اپل می تواند مک بوک پرو با صفحه نمایش لمسی را در سال 2025 عرضه کند

اگر این شرکت تصمیم بگیرد که مک های صفحه لمسی را راه اندازی کند، بلومبرگ می‌گوید که این فناوری می‌تواند در نهایت به سایر مدل‌های این خط گسترش یابد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طراحی مجدد مک بوک پرو که در اپل آزمایش می شود، “طراحی سنتی لپ تاپ” را حفظ کرده است که شامل صفحه کلید و ترک پد استاندارد است. البته تفاوت این است که نمایشگر “درست مانند آیفون و آیپد از ورودی لمسی و ژست ها پشتیبانی می کند.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


تا کنون، اپل در برابر معرفی صفحه نمایش های لمسی به سری مک مقاومت کرده است. استیو جابز با این ایده مخالف بود. جابز آن را یک ایده “از نظر ارگونومیک وحشتناک” نامید. او در سال 2010، زمانی که آی پد معرفی شد، گفت: سطوح لمسی نمی خواهند عمودی باشند. “پس از مدت زمان طولانی، بازوی شما می خواهد بیفتد.”

به عنوان بخشی از این تلاش، این شرکت در حال آزمایش یک مک بوک پرو با قابلیت صفحه نمایش لمسی است. اپل قصد دارد آن را در اسرع وقت در سال 2025 منتشر کند، اما رایزنی های مداوم در داخل شرکت می تواند بر این جدول زمانی تأثیر بگذارد.

علیرغم کار آشکار اپل بر روی مک های صفحه لمسی، این شرکت “هنوز فعالانه برای ترکیب سیستم عامل های iPad و Mac کار نمی کند.”

به عنوان بخشی از طراحی مجدد مک بوک پرو، اپل همچنین قصد دارد نمایشگرهای خود را به دیود ساطع کننده نور ارگانیک یا فناوری OLED تغییر دهد. این شرکت در حال حاضر از LCD ها – نمایشگرهای کریستال مایع – در مک های خود استفاده می کند، اما آیفون ها و اپل واچ ها در حال حاضر به OLED متکی هستند. این نمایشگرها روشنایی و رنگ بهبود یافته ای را ارائه می دهند و همچنین در نیمه اول سال 2024 برای آیپد پرو عرضه خواهند شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل ظاهراً در حال برنامه ریزی برای تغییر یکی از باورهای قدیمی خود در مورد مک است. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگ، اپل تیم های مهندسی دارد که به طور فعال روی مک های صفحه لمسی کار می کنند. این می تواند یک مک بوک پرو جدید با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی را در اوایل سال 2025 عرضه کند.

اپل قصد دارد روند مک های صفحه لمسی را معکوس کند

اخیراً، در سال 2021، تام بوگر، مدیر بازاریابی اپل توضیح داد که iPad “بهترین کامپیوتر صفحه لمسی” در جهان است و Mac “کاملاً برای ورودی مستقیم بهینه شده است”.

در آن زمان، بوگر گفت اپل دلیلی برای تغییر آن و ارائه عملکرد صفحه لمسی به مک ندارد. ظاهرا همه چیز اکنون تغییر کرده است و اپل فکر می کند زمان آن رسیده که یک مک صفحه نمایش لمسی را در نظر بگیرد.

صفحه لمسی مک بوک پرو در حال کار است