اپ استورهای جایگزین برنده خواهند بود، حتی اگر قصد استفاده از آنها را نداشته باشید [Comment]

اما اگر توسعه‌دهندگان پول بیشتری کسب کنند، به این معنی است که می‌توانند زمان بیشتری را برای برنامه‌های خود صرف کنند، بنابراین بهبودها احتمالاً با سرعت بیشتری انجام می‌شوند.

مهمتر از همه، اپ استور اپل را بهبود می بخشد

یک افسانه بسیار رایج در مورد قوانین ضد انحصار وجود دارد که آنها فقط در مورد انحصارها اعمال می شوند. این مطلقاً اینطور نیست: آنها برای هر شرکتی که به اندازه کافی بزرگ باشد که موقعیت غالب را اشغال کند درخواست می کنند (نه را موقعیت غالب) در هر بازار.

عکس: کوین باگات/Unsplash

علاوه بر این، اگر بارگذاری جانبی مجاز بود، توسعه‌دهندگان می‌توانستند به کاربران اجازه دهند برنامه‌ها را مستقیماً از وب‌سایت‌های خود نصب کنند، همانطور که امروزه در برنامه‌های مک امکان‌پذیر است. این بدان معناست که آنها مجبور نیستند به کسی تخفیف بدهند، اگرچه البته باید هزینه های میزبانی و پهنای باند خود را بپردازند.

و همچنین یک پیروزی برای مصرف کنندگان

به نظر می رسد یکی از بسیاری از تحقیقات ضد انحصار در اپل، فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین را تحمیل کند، و دیروز گزارش شد که شرکت کوپرتینویی در حال بررسی تعظیم در برابر موارد اجتناب ناپذیر است.

اگر اپل ببیند که تعداد قابل توجهی از کاربران فروشگاه خود را برای جایگزینی ترک می کنند، در این صورت می خواهد آنها را دوباره به دست آورد. و راه دستیابی به این هدف این است که فروشگاه رسمی اپلیکیشن را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنید.

بلومبرگ دیروز گزارش داد که به نظر می رسد اپل پذیرفته است که طرف بازنده باشد و اکنون به طور فعال در حال آماده شدن برای اجازه دادن به فروشگاه های برنامه جایگزین است و در عین حال سایر محدودیت ها را که موضوع تحقیقات ضد انحصار نیز هستند کاهش می دهد.

فروشگاه های برنامه جایگزین برای توسعه دهندگان یک پیروزی خواهد بود

بنابراین برای من بزرگترین مزیت این است که رقابت اپل را وادار می کند تا بازی خود را در مورد اپ استور خودش ارتقا دهد. این چیزی است که به نفع همه ماست، حتی کسانی که حتی به استفاده از فروشگاه شخص ثالث فکر نمی کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به عنوان مثال، جستجو در اپ استور وضعیت بسیار بدی دارد. اگر یک رقیب بیاید و کاری جز ارائه یک عملکرد جستجوی مناسب انجام نداد، برای من کافی است تا آن را امتحان کنم.

این دیدگاه من است – و شما؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

اما بالاتر از همه، در بازاری که قبلاً انحصار بود، رقابت ایجاد می کند. اپ استور آنطور که می تواند خوب نیست، صرفاً به این دلیل که لزومی ندارد. گزینه های فعلی شما برای خرید یک برنامه آیفون، فروشگاه اپل اپ یا اپل اپ استور است.

شکی نیست که اپل دارد آ موقعیت غالب در بازار گوشی های هوشمند و اینکه در حال حاضر بازار برنامه های آیفون را به طور کامل کنترل می کند، زیرا شما فقط می توانید آنها را از طریق اپ استور خریداری کنید. این بدان معناست که تعدادی از حوزه های قضایی در سراسر جهان در حال بررسی قوانینی هستند تا اپل را مجبور به باز کردن بازار برای برنامه های آیفون کند، چه از طریق مجاز کردن بارگذاری جانبی یا مجبور کردن اپل به اجازه دادن به فروشگاه های برنامه جایگزین. اتحادیه اروپا قصد دارد در سال 2024 قوانین لازم را ارائه کند.

در حالی که معمولاً در مورد دخالت سیاستمداران در اداره مشاغل وجود دارد، این تغییر برای همه کاربران اپل یک پیروزی خواهد بود، حتی اگر قصد نداشته باشیم به یک فروشگاه نزدیک شویم. برنامه های شخص ثالث…

زمینه

فروشگاه های اپلیکیشن شخص ثالث نیز به نفع مصرف کنندگان خواهند بود. اول اینکه امکان کاهش قیمت اپلیکیشن ها وجود دارد. من شخصاً با بدبینان اینجا هستم: از اکثر توسعه دهندگان انتظار دارم که تفاوت را به جیب بزنند در حالی که قیمت ها را بدون تغییر نگه دارند.

اپل همیشه با این موضوع مخالفت کرده است و پیشنهاد می کند که اپ استور امنیت اپلیکیشن ها را تضمین می کند. استدلال های متقابل، حجم گسترده برنامه های تقلبی یافت شده در اپ استور و این واقعیت است که کاربران مک همیشه قادر به دانلود برنامه ها بوده اند بدون اینکه دستگاه ها به پناهگاه بدافزار تبدیل شوند.

این یک پیروزی برای توسعه دهندگان است زیرا در نهایت رقابت را در بازار خرده فروشی برنامه ایجاد می کند – و یکی از راه هایی که فروشگاه های برنامه شخص ثالث مطمئناً رقابت می کنند، گرفتن سهم کمتر از اپل است. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند پول بیشتری از هر فروش نگه دارند یا همان مقدار را در حالی که برنامه را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌کنند، نگه دارند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.