین خریدار و طرفدار را در میان دیگر گوشیهای سامسونگ داشته است، دلیل این محبوبیت میتواند کارایی بالا و علاوهبرآن قیمت عادلانه گوشیهای سری A سامسونگ باشد. از نظر من یکی از بهترین گوشیهای سری A سامسونگ که همین الان میتونید بخرید، گلکسی A53 5G هست. بدین ترتیب امنیت فیس آیدی افزایش مییابد و هیچکس نمیتواند زمانی که شما خواب هستید یا بنا به هر دلیل حواستان جمع نیست از چهره شما برای آنلاک گوشی استفاده نماید.

یکی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با ابعاد f / 1.8 با پشتیبانی از تشخیص چهره، محدوده دینامیکی بالا و تثبیت کننده تصویر نوری است. در این حالت عبارتی تحت عنوان Zoomed to Fill در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی به تصویر کشیده خواهد شد که نشان میدهد شما بزرگنمایی بیشتر از جد نرمالی در ویدیو انجام دادهاید. یک لنز ثانویه، تلسکوپ ۲ برابر زوم اپتیکال و ۱۰ برابر زوم دیجیتال با دیافراگم f / 2.4 و تثبیت کننده تصویر نوری است. این تکه به شدت توسط کاربران در رسانههای اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت، هرچند توسعه دهندگان برنامه بهطور غیر مستقیم با دید مثبت به تغییراتی که در برنامهها و بازیهایشان به تجربه کاربر داده بودند پاسخ دادند. بنابراین اگر از کسانی که تجربه عکاسی با آیفون و اندروید را داشته باشند بپرسید، احتمالاً عکاسی با موبایل اپل را قابل قیاس با هیچ گوشی اندرویدی نمیدانند. این لانچر سبک iOS از نمادها و تصاویر پس زمینه iOS استفاده نمی کند، همه توسط تیم ما دوباره طراحی شده اند.

فناوری تشخیص چهره نگرانیهای مربوط به امکان اجرای قانون دسترسی به تلفنهای شخصی با نمایش چهره کاربران را افزایش داد. آخرین ترفندی که به شما معرفی میکنیم مربوط به امکان کاهش صدای زنگ هشدار با استفاده از فیس آیدی میشود. بهترین نشانه برای اینکه کدام تصمیم درست است را اغلب از مشتریانمان دریافت میکنیم. از این رو نمیتوان این گوشی را از فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 حذف کرد. داوران واکنشهای متفاوتی داشتند و بعضی آنها را محکوم کردند و بعضی دیگر در اولین لحظات استفاده از آن به عنوان غیر معمول عادت داشتند تا عادت به حضور خود را داشته باشند. شرایط لازم برای استفاده از نظرات کارشناسی، توانایی شناسایی و حضور یک گروه از متخصصان در زمینه مورد نظر است. این قابلیت به عنوان نوزدهمین ترفند آیفون X از جانب ما معرفی میشود. در زمان عرضه آن در ماه نوامبر ۲۰۱۷، قیمت آن ۹۹۹ دلار آمریکا نیز آن را به عنوان گرانقیمتترین آیفون تبدیل کرد و قیمتهای بالاتری نیز در سطح بینالمللی به علت افزایش مالیات بر فروش و واردات محلی بود. این ترکیب باعث می شود تا کاربر بتواند تصاویر را درون گوشی به صورت کاملاً واضح دیده و از آن استفاده کند.

در بازار ایران محصولات شیائومی طرفداران زیادی دارند، گوشیهای جدید سری نوت این شرکت از مدلهای محبوب بازار هستند، به ویژه دو مدل پوکو ایکس 3 پرو و پوکو اف 3 با قیمت عالی و امکانات مناسب، از مدلهای پرفروش محسوب میشوند. گرچه به صورت کلی نیز این یه باور عامیانه بوده و ناشی از سال های دور واردات کالا در ایران و مقایسه کالای خارجی نظیر آلمان، فنلاند و حتی ژاپنی با کالای چینی بوده ولی در حال حاضر بسیاری از گران ترین و با کیفیت ترین کالاها در هر زمینه ای خصوصا تکنولوژی و موبایل از کشور چین سر چشمه می گیرند به عنوان مثال حتی برند اپل و گوشی های آیفون که نماد کیفیت بوده و برندی امریکایی هستند در کشور چین (تحت لیسانس کالیفرنیای امریکا) تولید می شوند.

