تغییر AirDrop در iPhone – 9to5Mac

پس از اولین تغییر AirDrop برای کاربران در چین، اپل گزینه های موجود برای همه کاربران با iOS 16.2 را تغییر داد. از آنجایی که «همه» دیگر گزینه دائمی نیست، ممکن است بیشتر به تنظیمات AirDrop بروید. در اینجا 3 روش برای تغییر AirDrop در آیفون آورده شده است.

تا همین اواخر، تنظیمات AirDrop بر روی Off، Contacts Only و Everyone قابل تنظیم بودند و تنظیمات انتخاب شده به طور دائم باقی می ماند.

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی پس از انتخاب Everyone به مدت 10 دقیقه، AirDrop تنها زمانی که تایمر فعال باشد، به Contacts تغییر وضعیت می دهد، حتی اگر Receive Off قبلاً انتخاب شده باشد.

3 راه برای تغییر AirDrop در آیفون

سریعترین گزینه – مرکز کنترل

  • از گوشه سمت چپ بالای آیفون خود به پایین بکشید تا مرکز کنترل باز
  • WiFi را طولانی فشار دهید/Cell/Bluetooth Tile
  • اکنون روی AirDrop ضربه بزنید برای تغییر تنظیمات
تغییر AirDrop در آیفون 1

گزینه 2 – برنامه تنظیمات

  • باز کن برنامه تنظیمات
  • چیدن از عمومی
  • اکنون روی AirDrop ضربه بزنید برای تغییر تنظیمات
تغییر AirDrop در آیفون 2

گزینه 3 – تغییر AirDrop با سیری (نوعی)

  • عجیب است، اگر از سیری بخواهید تنظیمات AirDrop را باز کند یا AirDrop را تغییر دهد – یا واقعاً هر ترکیبی از درخواست‌های مشابه، “ببخشید، نمی‌توانم به شما کمکی در این زمینه کمک کنم” را خواهید شنید.
  • با این حال، اگر تنظیمات > عمومی > AirDrop را باز کنید و از برنامه خارج شوید، می‌توانید بگویید «Hey Siri, Settings» و مستقیماً به صفحه تنظیمات AirDrop باز می‌گردید.
  • ایده آل نیست، اما اگر لازم است گزینه 10 دقیقه Everyone را چندین بار بازخوانی کنید، می تواند چند ضربه در شما صرفه جویی کند.

با iOS 16.1.1 برای کاربران در چین و iOS 16.2 برای کاربران آیفون در همه جای دیگر، خاموش و Contacts Only گزینه های دائمی باقی می مانند، اما دکمه Everyone اکنون به 10 دقیقه محدود شده است.

این به این معنی است که شما به طور خودکار در برابر هرزنامه از فرستنده های تصادفی محافظت می کنید که به ویژه در مناطق عمومی مفید است. اما همچنین به این معنی است که اگر به طور منظم محتوا را با افرادی که مخاطبین ذخیره شده نیستند انتقال دهید، ممکن است بیشتر به تنظیمات AirDrop برگردید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


از اینکه راهنمای ما را در مورد نحوه تغییر AirDrop در آیفون مطالعه کردید متشکریم! آیا از تغییر راضی هستید؟ آیا دوست دارید گزینه دائمی Everyone همیشه گنجانده شود؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!