خریدهای اپل تا کریسمس برای کسانی که اپل کارت جدید باز می کنند، 5 درصد پس می گیرند

این شرکت امروز تخفیف 5 درصدی بازدهی خود را اعلام کرد وب سایت اپل کارت. با اپل کارت جدید تا 25 دسامبر 5 درصد از محصولات اپل صرفه جویی کنید. فقط در اپل استثناها و شرایط اعمال می شود.

قابل ذکر است، Discover همچنین پیشنهاد بازگشت نقدی 5٪ را تا دسامبر ارائه می دهد. اگر از کارت Discover خود با Apple Pay در هر خرده‌فروشی استفاده می‌کنید، می‌توانید 5٪ تا سقف 1500 دلار را دریافت کنید. این آزادی بسیار بیشتری نسبت به پیشنهاد اپل ارائه می دهد.

اپل تبلیغ جدیدی را برای کارت اعتباری خود اعلام کرده است. تا 25 دسامبر، دارندگان اپل کارت جدید می توانند از 5 درصد تخفیف برای خرید محصولات اپل برخوردار شوند. با این حال، محدودیت هایی مانند طرح های اقساط بدون بهره و سایر موارد غیر واجد شرایط وجود دارد. در اینجا تمام جزئیات…

بزرگترین اخطار این است که 5 درصد به اپل باز می گردد جدید دارندگان Apple Card برای خریدهایی هستند که به طور کامل پرداخت شده اند، نه خریدهایی که با اقساط ماهانه Apple Card، Apple iPhone Payments، برنامه ارتقای iPhone یا تامین مالی شرکت مخابراتی انجام شده است.

  • اپل همچنین خاطرنشان می‌کند که پرداخت‌های ماهانه Apple Media Services و AppleCare+ واجد شرایط پیشنهاد بازپرداخت 5 درصدی نیستند.

Discover + Apple Pay 5% پیشنهاد بازگشت نقدی

اپل کارت به طور معمول به مشتریان 3٪ تخفیف برای خرید در اپل (به علاوه چند خرده فروش منتخب دیگر) می دهد، بنابراین این تبلیغات 2٪ افزایش تعطیلات را ارائه می دهد.

Apple Card 5% جزئیات پشت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

اگر هنوز کارت Discover ندارید، می‌توانید دریافت کنید 100 دلار اضافی با این لینک هنگامی که در سه ماه اول پس از دریافت کارت خود خریدی انجام می دهید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت