بایدن اپل را در مقاله ای درباره مقررات فناوری بزرگ و نیاز به بهبود رقابت هدف قرار می دهد

اول، ما به حمایت های جدی فدرال برای حریم خصوصی آمریکایی ها نیاز داریم. این بدان معناست که محدودیت‌های واضحی در مورد نحوه جمع‌آوری، استفاده و اشتراک‌گذاری داده‌های بسیار شخصی – تاریخچه اینترنتی، ارتباطات شخصی، موقعیت مکانی و سلامت، داده‌های ژنتیکی و بیومتریک توسط شرکت‌ها وجود دارد. برای شرکت ها کافی نیست که داده هایی را که جمع آوری می کنند افشا کنند. بسیاری از این داده ها در وهله اول نباید جمع آوری شوند. این حمایت ها باید برای جوانانی که به ویژه در فضای مجازی آسیب پذیر هستند، قوی تر باشد. ما باید تبلیغات هدفمند را محدود کنیم و آن را به طور کامل برای کودکان ممنوع کنیم.

بایدن می‌نویسد: «وقتی پلت‌فرم‌های فناوری به اندازه کافی بزرگ می‌شوند، بسیاری راه‌هایی برای تبلیغ محصولات خود پیدا می‌کنند و در عین حال رقبا را کنار می‌گذارند یا ضرر می‌کنند، یا از رقبا برای فروش در پلتفرم خود هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند. برای تحقق بخشیدن به این چشم انداز و اطمینان از اینکه فناوری آمریکایی همچنان به رهبری جهان در نوآوری های پیشرفته ادامه می دهد، به قوانین رفتار منصفانه تری نیاز داریم.

بایدن باز هم نام هیچ شرکت فناوری را ذکر نمی کند، اما به موضوع رقابت و ضدانحصار می پردازد. این مشکل به وضوح در ارتباط با اپل (و دیگران) است. او می نویسد که ایالات متحده باید «رقابت بیشتری را به بخش فناوری بازگرداند» تا «کسب و کارهای کوچک و متوسط، فروشگاه های مادر و پاپ، کارآفرینان» همگی بتوانند در یک زمین بازی با یکدیگر رقابت کنند.

موضوعات کلیدی که بایدن در این مقاله به آن پرداخته عبارتند از: «چگونه برخی در صنعت شخصی‌ترین داده‌های ما را جمع‌آوری، به اشتراک می‌گذارند و از آنها بهره‌برداری می‌کنند، افراط‌گرایی و قطبی‌سازی را در کشور ما عمیق‌تر می‌کنند، قوانین بازی را در اقتصاد ما تغییر می‌دهند، حقوق مدنی زنان را نقض می‌کنند و اقلیت ها”. و حتی فرزندانمان را در معرض خطر قرار دهیم.

در ایالات متحده، تعداد انگشت شماری از لوایح ضد انحصار دو حزبی پیشنهاد شده است، اما هیچ چیزی مورد توجه قرار نگرفته است. اپل و سناتور ایمی کلوبوچار علناً از تأثیر این لوایح ضد انحصار بر صنعت چشم پوشی کرده اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یکی از ایده های پیشنهادی بایدن، چارچوبی فدرال است که نشان می دهد شرکت های فناوری چگونه می توانند از داده های شخصی استفاده کنند. شایان ذکر است، این اتفاق پس از آن رخ می دهد که تیم کوک، مدیر عامل اپل، سال گذشته نامه ای به قانونگذاران آمریکایی نوشت و از آنها خواست که قانون فدرال حفظ حریم خصوصی را “در اسرع وقت” تصویب کنند.

بایدن می‌گوید دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان باید با هم متحد شوند تا قوانین قوی دو حزبی را تصویب کنند تا فناوری بزرگ را پاسخگو نگه دارد. این شامل مواردی مانند اصلاح بخش 230 قانون نجابت ارتباطات است.

اپل، البته، به دلیل رفتارهای ضد رقابتی و نگرانی های گسترده تر ضد انحصار، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. تاکنون، بر خلاف قانون‌گذاران در اتحادیه اروپا، ایالات متحده برای رفع این نگرانی‌ها بسیار کم کار کرده است. با این حال، مقررات اتحادیه اروپا می تواند بر آنچه اپل در ایالات متحده انجام می دهد نیز تأثیر بگذارد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


می توانید مقاله کامل پرزیدنت بایدن را در این مورد بخوانید روزنامه وال استریت اینجا.

او ادامه می‌دهد: «نسل بعدی شرکت‌های بزرگ آمریکایی نباید قبل از اینکه فرصتی برای شروع به کار پیدا کنند، توسط شرکت‌های مسلط خفه شوند».

پرزیدنت جو بایدن مقاله ای در این مقاله نوشت روزنامه وال استریت امروز از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان می‌خواهد «در مقابل فناوری بزرگ متحد شوند». این مقاله از نام بردن شرکت‌های خاص خودداری می‌کند، اما اپل به وضوح هدف درخواست بایدن برای بهبود رقابت در صنعت فناوری است.