نحوه تماشای UFC 273 Volkanovski vs Korean Zombie

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر می خواهید به UFC و محتوای اضافی دسترسی داشته باشید، می توانید مشترک شوید پاس نبرد UFC که از 9.99 دلار در ماه است. با این حال، Fight Pass فقط دسترسی به مقدمات اولیه را ارائه می دهد، در حالی که Volkanovski در مقابل The Korean Zombie نیاز به یک PPV را با ESPN+ خریداری کنید.

از مبارزات دیگر UFC 273 می توان به استرلینگ در مقابل یان، برنز در برابر چیمایف، درن مقابل تورس و غیره اشاره کرد. مقدماتی اولیه در ساعت 6:15 بعد از ظهر به وقت شرقی / 3:15 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می شود و رویداد اصلی برای ساعت 10 بعد از ظهر به وقت شرقی / 9 بعد از ظهر CT / 7 بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است.

نحوه تماشای UFC 273 Volkanovski vs The Korean Zombie در iPhone، Apple TV، وب

در ESPN+ تماشا کنید

اگر هنوز مشتری ESPN+ نیستید:

  1. برای دسترسی به UFC 273 و یک سال ESPN+ با 32 درصد تخفیف (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشای UFC 273، به برنامه ESPN در دستگاه اپل (یا دستگاه دیگر) خود بروید یا وارد شوید در وب
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید UFC 273

را برنامه UFC برای Apple TV، iPhone و iPad در دسترس است. به خاطر داشته باشید که دیگر از نسل سوم Apple TV پشتیبانی نمی شود.

برای مشتریان جدید، توافق نامه ای برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC 273 در یک 32 درصد تخفیف (99.98 دلار، حدود 145 دلار). اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 74.99 دلار است.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

تصویر بالا از طریق UFC.com

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در غیر این صورت، می توانید خرید کنید UFC 273 در مک یا رایانه شخصی در اینجا و در هر دستگاه پشتیبانی شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. خریدن دسترسی نبرد با 74.99 دلار
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در دستگاه Apple (یا دستگاه دیگر) خود باز کنید یا به سیستم وارد شوید در وب
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید UFC 273

در برنامه UFC تماشا کنید

بازی UFC Volkanovski vs the Korean Zombie برای شنبه، 9 آوریل، ساعت 10 شب به وقت شرقی / ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی در VyStar Veterans Memorial Arena در جکسونویل برنامه ریزی شده است. ما را دنبال کنید تا نکاتی در مورد نحوه تماشای UFC 273 در iPhone، Apple TV، وب و موارد دیگر داشته باشید.

در زیر، نحوه تماشای UFC 273 را مشاهده خواهیم کرد که مبارزه قهرمانی وزن پر ولکانوفسکی در برابر چان سونگ جونگ (معروف به چان سونگ) زامبی کره ای) با ESPN+ و همچنین آنچه می توانید با برنامه UFC و عضویت Fight Pass تماشا کنید. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به فرد است PPV از طریق ESPN در ایالات متحده و شما نیاز به اشتراک ESPN+ دارید.