وضعیت قیمت موبایل در بازار/ با چه بودجه ای می توان گوشی هوشمند خرید؟ 9to5mac Farsi

گوشی های آیفون در دو مدل لاک (Lock) و آنلاک (Unlocked) عرضه می شوند. دقت کنید که هنگامی که چسب وسط را بیرون می آورید به فلت اسپیکر صدمه نزنید. در این مقاله گوشی های جدید سونی را به شما معرفی میکنیم. اگر محافظت برای شما در درجه اول است سراغ قاب ضد ضربه آیفون ایکس بروید. در صورتیکه تنها منظور شما از خرید گلس برای اپل آیفون ایکس محافظت در برابر خط و خش است و نیازی به مقاومت در برابر ضربه حس نمیکنید محافظ صفحه نانو آیفون ایکس 10 نیز میتواند در انتخابهای شما باشد. به شما کمک میکند الگوی خواب خود را تجزیه و تحلیل کنید. پس از آن، ممکن است آیفون شما به دفعات بیشتری نیاز به شارژ داشته باشد و iOS ممکن است به شما هشدار دهد که عملکرد آن تحت تأثیر باتری قرار دارد (به عبارت دیگر، گوشی شما کندتر کار میکند).

گرم کردن لبهی پایینی گوشی آیفون کمک میکند تا چسب نگهدارندهی صفحه نمایش نرم شده و راحتتر باز شود. شما میتوانید از یک سشوار یا تفنگ حرارتی استفاده کنید و یا یک iOpener را گرم کرده و حدود یک دقیقه آن را بر روی لبهی پایینی آیفون قرار دهید تا چسب زیر آن نرم شود. به این ترتیب وقتی بلیط هواپیما خود را به یک مقصد دور خریداری میکنید، دیگر صداهای اطراف در پروازهای طولانی شما را آزار نخواهند داد. شما می توانید لوازم جانبی موبایل اپل iPhone 10 از جمله کابل ، شارژر و هندزفری از فروشگاه تکنوسان خریداری نمایید. توجه داشته باشید این کار میتواند رمز وای فای ذخیره شده داخل گوشی شما را نیز پاک کند. در کنار اتصال بلوتوثی که مشکل دارید، آیکون i را بفشارید.

برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازندهی اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی هوشمند به یک صفحهنمایش 6 اینچی با تفکیکپذیری QHD پلاس تجهیز شده و یک تراشه اسنپدراگون 835 در آن قرار گرفته است. HTC Desire 12 به صفحهنمایش 5.5 اینچی با تفکیکپذیری اچدیپلاس و نسبت تصویر 18:9 و تفکیکپذیری 1440 x 720 و یک تراشه چهار هستهای مدیاتک MT6739 تجهیز شده است. گوشیهای موبایل شیائومی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبتری هم نسبت به برندهای بزرگ این وادی نظیر سامسونگ و اپل دارند. هرکدام از مدلهای گوشی آیفون دارای حافظه داخلی مشخصی هستند که با توجه به نیازهای خود و سبک استفاده از موبایل باید نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنید. با این حال، سری p همچنان شناخته شدهترین سری این کمپانی است که توانسته گوشیهای زیادی را در این خط تولید به فروش برساند. گوشیهای این سری نیز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و به راحتی میتوانند نیازهای روزمره کاربران را رفع نمایند. نظرات کاربران را بخوانید و نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید و مراقب باشید که قیمت بالا همواره نشان از کیفیت بالای لوازم جانبی ایفون x نیست.

دقت کنید که ساکشن کاپ خیلی به لبهی شیشه نزدیک نباشد و کمی با لبه فاصله داشته باشد. ساکشن کاپهای iSclack را نزدیک لبه پایینی آیفون قرار دهید. به طور مثال در حالی که ظرفیت رم گوشیهای اندرویدی حتی به 18 گیگابایت هم رسیده است، اما اکنون جدیدترین گوشی اپل که آیفون 13 است فقط 4 گیگابایت رم را ارائه میکند و به خاطر فعالیت هماهنگ و بهینه قطعات سخت افزاری آن با نرم افزار iOS، میتواند عملکرد خیرهکنندهای را ارائه کند. شارژر بی سیم تا حدودی این مساله و مشکلات مربوط به کابل را حل میکند ولی هنگام خرید شارژر وایرلس برای آیفون 10 به اصل بودن کالا و کیفیت شارژر باید توجه بالایی داشت. یکی از آنها را در جلوی آیفون و دیگری را در پشت قرار دهید. هیچ چیز دیگری مانند تکنولوژی زندگی را تغییر نداده است. برخی قاب ها مانند قاب های پشت گلس خود در طراحی حرف هایی برای گفتن دارند و میتوانند حال و هوایی نو به موبایل اپل آیفون Apple iPhone X شما بدهند.

