طبق یک مطالعه، بیشتر محصولات اپل در اینجا به فروش می رسد

آمازون خیلی از اپل عقب نبود و 23 درصد از آیپدها را تنها در ایالات متحده به فروش رساند و Best Buy با فروش 16 درصدی.

جای تعجب نیست که مک پرفروش ترین محصول مستقیماً از اپل است. 39 درصد از مشتریان برای مک خود از شرکت خرید می کنند، اما باز هم اکثریت با 61 درصد از جاهای دیگر خرید می کنند.

اپل یک تولید کننده شگفت انگیز است و آنها یک تجارت خرده فروشی شگفت انگیز ایجاد کرده اند، اما این آنها را از شرکای تجاری خود مستقل نمی کند. اپل برای فروش مک و آیپد به Best Buy نیاز دارد و به جرات می توان گفت، اپل برای فروش آی پد به آمازون نیاز دارد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

CIRP در مطالعه جدید خود، آی‌پد و مک را شامل می‌شود تا ببیند چگونه با محبوب‌ترین دستگاه اپل مقایسه می‌شوند.

CIRP اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد فروشگاه‌های خرده‌فروشی شلوغ آن، “کشتی مادر برای خرید اپل” به همراه اپلیکیشن اپل استور و خرید آنلاین هستند. با این حال، همانطور که او در بررسی قبلی خود در مورد خرید آیفون متوجه شد، اینطور نیست زیرا تنها 1/4 آیفون‌ها در ایالات متحده مستقیماً به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شوند، اکثریت – 67٪ – توسط اپراتورها فروخته می‌شود.

با Mac، رتبه بندی برای خرده فروشان شخص ثالث معکوس شد، 26٪ مک خود را از Best Buy و 12٪ از آمازون دریافت کردند. 23 درصد باقیمانده به فروشگاه دیگری رفتند.

در گزارش CIRP در دسامبر متوجه شدیم که اکثر خریدهای آیفون در ایالات متحده به اپراتورها ختم می شود. اما وقتی آیپد و مک را در نظر می گیریم، اعداد تغییر می کنند چه؟ در یک مطالعه برای پاسخ به این سوال “فروشگاه اپل چقدر قدرتمند است؟” آخرین تحقیقات CIRP نشان می دهد که اکثر مردم از کجا آیفون، آی پد و مک در ایالات متحده خریداری می کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جالب اینجاست که فروشگاه‌های اپل فقط کمی بیشتر از آی‌پد در مقایسه با آیفون می‌فروشند. 29 درصد از تبلت های اپل توسط این شرکت فروخته می شود و 71 درصد باقیمانده از آمازون، Best Buy و سایر خرده فروشان بزرگ مانند Target و Walmart است.

در پایان، CIRP اشاره می کند که اگرچه اپل کسب و کار خرده فروشی چشمگیر خود را دارد، اما کاملاً به خرده فروشان شخص ثالث وابسته است:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.