ایفای نقش مدیر طراحی اپل دشوار است زیرا اکثر اعضای تیم او را ترک کرده اند

اپل برای القای مدیران رقبا در پست های رهبری تلاش کرده است. یکی از اعضای قدیمی گروه طراحی اپل می گوید: «این باید شخصی در داخل باشد. آوردن فردی از یک شرکت دیگر “مرگ تیم” خواهد بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در ابتدا طراحی سخت افزار و نرم افزار را تقسیم کرد که هر کدام مسیر متفاوتی داشتند. با این حال، من مدت‌ها استدلال کرده‌ام که این دو جدایی ناپذیر هستند – و در سال 2012 او طراحی رابط انسانی را به مسئولیت‌های خود اضافه کرد. این حرکت باعث اصطکاک زیادی در داخل شرکت شد و باعث شد که گرگ کریستی مدیر سابق رابط کاربری نرم افزار در سال 2014 شرکت را ترک کند.

در آغاز سال 2019، با خروج طراحان برجسته Rico Zorkendorfer، Julian Hoenig، Miklu Silvanto و Daniele De Iuliis، مهاجرت دیگری رخ داد. در ماه ژوئن، اپل اعلام کرد که آیو برای تاسیس LoveFrom، یک شرکت مشاوره طراحی که با فراری، Airbnb، Moncler و سایر برندها کار می کند، کناره گیری می کند.

از میان سه گزینه موجود برای شرکت، به نظر نمی‌رسد که هیچ‌کدام به احتمال زیاد رهبری و خرید تیمی مورد نیاز برای چنین موقعیت معتبری را فراهم نکنند.

زمینه

واگذاری این کار به آلن دای احتمالاً طراحان سخت افزار را از خود دور می کند، زیرا او را به عنوان یک فرد خارجی برای تیم خود می بینند. این امر به ویژه با توجه به اینکه تیم‌های طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار ناگزیر هر از گاهی با هم درگیر می‌شوند، صادق است، بنابراین انتصاب او قابل احساس است.

جانی آیو، طراح صنعتی بریتانیایی، رابطه کاری بسیار نزدیکی با استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل ایجاد کرده است که به رئیس طراحی سلطنت تقریباً آزاد می دهد.

با توجه به گزارش جدید امروز، به دلیل اینکه بسیاری از طراحان اصلی این شرکت را ترک کرده اند، نقش مدیر طراحی اپل که مدت ها در اختیار جانی آیو بود، دشوار است.

به همین ترتیب، یک نامزد خارج از کشور – مثلاً از گوگل یا مایکروسافت – از نظر بسیاری به عنوان یک نامزد غیرقابل انتخاب شناخته می شود.

یکی از دلایل اصلی این همه جدایی این است که استقلالی که تیم تحت رهبری Ive از آن برخوردار بود به شدت کاهش یافته است، به‌طوری که به نظر می‌رسد عملیات‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند و تمرکز بیشتری بر کاهش هزینه‌های تولید دارند.

سه گزینه برای نقش اصلی طراحی اپل – هیچ کدام خوب نیست

عکس: R_R/Unsplash

شما به جای اپل چه کار می کنید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

خودی ها می گویند سه گزینه برای انتصاب مدیر ارشد طراحی جدید وجود دارد – اما همه آنها مشکل ساز هستند.

  • یکی از معدود طراحان سخت افزاری باقی مانده از دوران Ive را نام ببرید
  • همچنین مسئولیت سخت افزار را به Alan Dye، مدیر نرم افزار بدهید
  • استخدام خارجی

جدایی ها از زمانی آغاز شد که آیو در زمان عرضه اپل واچ در سال 2015 به سمت پاره وقت – رسماً به عنوان مدیر ارشد طراحی شناخته می شود. بعداً، یکی دیگر از معاونان ارشد Ive، کریستوفر استرینگر، برای تأسیس سینگ، تولید کننده بلندگوهای سطح بالا، آنجا را ترک کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اخیراً اعضای کلیدی تیم جودی آکانا، جو تان، آنتونی اشکرافت، آندریا ویلیامز، جرمی باتایلو و یوجین وانگ ترک کرده‌اند و چهار نفر آخر به کابینه آیو می‌روند. در مجموع، حداقل 15 نفر از اعضای اصلی تیم طراحی آیو در اپل از سال 2015 جدا شده اند.

نامزد واضح گزینه اول ریچارد هاوارث خواهد بود، اما او نتوانست از طراح به مدیر تبدیل شود و مشخص نیست که آیا او خواهان تغییر نقش است یا خیر. همچنین، پس از 26 سال، او ممکن است قصد دارد زودتر بازنشسته شود.

پس از جدایی آیو، اپل به نقش رهبری مشترک بازگشت، و ایوانز هانکی مسئول طراحی سخت افزار بود، در حالی که آلن دای بخش نرم افزار را رهبری می کرد. با این حال، حضور هانکی در صدر نسبتاً کوتاه بود و جدایی بعدی او در ماه گذشته اعلام شد.

اکثر تیم طراحی آیو رفته اند

بلومبرگ گزارش می دهد که این شرکت در تلاش است تا نقش را ایفا کند، با توجه به اینکه اکثر اعضای اصلی تیم طراحی Ive نیز ترک کرده اند.