اگر آیفون شما بهصورت معمول کار میکند، میتوانید با خیال راحت این هشدار را نادیده بگیرید. البته تعداد کمی از شرکتها خود را نماینده رسمی این برند معرفی کردهاند و در برابر گارانتی این محصولات پاسخگو هستند، اما مسلما تعداد آنها در مقایسه با نمایندگی سایر برندها کمتر است و این موضوع میتواند در مواقعی که گوشی مشکلات خاصی دارد یا به تعویض قطعات نیاز پیدا میکند، آزاردهنده باشد. اما امروزه لفاظی با واژۀ «برهمزننده» غالباً برای چیزهای دیگری بهجز شرکتها بهکار میرود. آیفون ۱۰ دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دارد که یکی از آنها به لنز عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده و دیگری لنز تله فوتو با ضریب اف ۲.۴ را به کار گرفته است. خرید کابل آیفون X از دو نظر اهمیت دارد، یکی توانایی کابل برای شارژر سریع و انتقال سریع اطلاعات و دیگری دوام و مقاومت فیزیکی کابل. همچنین آیفون 7 پلاس اولین آیفونی بود که از دو لنز دوربین توی قاب پشتی بهره مند شد و سر و صدای رسانه ای زیادی به پا کرد، همین قضیه باعث شد مردم اختلاف قیمت 120 دلاری این گوشی با نسخه معمولیش رو در نظر نگیرن و فروش نسخه پلاس این گوشی به مراتب خیلی بیشتر از آیفون 7 معمولی بود !

به همین دلیل است که میخواهیم کل کسبوکارمان را متحول کنیم، برای به دست آوردن رشد بیشتر توسعه یابیم و در مورد آینده تکنولوژی اطلاعات کاملا متفاوت فکر کنیم. درست مانند دات، توسعه دهندگان برای به دست آوردن جایگاهی در شبکه کوساما از طریق مزایده پاراچین با یکدیگر رقابت میکنند. به طور کلی انتخاب قاب ایفون x ما به این چند گزینه محدود است: قاب نرم مانند قاب ژله ای، قاب سیلیکونی، قاب TPU و … گزینه AssistiveTouch را انتخاب و فعال نمایید. این گزینه یکی از تکنیک های استفاده از دوربین است که با استفاده از تنظیمات دوربین گوشی هواوی فعال میشود.

ضخامت گلس، برش لبهها، فول چسب و دور چسب بودن، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خط و خش، میزان شفافیت، میزان انعکاس نور، چربی گریزی و ضد لکه بودن، فیلتر اشعههای مضر ، امکان نصب آسان و گلس پرایوسی (گلسهایی که فرد کناریتان صفحه گوشی شما را در صورت داشتن این نوع گلس نمیبیند و برای نمایش نیاز به خط دید مستقیم دارند) از نکات تاثیرگذار هنگام خرید گلس محافظ صفحه آیفون Apple iPhone X هستند. با توجه به قیمت بالای گوشی کارکرد محافظتی علاوه بر کارکرد فنی و دید زیبایی شناختی برای کاربر آیفون 10 مطرح است. همانطور که از خانواده IPS ها انتظار میرود، زاویه دید وسیع بوده و تغییر رنگ خاصی در زوایای مختلف صفحهنمایش مشاهده نمیشود. یک مرحله پایین تر قاب های ژله ای و قاب سیلیکونی آیفون X قرار دارد که زیبایی قابل قبولی دارد و در صورت 360 درجه بودن قابلیت محافظتی خوبی دارد. قاب ضد ضربه یا قاب ژله ای؟ قاب ژله ای و گارد سخت و بک کاور در مراحل بعدی هستند.

یا خرید گارد آیفون ایکس مانند گارد سخت، گارد نیلکین، کاور چرمی، گارد 360، گارد ضد ضربه یا کاور 360 درجه که به عنوان قاب سه تکه ایفون ایکس 10 نیز در بازار موجود هستند. برای آیفونهای بزرگتر مانند آیفون ایکس اس مکس نیازی به آن نیست. اگرچه این به هیچ عنوان به معنای ضعیف بودن این گوشی نیست. دارا بودن گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل گرد و خاک و هم چنین آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت و اپل پی از مهم ترین مشخصات آیفون ایکس به شمار می روند. این گوشی آیفون با داشتن استاندارد IP68 در برابر آب مقاوم است و میتواند برای 30 دقیقه در عمق 2 متری دوام بیاورد. وقتی هیدروژن میسوزد، تنها محصول جانبی آن آب است؛ بههمیندلیل، هیدروژن برای دههها منبع انرژی با تولید کربن صفر بوده است. خرید لوازم جانبی اصلی گوشی آیفون ایکس Apple iPhone X مثل گلس، شارژر و قاب ایفون ایکس با تاکید بر اصل بودن این لوازم جانبی امری ضروری است. Xperia XA1 سونی صفحه نمایش بدون مرزی را در مقابل چشمان کاربران قرار میدهد و به دلیل بی حاشیه بودن صفحه نمایش، این محصول شاید وقتی در دست گرفته شود حس یک گوشی 4.5 تا 4.7 اینچی را به کاربر منتقل کند، که بسیار لذت بخش میباشد.