هواوی هیچ اهمیتی برای تحریمهای آمریکا قائل نشده و البته، انتظار ما نیز از این کمپانی تکنولوژی همین است. چنانچه شما هم از آن دسته کاربران هستید که قصد خرید گوشی هواوی را دارید ما در ادامه مدل های متنوعی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید متناسب با بودجه و عملکردی که از دستگاه انتظار دارید انتخاب خود را نهایی کنید. کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. در این شرایط درست مثل عکس فوق یک لیست از اپلیکیشن هایی نمایان میشود که روی گوشی شما نصب هستند و امکان استفاده از Face ID را دارند. بدین سبب آپشن یا گزینهای تحت عنوان Require Attention for Face ID در منوی تنظیمات آیفون های جدید اپل ارائه شده که با فعالسازی آن صرفا گرفتن گوشی رو به روی صورت کاربر منجر به آنلاک نمایشگر نخواهد شد بلکه کاربر میبایست حتما چشمانش باز باشد و به لبه فوقانی صفحه نمایش یا همان ناچ (Notch) و محل نصب لنز دوربین سلفی و اسکنر های فیس آیدی نگاه مستقیم کند. پس از آن گوشی کشویی E250 با کیفیت فوقالعاده و رنگهای جذابش دلها را برد. آیفون 4اس از نظر طراحی فرقی با آیفون 4 نداشت و اپل باز هم به درون گوشی دقت کرده بود.

سامانه هوشمند مدیریتی اطلاعاتی هرچه به پایان قرن بیست نزدیک گردید از حالت ابزاری خارج و به جزء جداییناپذیر زندگی روزمره تبدیل شد و این در حالی بود که آغاز عصر اطلاعات یعنی اواخر قرن بیستم به شکل­گیری عرصهای انجامید که بسیاری از نظریات فلسفی توانایی تحلیل آن را از دست دادند. دومین انقلاب صنعتی در اوایل قرن بیستم و با معرفی نوار نقاله و تولید انبوه به وقوع پیوست و به انقلاب تکنولوژیک معروف است. مقایسه میکنید، سریعا یک نکته را متوجه میشوید: جوانتر بودن این برند در مقایسه با برندهای دیگر. لازم به ذکر است که بسیاری از قابلیت و ترفند های نام برده شده در آیفون های جدیدتر اپل از قبیل آیفون XR، آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هم قابل پیاده سازی خواهند بود.

هوش مصنوعی نیز به مانند سایر تکنولوژی ها توانسته است نقش مهمی را در سالهای اخیر بازی کند و همواره به عنوان یکی از تاثیرات کرونا از آن یاد شده است.این تکنولوژی در بیشتر مراکز تحقیقاتی و شرکت ها برای ساخت واکسن و انجام پژوهش های لازمه کاربرد بسزایی دارد.همچنین هوش مصنوعی توانسته است داده های مربوط به میزان شیوع ویروس را جمع آوری کند و به مراکز سایت 9to5mac تحقیقاتی ارائه نماید. اگر چه آیفون ایکس دارای همان تکنولوژی ProMotion که در نمایشگرهای نسل دوم iPad Pro استفاده میشود، جایی که صفحه نمایش یک میزان روشنایی 120Hz را ارائه میدهد، ورودی نمونه را با 120Hz در نظر میگیرد. بنابراین هر زمان که خواستید میزان شارژ باقی مانده باتری آیفون خود را ببینید کافیست انگشت خود را از گوشه سمت راست و فوقانی صفحه نمایش به سمت پایین بکشید.

