آمازون برای خرید One Medical، آیا این گام بعدی اپل در مراقبت های بهداشتی است؟

با توجه CNBCآمازون امیدوار است که “روش رزرو نوبت و تجربه ملاقات توسط پزشک را بهبود بخشد.” نیل لیندسی، معاون ارشد خدمات سلامت آمازون، گفت که سیستم مراقبت های بهداشتی “در فهرست تجربیاتی که نیاز به اختراع مجدد دارند، در جایگاه بالایی قرار دارد.”

سخنگوی اپل گفت که دکتر دسایی در این جلسه در مورد اهمیت یکپارچگی داده ها صحبت کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این موضوع به طور کامل بررسی شده و ادعاها قابل اثبات نیست. اپل از اظهار نظر در مورد شرایط خروج این کارمند خودداری کرد.

آیا اپل راه خود را در بخش سلامت پیدا خواهد کرد؟

چگونه اپل واچ را فعال کنیم

این طرح ارائه یک سرویس بهداشتی مبتنی بر اشتراک بود که مراقبت های مجازی و حضوری ارائه شده توسط پزشکان اپل را ترکیب می کرد و با ردیابی مداوم سلامت از طریق اپل واچ و آیفون مشتری تقویت می شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این گزارش یک نمای کلی از کار ما برای ارتقای سلامت ارائه می دهد. از ابتدای سفر ما، هدف نوآوری‌های بهداشتی که ما پیشگام بوده‌ایم، کمک به شکستن موانع بین کاربران و داده‌های بهداشتی روزانه خودشان، بین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران، و بین محققان و شرکت‌کنندگان در مطالعه است.

ویلیامز خاطرنشان می کند که کار بهداشتی اپل در درجه اول بر دو حوزه متمرکز شده است: ویژگی های سلامت شخصی و تناسب اندام موجود در دستگاه هایی مانند آیفون و اپل واچ که از جامعه پزشکی پشتیبانی می کنند.

او گفت: «ما عاشق اختراع برای آسان‌تر کردن چیزی هستیم و می‌خواهیم یکی از شرکت‌هایی باشیم که به بهبود چشمگیر تجربه مراقبت‌های بهداشتی در چند سال آینده کمک می‌کند.»

زمان‌بندی نمی‌تواند کامل‌تر باشد، زیرا اپل به تازگی راهنمای نهایی را منتشر کرده است که چگونه اپل واچ و برنامه Health زندگی را بهتر می‌کنند. در اینجا جف ویلیامز، مدیر عامل اپل، در راهنمای توانمندسازی مردم برای داشتن روزی سالم‌تر گفته است:

آیا فکر می کنید اپل باید در بخش مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری کند یا فکر می کنید که این شرکت در حال حاضر رویکرد درستی را در پیش گرفته است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

آیا این می تواند به این معنی باشد که اپل نیز باید بخشی از سیستم مراقبت های بهداشتی باشد زیرا می تواند عمیقاً داده های کاربر را از طریق Apple Watch در مراقبت های بهداشتی اولیه ادغام کند؟

طبق گزارش، اپل به فکر ایجاد کلینیک های مراقبت اولیه بود

مراقبت های بهداشتی سیب

اکنون، این شرکت تضمین می کند که کاربران می توانند به صورت خصوصی و ایمن به تمام داده های بدن خود دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه حریم خصوصی یکی از مهمترین ارکان اپل است، منطقی است که این شرکت یک گام به عقب بردارد و تنها به کلینیک ها و پزشکان اجازه دهد تا بیماران خود را بهتر درک کنند به جای اینکه بخشی از این روند باشند.

با آخرین بیانیه این شرکت در مورد چشم انداز خود برای مراقبت های بهداشتی و برنامه تعلیق شده آن در کلینیک های مراقبت های اولیه، به نظر نمی رسد اپل در تلاش است رویکردی مشابه با آمازون داشته باشد.

آمازون در حال خرید وان مدیکال، شرکتی است که شبکه ای از مراکز مراقبت اولیه بوتیک را اداره می کند، به قیمت حدود 3.9 میلیارد دلار. از آنجایی که بازار سلامت یکی از سودآورترین بازارهای جهان است و اپل با اپل واچ و مطالعات بهداشتی فراوان روی این بخش شرط بندی می کند، آیا این قدم بعدی در شرکت است و شروع به جستجوی مسیر شما در این زمینه کند. سلامتی؟

همانطور که آمازون گام بعدی را برمی‌دارد، آیا اپل باید از این روند پیروی کند و برای تجربه‌های جدید در مراقبت‌های بهداشتی سخت تلاش کند؟ این چیزی است که ما تاکنون می دانیم.

آزمایش های اپل و مراقبت های بهداشتی می توانند یک تطابق کامل باشند

گزارش سلامت اپل مراقبت های بهداشتی اپل واچ آیفون

اپل در تلاش است تا طرز تفکر، صحبت کردن، نظارت و تمرکز مردم بر سلامتی خود را تغییر دهد. ما احساس می کنیم که به این کار نه تنها به دلیل فرصتی برای کمک به ارتقای سلامت انسان، بلکه به این دلیل که اصول خود را برای تمرکز استعدادها هدایت می کنیم، به این کار جذب می شویم. منابع و تخصص‌هایی که می‌توانیم بهترین کار را انجام دهیم. ما مشتاقانه معتقدیم که فناوری می‌تواند در بهبود نتایج سلامتی و تشویق مردم به زندگی سالم‌تر نقش داشته باشد.

را ورود به سیستم به حکایتی از یک جلسه داخلی اشاره می کند و اینکه چه اشتباهی رخ داده است:

به گفته افراد آشنا با این جلسه و اسناد، کارمندان نگران فرهنگ به جلسه ای در سال 2019 اشاره کردند که در آن یک مدیر میانی سوالاتی را در مورد داده ها مطرح کرد. دکتر دسایی با عصبانیت پاسخ داد و برخی از حاضران را به این نتیجه رساند که به گفته مردم و اسناد، سؤالات انتقادی ناپسند است. اسناد نشان می‌دهند که مدیر هفته‌ها بعد اپل را ترک کرد و این قسمت به جدایی او کمک کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سال گذشته گزارشی از روزنامه وال استریت گفت اپل در نظر گرفته است تا یک سرویس پزشکی داخلی راه اندازی کند که کلینیک های مراقبت های اولیه را با پزشکان استخدام شده توسط اپل ارائه دهد. را ورود به سیستم می‌گوید این شرکت در حال بررسی چگونگی استفاده از اپل واچ برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی به گفته وی، چشم انداز اپل برای آینده “تداوم ایجاد فناوری مبتنی بر علم است که اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار می دهد و به عنوان یک محافظ هوشمند برای سلامت آنها عمل می کند.”

این پروژه در سال 2016 در نظر گرفته شد، اما ظاهراً به حالت تعلیق درآمده است، تا حدی به این دلیل که آزمایش آزمایشی یک پروژه مشابه توسط اپل برای کارمندان خود استفاده محدودی داشته است.

به نظر می رسد در دسترس قرار دادن داده ها از طریق برنامه Health به روشی جامع، بهترین کمکی است که اپل می تواند به کاربران خود در بخش سلامت امروز داشته باشد. از آنجایی که این شرکت کاربران را به سمت زندگی بهتر و سالم تر سوق می دهد، بهترین کار این است که آنها همچنان به گسترش قابلیت های سلامت پوشیدنی خود با اپل واچ، ایرپاد و غیره ادامه دهند.