در آخر باید گفت خرید لوازم جانبی برای گوشی آیفون ایکس نیاز به اطلاعات کامل، دقت نظر بالا و حوصله دارد. زمانی که نام برند اپل به میان می آید ناخودآگاه کیفیت بالا و امکانات منحصر بفرد دوربین smart phone های آن را به یاد می آوریم این بار هم این محصول انتظارات را برآورده کرده و با نوآوری هایی در دوربین های خود به دست کاربران رسید که از جمله آن ها ضبط ویدیو های 4K با سرعت 60 فریم برثانیه ویا ضبط درحالت slow-mo بانرخ 240 فریم برثانیه که دوبرابر نمونه موفق قبلی آن در iphone 7 است که در آن باحداکثر 120 فریم برثانیه تصاویر آهسته ما ضبط می شد ضبط می شوند.همچنین کیفیت ضبط عکس و ویدیو ها در شرایط مختلف نظیر تاریکی شب ویا هوای آفتابی تابستانی این همراه هوشمند صاحب خود را به یک تصویر بردار حرفه ای تبدیل می کند. البته در بین گوشیهای میان ردهی قوی سامسونگ نیز میتوانید یک گوشی خوشساخت و مناسب، با کاربردهای مختلف که کاملاً پاسخگوی نیازتان است را انتخاب کنید و خریدی مقرون بهصرفه داشته باشید.اگر قصد خرید گوشی با حافظه بالا را دارید و یا به دنبال گوشی برای عکاسی هستین ، لیستی از بهترین موبایلهای موجود را فراهم شده است که در مجله اینترنتی ما میتوانید آنها و دیگر مقالات نقد و بررسی گوشی ها را مطالعه نمایید.

درحال حاضر چندین تحول اساسی در عرصه تکنولوژی را هدایت میکنیم که عبارت است از: «رایانش ابری» و «اینترنت سایت 9to5mac همه اشیا». لباس های زیر الکتریکی می توانند جان هزاران انسان را نجات دهند. احتیاط: قبل از اینکه کار خود را شروع کنید، مقدار شارژ باتری آیفون را تا زیر 25 درصد خالی کنید. قبل از اینکه آیفون را باز کنید، آن را خاموش کنید. قبل از اینکه کار خود را شروع کنید، پلمپهای جایگزین را آماده کنید، یا اگر تصمیم دارید بدون پلمپ آیفون را سرهم کنید، مراقب باشید که آن را در معرض مایعات قرار ندهید. اگر بخواهیم علمی تر بیان کنیم باید گفت که ژله مصنوعی مانند یک صافی عمل کرده که به مایعات اجازه عبور می دهد که سلول آسیب دیده بتواند خود را درمان کند اما به باکتری ها اجازه عبور نمی دهد. چه قابی باید برای گوشی ایفون ایکس خود بخریم که علاوه بر حفظ خوشدستی و زیبایی گوشی بتواند به خوبی از این شاهکار گران قیمت محافظت کند؟ پس به طوری کلی دو نکته را در نظر بگیرید محافظت یا زیبایی. گوشی آیفون را محکم در دست خود نگه داشته و دستههای iSclack را ببندید تا صفحه نمایش کمی از قاب پشتی جدا شود.

↑ «دادگستری آمریکا شرکت هوئاوی را به کلاهبرداری متهم کرد». مجدداً اتصال را برقرار کنید. در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه خرید گلس، شارژر، هندزفری و قاب گوشی ایفون ایکس میتوانید با ما تماس بگیرید، ایمیل بزنید، در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید یا در شبکههای اجتماعی با ما در تماس باشید. در این زمینه قصد داریم که به یکسری ترفند های گوشی هواوی اشاره داشته باشیم تا با استفاده از انها بتوانید به ویژگی های جدیدی دسترسی داشته باشید که شمارا از نصب برنامه های مشابه بی نیاز خواهد ساخت. از گوشی هایی است که آغاز کننده ی نوع و سبک جدید طراحی ظاهر گوشی های هوشمند می باشد که با حذف زواید از لبه های نمایشگر گامی به سوی بهبود طراحی این نوع از ابزار های هوشمند برداشته و در این زمینه از پیشگامان این صنعت می باشد. نمیتوان آن را حذف کرد و حتی در علمیترین پژوهشها نیز قدرت نقش دارد. کیفیت نمایشگر های تولیدات این شرکت بر هیچ یک از کاربران رسانه های دیجیتال پوشیده نیست این بار هم اپل دست به کار شده و برای غافلگیر کردن مشتریان خود از تکنولوژی TrueTone که قبلن فقط در ipad های این شرکت برای ایجاد توازن در شدت رنگ سفید و دیگر رنگ ها استفاده می شد در این مدل از گوشی های خود نیز به کار گرفته تا بیش از گذشته خود را دردل کاربرانش جای دهد.