بنابراین یکی دیگر از قابلیت ها و ترفند های جالب آیفون ایکس مربوط به امکان روشن و خاموش کردن نمایشگر آن با دو بار ضربه زدن روی ال سی دی میشود. همچنین مشتریان امکان سفارش جداگانه قلم های اس پن را جهت استفاده همزمان بر روی گوشی زد فولد۴ خواهند داشت. تا آخر مقاله بهترین گوشی سری A سامسونگ با من همراه باشید. سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 پرچمداران تاشو 2021 سامسونگ محسوب میشوند که قیمت بسیار بالایی دارند، اما با این وجود توانسته اند از تولیدات موفق این کمپانی باشند و نظرات بسیاری را متوجه خود سازند؛ این محبوبیت در زد فولد 3 دو چندان است؛ زیرا قابلیت پشتیبانی از قلم S ویژگیای است که به تازگی برای این سری در نظر گرفته شده و بسیار محبوب واقع شده است.

وقتی باز است، این گوشی هوشمند Samsung Galaxy دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی است، اما آن را از وسط تا کنید و به یک مربع کوچک تبدیل میشود که به راحتی در جیب شلوار جین یا کت قرار میگیرد. میدانستم تجهیزات ارتباطی آینده فوقالعادهای دارد، چون در آن زمان اینترنت آماده جهش بود. برای تعمیرات خارج از گارانتی برای آسیبهای غیر مرتبط با ایرادات ساخت، تعمیر صفحه نمایش آیفون ایکس ۲۷۹ دلار آمریکا هزینه دارد، در حالی که سایر تعمیرات آسیبدیدگی ۵۴۹ دلار آمریکا هزینه دارد. این گوشی هوشمند 143 گرم وزن دارد، که با توجه به قطعات به کار رفته در آن، سنسور غول پیکر و باتری با حجم مناسب قابل درک است. به هر حال چیزی که نام این شرکت را بر زبان ها آورد وجود گوشی شیائومی با کیفیت و پیشرفته بود که توانست در زمینه های بسیاری گوی سبقت را از غول های تولید گوشی هوشمند برباید. سعی کردیم به جالب ترین ترفند هایی اشاره کنیم که استفاده از این گوشی را ساده تر میکنند و شاید خیلی از کاربران با آن ها آشنایی کامل نداشته باشند. بسیاری از مشاغلی که با ماشینها جایگزین میشوند، نمونههایی هستند که به تکرار بسیاری نیاز دارند. این فاکتورهای جدید، تقریباً بدون فضای خالی، تغییر قابل توجهی را در تعامل کاربر آیفون، شامل حرکات مبتنی بر کش رفتن به حرکت در اطراف سیستم عامل، به جای دکمه معمولی خانه استفاده شده در هر تکرار قبلی آیفون است.

برای مثال قیمت گلکسی S21 Ultra سامسونگ حدود 1399 یورو پیشبینی شده، اما این قیمت هم نمیتواند جلودار علاقهمندان تکنولوژی باشد! برای مثال شما در خرداد ۹۶می توانستید یک گوشی گلکسی 5 سامسونگ را به قیمت ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنید اما در حال حاضر یک گوشی با همین ویژگی را بایدحدود ۵ میلیون خریداری کرد. بنابراین شیائومی با اختلاف نسبتا بالایی رکورد خود را در گینس ثبت کرد. دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی هم جوابگوی نیاز کاربران در زمینه ثبت عکسهای سلفی و برقراری تماسهای ویدیویی خواهد بود. دربارهٔ آیفون ایکس نظرات مختلفی بیان شده از جمله نمایشگر و کیفیت ساخت آن که بهطور جهانی مورد ستایش قرار گرفت و دوربین نیز در بررسیها عملکرد مثبتی از خود بر جای گذاشت. فراموش نکنید که بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری در گوشی خود، قبل از بزرگتر شدن آن، هرچه سریعتر نسبت به تعمیر موبایل سونی خود، اقدام کنید. جدیدترین نسل از گوشی های آیفون در سال 2021 وارد میدان رقابت با پرچم داران اندرویدی شدند. یک حالت پرتره قادر به تولید عکس با عمق میدان و جلوههای نورانی خاص است.

