برنامه های فراخوان و خدمات اپل: لیست کامل در اینجا آمده است

اپل مشکلات بالقوه خطرناک دستگاه (خطر آتش سوزی/شوک و غیره) را به عنوان “فرادآوری” برچسب گذاری می کند، در حالی که سایر مسائل مربوط به دستگاه هایی که خطرناک نیستند، برچسب برنامه های سرویس یا جایگزینی هستند.

مشکل AirPods Pro Sound Issue یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر در مورد آن صحبت شده است، اما لیست کامل آن در اینجا آمده است…

برنامه های فراخوان و سرویس فعلی اپل

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از اینکه راهنمای ما را برای همه برنامه‌های فراخوان و خدمات باز اپل بررسی کردید، متشکریم!

آموزش های بیشتر از 9to5Mac را بررسی کنید:

طبقه بندی شده از جدیدترین به قدیمی ترین بر اساس تاریخ اعلام اپل:

برنامه های خدمات بازخوانی و تعمیر آیفون اپل
تعمیر آیفون از طریق اپل

اگرچه بسیاری از برنامه‌های فراخوان باز یا سرویس/تعویض اپل سال‌ها پیش اعلام شده بودند، برخی از آنها تا 5 سال پس از فروش اولیه دستگاه را پوشش می‌دهند، در حالی که برخی از آنها اصلاً منقضی نمی‌شوند.

چگونه واجد شرایط بودن دستگاه خود را بررسی کنیم

تعداد محدودی از برنامه‌های اپل شامل بررسی شماره سریال است تا فوراً متوجه شود که آیا دستگاه شما تحت پوشش است یا خیر، در حالی که سایرین از شما می‌خواهند که از فروشگاه اپل بازدید کنید یا با AppleCare تماس بگیرید.

  • پس از اینکه دستگاه/مشکل خود را در لیست زیر پیدا کردید، پیوند را دنبال کنید تا ببینید آیا اپل یک جستجوگر سریال ارائه می‌دهد یا باید با اپل تماس بگیرید.
  • حتی اگر واجد شرایط نیستید و از گارانتی خارج هستید، بررسی کنید که آیا ضمانت نامه تمدید شده به طور خودکار برای خرید از طریق کارت بانکی/کارت اعتباری خود اعمال می شود یا خیر.
ما همچنین راهنمایی در مورد نحوه بررسی اینکه آیا واجد شرایط پرداخت در اکشن کلاس صفحه کلید پروانه اپل هستید یا خیر داریم.

آیا کنجکاو هستید که آیا مشکلی که با دستگاه اپل دارید می تواند حتی پس از پایان گارانتی شما پوشش داده شود؟ برای مرور کلی همه برنامه‌های فراخوان و خدمات باز اپل برای همه چیز، از AirPods و Apple Watch گرفته تا iPhones و MacBooks، در ادامه بخوانید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل یک صفحه فرود دارد که جزئیات تمام دستگاه های خود را با مشکلاتی که واجد شرایط تعمیر یا تعویض رایگان هستند، ارائه می دهد.