فروشگاه ما مجموعه متنوع و بزرگی از جدیدترین مدلهای برند huawei را در خود جای داده، که برای هر سلیقهای چندین گزینه پیشنهادی جذاب دارد؛ از گوشیهای اقتصادی، میان رده و پرچم دار گرفته تا گوشیهای مناسب بازی و کارهای سنگین. با این حال این گوشی در حد متوسط است و به خوبی آنهایی نیست که برخی از گزینه های مشابه با قیمت مشابه دارند. با این حال هنوز هم خانوادهها ترجیح می دهند حتی با بودجهای متوسط و یا اندک سامسونگ خریداری کنند. اولین محصول این شرکت کامپیوتر اپل یک بود که تنها فقط برد خالی بود و باید شما برای استفاده از این کامپیوتر مانیتور و کیبورد از خود داشتید و یا خریداری می کردید. فناوری موجب ارتباط بیشتر انسانها با یکدیگر شده است، به گونهای که شما میتوانید با دورترین افراد نیز ارتباط برقرار کنید. در کابلهای طولانی مثلا 2 یا 5 متر این مساله بیشتر به چشم میآید.

خرید لوازم جانبی آیفون ایکس گاها میتواند نیاز به بررسی تخصصی و دقیق شدن در نظرات کاربران حرفهای در این زمینه باشد. خرید لوازم جانبی برای یک گوشی موبایل میتواند به نوبه خود امری چالش برانگیز برای یک کاربر حرفهای باشد، خرید لوازم جانبی برای آیفون ایکس بهترین مثال است. اگر مشکلات بلوتوث جدی باشد، حل آن بسیار مشکل است و باید منتظر انتشار یک بهروزرسانی آی او اس از سوی اپل باشید. اگر گوشی شما با بلوتوث به ضبط اتومبیلتان وصل نمیشود نیز میتوانید تنظیمات ضبط را به تنظیمات کارخانه بازگردانید یا آن را به یک تعمیرکار نشان دهید.

سپس آنقدر از آیفون خود استفاده کنید تا زمانی که به دلیل اتمام شارژ باتری خاموش شود. اما اگر نمیتوانید تا آن زمان منتظر بمانید، وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده، سپس به مسیر Bluetooth بروید. در این مقاله از استارموبو مشخصات کامل آیفون 10 را بخوانید و سپس اقدام به خرید کنید. اپل این محصول را با ویژگیهای خاص بهعنوان یکی از پرچمداران این شرکت به بازار عرضه کرده است. پرچمدارهای شرکت هوآوی هم در عین ظاهر بسیار خوبشان، از قدرتمندترین گوشیهای حال حاضر بازار هستند. این شرکت در سال 2017 تلفن هوشمند آیفون IPHONE X را به بازار عرضه کرد.

در محصول جدید اپل خبری از نمایشگرهای LED نیست و آیفون ۱۲ به نمایشگری به نام Super Retina XDR مجهز شده است. این سنسور غول پیکر سایزی برابر با 1/2.3 اینچ دارد و قابلیت های منحصر به فردی چون گشادی دیافراگم f2.0، لنز 24 میلی متری عریض، سیستم تشخیص فاز پیشرفته، تشخیص چهره و لبخند، تصاویر پاناروما، تصاویر HDR و فلش LED بهره میبرد. این گوشی همچنین از باتری بسیار خوبی برخوردار است قدرت 4000 میلی آمپری باتری این گوشی در هر تلفن همراهی با این قیمت بارنکردنی است. تولید میکند. مشخصا، بخش اصلی فروش این شرکت مربوط به فروش گوشی هواوی است که در بخش بعدی به طور کامل در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد. نکته مهم این است که کابل با اتصال که جریان را قطع و وصل میکند فورا به باتری گوشی آسیب میزند و باید فورا تعویض شود تا جلوی هزینه اضافی گرفته شود. مسلما دنبال گلسی نیستیم که عملکرد تاچ گوشی را کند سازد یا با شفافیت پایین کیفیت تصویر صفحه نمایش گوشی را پایین بیاورد. هر گونه آسیب به صفحه آیفون ایکس میتواند کاربر را متحمل خسارت بسیار بالایی سازد. خرید هندزفری اصلی آیفون 10 یا خرید ایرپاد میتواند نگرانیها در این زمینه را به کلی مرتفع سازد.