این پرونده بار دیگر به تعویق افتاد، ظاهراً به دلیل محبوبیت آن

علاوه بر این، او می‌گوید که در حالی که مجموعه ویژگی‌های مشخصات Matter کامل است، زمان بیشتری برای کار بر روی چند بخش کلیدی SDK “برای تثبیت، تنظیم، بهینه سازی و بهبود کیفیت کد” مورد نیاز است.

عکس: استفان بچرت/پاشیدن

این استاندارد برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد و انتظار می رفت در سال 2020 (با نام تجاری قبلی CHiP) راه اندازی شود. تاریخ پرتاب بعداً به سال 2021 و سپس به اواسط سال 2022 بازگردانده شد. اکنون سومین تاخیر اعلام شده است.

پرونده برای سومین بار به تعویق افتاد

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

یکی از مزایای بزرگ HomeKit این است که می توانید تمام دستگاه های خانه هوشمند خود را از طریق برنامه Home و همچنین از طریق سیری کنترل کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برخی موجود است محصولات خانه هوشمند برای پشتیبانی از Matter قابل ارتقاء سفت‌افزار خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


میشل میندال فریمن از ASC به The Verge گفت که برای تابستان امسال برنامه ریزی شده بود، پرتاب تا پاییز 2022 به تعویق افتاد.

Matter استاندارد جدیدی است که دقیقاً همان مزایا را برای دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد، نه فقط در پلتفرم اپل، بلکه در سایر اکوسیستم‌ها مانند گوگل، سامسونگ و آمازون. برای کاربران اپل، این بدان معناست که اگر دستگاهی با Matter سازگار است، با HomeKit نیز سازگار است.

راه اندازی استاندارد جهانی خانه هوشمند Matter بیشتر به تعویق افتاده است. این سومین تاخیر از زمانی است که استاندارد – با پشتیبانی اپل، گوگل، سامسونگ، آمازون و دیگران – در ابتدا قرار بود در سال 2020 معرفی شود.

لبه گزارش می دهد که اتحاد استانداردهای اتصال (CSA) آخرین تاخیر را اعلام کرد و گفت که این تا حدی به دلیل علاقه بیشتر سازندگان دستگاه است.

انتظار می رود عرضه اولیه Matter 130 دستگاه از 50 شرکت مختلف باشد.

بدن استاندارد پشت Matter می گوید که این تاخیر اخیر به دلیل محبوبیت غیرمنتظره پروتکل است.

زمینه

این تأخیر برای نهایی کردن کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) ضروری است که سازندگان دستگاه از آن برای ادغام محصولات خود در اکوسیستم Matter استفاده می‌کنند. طبق گفته Mindala-Freeman، به دلیل استفاده از Matter بیش از حد انتظار پلتفرم‌ها، کد SDK به کار بیشتری نیاز دارد تا مطمئن شود همه چیز به درستی کار می‌کند – که قول کلی استاندارد است.