کیفیت ساخت و طراحی گوشی های شیائومی قابلتحسین است همه این دلایل سبب شده تا بتواند بازار گوشی موبایل را تسخیر کند و رقیب سرسختی برای تولیدکنندگان گوشی موبایل شود. یک تلفن هوشمند ساخت شرکت اپل است که در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک توسط مدیر عامل اپل، تیم کوک معرفی شد و تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ به بازار ارائه شد. بصورت کلی با در دست گرفتن این گوشی با توجه به کیفیت مطلوب ساخت و ترکیب فلز و شیشه در طراحی حس خیلی خوبی به کاربر منتقل میشود. این که بهترین گوشی هواوی برای شما کدام مدل است، بستگی به موارد زیادی از جمله سلیقهی شخصی شما دارد؛ اما با نگاه به مشخصات و قیمت گوشی هواوی میتوان به طور کلی یک دسته بندی با توجه به نیازهای خود انجام بدهید.اگر به دنبال خرید یک گوشی گرانقیمت و پرچمدار از هواوی هستید و دوربین برای شما یک اصل مهم است؛ گوشیهای سری پی و میت به بهترین و نوآورانهترین دوربینهای گوشی موبایل مجهز شدهاند. در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی ، سری 12 شامل شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X است. موبایل ها و گوشی شیائومی از بهترین و مقرونبهصرفهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار هستند که ضمن بهرهگیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فراوان، با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرسند.

لاتور بهجای دوگانگی محتوا-زمینه، از مفاهیم همنشینی و جانشینی که از نشانهشناسی گرفته است، استفاده میکند. شاید تصور کنید که برای انجام این کار حتما باید به منوی تنظیمات موبایل مراجعه شود اما اینطور نیست و ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود Face ID را در کمتر از 3 ثانیه کاملا غیر فعال کنید. Face ID & Passcode بروید و بعد از وارد کردن رمز عبور آیفون خود و تایید هویتتان گزینه Other Apps را انتخاب کنید. هرچند این تغییرات موجب به معلق شدن برخی از برنامههای مهم شد. با توجه به لایههای مختلف سیستم عامل ios توسعه دهندگان این سیستم عامل باید برنامههای خود را به روز نگه دارند تا بتوانند از تمامی جزئیات بر روی صفحه نمایش خود بهره ببرند. به غیر از اپل، تعداد بسیار کمی از مارکها، توانایی تولید سخت افزارهای موجود در گوشیهای خود را دارند. از تخفیف ها و جدیدترین های گوشی شاپ باخبر شوید. روز گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی های تاشوی خود پرده برداری کرد؛ حالا طرفداران خرید گوشی شیائومی در انتظار رونمایی از میکس فولد 2 هستند که امروز رونمایی میشود و احتمالا با گوشی های سامسونگ رقابت کند. اولین تلفن همراه در سال 1372 پس از گذشت 20 سال وارد ایران شد.

Face ID & Passcode بروید و اسلایدر کنار گزینه Require Attention for Face ID را فعال نمایید. در سیستم عامل iOS این قابلیت ارائه شده که کاربر بنا به سلیقه شخصی خودش بتوانید مکان آیکون اپلیکیشن های نصب شده روی موبایل را در اسکرین های گوشی تغییر دهد یا چندین برنامه را در قابل یک پوشه روی اسکرین های گوشی ذخیره کند و یا با انتخاب آیکون “ضربدر” کنار آیکون هر برنامه دستور حذف آن را مستقیما از هوم اسکرین صادر نماید. با انتخاب این گزینه تغییرات شما ذخیره میشوند و از حالت ادیت خارج خواهید شد. مجموعه شیائومی با استفاده از ویژگی هایی از جمله ظاهر زیبا و خوش دست بودن ، کیفیت ساخت ، صفحهنمایش بزرگ و قدرتمند ، باتری قوی ، دوربین کاربردی ، حافظه و تراشه قوی و شارژ عالی و فوق العاده سریع میتواند بیشتر نیازهای کاربران را با قیمت بسیار مناسب برطرف کند و کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و تبدیل به یکی از برترین برندهای فروش گوشی های هوشمند شود.