انتظار می رود که درآمدهای سه ماهه اول 2023 AAPL کاهش یابد. محدودیت های عرضه

عکس: Apple Pacific Centre، ونکوور

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی با این حال، این بار، به دلیل ادامه کمبود قطعات، این شرکت در تلاش است تا با تقاضا مطابقت داشته باشد. تورم بالا و اخراج کارکنان نیز شور و شوق مصرف کنندگان را برای هزینه های احتیاطی برای فناوری گران قیمت کاهش داده است، بنابراین انتظارات کمتر شده است.

تحلیلگران تقریباً به دنبال پول بودند، با درآمد کل 70.96 میلیارد دلار در مقابل برآوردهای 69.04 میلیارد دلار.

انتظارات درآمد AAPL برای سه ماهه اول 2023

تماس درآمد سه ماهه اول 2023 AAPL برای ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت PT / 5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی برنامه ریزی شده است، زمانی که سازنده آیفون اعداد کلیدی را برای سه ماهه تعطیلات مهم منتشر می کند: اکتبر تا دسامبر 2022.

فصل تعطیلات معمولاً برای اپل یک معامله بزرگ است. این بخش عمده فروش آخرین خط آیفون خود را با افزایش بیشتر افرادی که طیف وسیعی از محصولات اپل را به عنوان هدیه خریداری می کنند، ترکیب می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


البته ما ارقام واقعی درآمد AAPL برای سه ماهه اول سال 2023 را به محض اعلام به شما ارائه خواهیم داد. شما همچنین می توانید به ما بپیوندید تا بلافاصله پس از آن به کنفرانس تلفنی گوش دهید.

گزارش درآمد قبلی اپل به اکتبر سال گذشته بازمی گردد، زمانی که این شرکت اعداد خود را برای دوره ژوئیه تا سپتامبر منتشر کرد – از جمله عرضه طیف آیفون 14، البته تنها چند روز دیگر.

همانطور که از زمان شروع همه‌گیری این بیماری وجود داشته است، اپل هیچ نشانه‌ای از انتظارات ارائه نکرده است، بنابراین فعلاً با تخمین‌های تحلیلگران باقی مانده‌ایم – و آنها خوشبین نیستند.

زمینه

در اثر، DESP30 گزارش ها حاکی از اجماع بین تحلیلگران برای درآمد کل 122.85 میلیارد دلار است که بیش از 1 میلیارد دلار کمتر از 123.95 دلار در سال گذشته است.

تحلیلگران مستقل با قیمت 123.04 دلار صعودی تر هستند، در حالی که متخصصان 121.77 میلیارد دلار را پیش بینی می کنند، اما به هر صورت که اعداد را تقسیم کنید، اتفاق نظر وجود دارد که این سه ماهه چیز زیادی نخواهد داشت.

این یک سه ماهه به طور کلی برای اپل خوب بود و iPad تنها دسته ای بود که شاهد کاهش درآمد بود:

  • آیفون: 42.63 میلیارد دلار (9.8 درصد افزایش نسبت به سال قبل)
  • مک: 11.51 میلیارد دلار (25.4 درصد افزایش نسبت به سال قبل)
  • iPad: 7.17 میلیارد دلار (کاهش 13.1٪ نسبت به سال گذشته)
  • پوشاک، خانه و لوازم جانبی: 9.65 میلیارد دلار (افزایش 9.8 درصدی نسبت به سال گذشته)
  • خدمات: 19.19 میلیارد دلار (5 درصد افزایش نسبت به سال قبل)