توقف حملات تعویض سیم کارت در آیفون

به عنوان یادآوری، حمله تعویض سیم کارت زمانی رخ می دهد که شخصی شماره تلفن شما را به طور تقلبی به سیم کارت/تلفن دیگری منتقل می کند، که می تواند به آنها امکان دسترسی به بسیاری از حساب های دیگر شما را بدهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

درباره کدهای دسترسی عمومی AT&T و پین های انتقال شماره بیشتر بیاموزید. و فراموش نکنید که برای امنیت بیشتر در مورد حساب و سیم کارت خود نظر خود را بگویید!

سایر حامل ها

  • برنامه شرکت مخابراتی خود را برای محافظت از سیم کارت بررسی کنید یا با خدمات مشتری تماس بگیرید تا ببینید چه گزینه هایی در دسترس شما هستند

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

مهم است که از تمام لایه های امنیتی ارائه شده توسط اپراتور خود استفاده کنید. ولی کدهای پین می توانند توسط مهندسی اجتماعی و سایر تاکتیک ها به خطر بیفتند. به همین دلیل است که ما می خواهیم ببینیم T-Mobile و AT&T یک سوئیچ قفل مانند Verizon را اتخاذ کنند. احتمالاً غیر قابل نفوذ نیست اما قطعاً یک پیشرفت است که همه اپراتورها باید ارائه دهند.

Verizon

اکثر حساب‌های AT&T باید به یک پین انتقال شماره خاص نیاز داشته باشند، اما مهم است که مطمئن شوید که یک پین حساب عمومی را به عنوان لایه دوم امنیتی تنظیم کرده‌اید.

  • به نمایه AT&T خود بروید
  • حساب های پیوندی من را پیدا کنید
  • در کنار رمز عبوری که می خواهید تغییر دهید گزینه Change را انتخاب کنید
  • دستورات را دنبال کنید

در صفحه پشتیبانی T-Mobile درباره پین‌ها بیشتر بیاموزید. و فراموش نکنید که برای امنیت بیشتر در مورد حساب و سیم کارت خود نظر خود را بگویید!

AT&T

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای T-Mobile، برخی از حساب ها از پین حساب عمومی استفاده می کنند و برخی به یک پین پورت خروجی موقت نیاز دارند. می توانید مطمئن شوید که پین ​​T-Mobile برای حساب عمومی خود قوی است یا با انجام کارهای زیر آن را به روز کنید:

  • باز کن برنامه T-Mobile
  • شير آب بعد از
  • چیدن از تنظیمات پروفایل
  • انتخاب کنید T-Mobile-ID
  • انتخاب کنید پین/کد دسترسی
  • پین/کد عبور یا پین/کد عبور جدید خود را وارد و تأیید کنید
  • اصابت برای حفاظت – پیامکی دریافت خواهید کرد که درخواست به‌روزرسانی پین/رمز عبور را تأیید می‌کند

اپراتورهای بزرگ ایالات متحده در حال تلاش برای افزایش امنیت حساب هستند تا از هک بدنامی که کلاهبرداران استفاده می کنند، به نام تعویض سیم کارت (یا کلاهبرداری انتقال) جلوگیری کنند. با این حال، Verizon چیزی فراتر از رقبا را با ویژگی “Number Lock” خود ارائه می دهد. برای یادگیری نحوه جلوگیری از حملات تعویض سیم کارت در آیفون، ادامه مطلب را بخوانید.

در برنامه Verizon به نظر می رسد:

راهنمای توقف حملات تعویض سیم کارت در آیفون

تی موبایل

امسال، شاهد بودیم که اپراتورهای بزرگ ایالات متحده ویژگی‌های امنیتی بیشتری را برای مبارزه با هک مشکل‌ساز ارائه کردند. همه اپراتورهای اصلی یک پین امنیتی جداگانه برای انتقال اعداد به سیم کارت متفاوت دارند.

بدون فعال بودن Number Lock، Verizon از شما می‌خواهد که یک پین ارسال شماره را قبل از پورت ایجاد کنید. اما در اینجا نحوه فعال کردن سوئیچ قفل سیم کارت اضافی ارزشمند آورده شده است:

  1. باز کن برنامه Verizon
  2. را فشار دهید برگه Discover در سمت چپ و ببینید آیا گزینه ای برای فعال کردن Num Lock در بالا یا نزدیک به بالا وجود دارد
    • اگر نه، دکمه را فشار دهید برگه حساب پایین > ویرایش پروفایل و تنظیمات در بالا
  3. انگشت خود را به پایین بکشید، زیر Security، و انتخاب کنید Num Lock
  4. را فشار دهید در کنار شماره تلفن خود جابجا شوید برای جلوگیری از واجد شرایط بودن سیم کارت برای انتقال

T-Mobile آن را بهار گذشته راه‌اندازی کرد و AT&T می‌گوید: «در بیشتر موارد، ما از شما می‌خواهیم این رمز عبور را قبل از ایجاد تغییرات مهم، از جمله انتقال توسط اپراتور دیگر، ارائه دهید.» اما ورایزون با “قفل شماره” از این هم فراتر می رود.

نحوه توقف حملات تعویض سیم‌کارت در آیفون (شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده)

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی