گیربکس هلیکال چیست؟ قیمت و مشخصات گیربکس هلیکال-شهباز موتور

گیربکس هلیکال چیست؟ قیمت و مشخصات گیربکس هلیکال-شهباز موتور

ورودی و خروجی گیربکس هلیکال رضایت در یک راستا بوده و دنده ها گیربکس دنده هلیکال زاویه دار هستند. موتور گیربکس هلیکال رضایت دارای چرخدنده های مقاوم در برابر بارهای بسیار زیاد و نسبت کاهش دور دارای طبقات مختلفی می باشد. الکتروگیربکس شافت مستقیم رضایت دارای سه حالت نصب پایه دار، فلنج دار و پایه فلنج است که نگهداری و نصب این گیربکس را آسان می‌سازد.

  • گیربکس های صنعتی در صنایع مختلف کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد های فراوانی دارند.
  • چرخ دنده آن نیز به صورت مارپیچ است که در واقع معنای کلمه هلیکال نیز همین است.
  • در گیربکس های حلزونی و یا گیربکس های مکعبی یک نوع چرخ دنده تعبیه شده است اما در گیربکس هلیکال با توجه به کاربرد می تواند تغییر کند و از چند دوع چرخ دنده استفاده شده باشد.
  • گیربکس شافت مستقیم 4 اسب | خرید آنلاین گیربکس صنعتی | نمایندگی شریف …

دو محور دوران در گیربکس هلیکال وجود دارد که همچون گیربکس حلزونی بر یکدیگر عمود می‌باشند. تنها تفاوت آن هم این است که در گیربکس حلزونی از چرخ دنده و ماردون استفاده شده و درگیربکس هلیکالاز چرخ‌دنده پینیون استفاده شده است، که دارای راندمان بیشتری می‌باشد. نمایندگی فروش انواع گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم شریف، قیمت گیربکس شریف، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید. گیربکس هلیکال جزو معدود گیربکس هایی است که علاوه بر راندمان بالا، قابلیت تغییر 90 درجه ای گشتاور را نیز داراست. و با توجه به میزان دوری که دارد، به صورت چند محوره نیز در بازار موجود می باشد.

امنیت و طراحی این وب سایت توسط وب سایت مستر میلاد انجام شده است

برای دریافت مشاوره رایگان، لطفا فرم زیر را پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. جهت استفاده در صنایع سنگین مناسب بوده و یاتاقان بندی و آببندی مناسب بوده و بدون نشتی می باشد. هرچه زاویه دنده ها بیشتر باشد صدا کمتر و فشار روی دنده ها کمتر است .

گیربکس ضد انفجار اس ای دبلیو

در تولید گیربکس شفت مستقیم پایه دار از دورهای متفاوتی تست گرفته شده است و ارقام نسبت به سایر گیربکس ها با راندمان بسیار بالاتری به دست آمده است و همین امر اثباتی بر کیفیت بسیار خوب گیربکس های هلیکال است. گیربکس هلیکال شفت مستقیم یکی از پرکاربردترین گیربکس های موجود در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع فولاد، صنایع سیمان و … می باشد. الکترو گیربکس پایه دار بیشتر در خطوط انتقال مواد و گیربکس هلیکال فلنچ دار برای مواردی که گیربکس به صورت عمودی نصب می شود مانند میکسر کاربرد دارند. فروشگاه متحد ( به مدیریت ابراهیمی ) نمایندگی رسمی فروش گیربکس شافت مستقیم در ایران ( به مرکزیت تهران ) می باشد .

کاربری های گیربکس شافت مستقیم SEW سری RX

دراین مدل از گیربکس های هلیکال محور ورودی به وسیله چرخ و مکانیزم و زنجیر به شکل دستی به چرخش در می آید. این مدل ها معروف به گیربکس های موازی هستند که ورودی و خروجی محور هایشان در موازات یکدیگر جای گذاری شده اند. جنس این گیربکس از چدن می باشد و دارای استحکام بالایی است و دارای قابلیت کار با قدرت های معمولی و بسیار بالا را دارد.