آیفون 13 با سقوط شدید بازار گوشی‌های هوشمند، حکومت می‌کند

این نشریه می نویسد:

اکنون دو منبع زنجیره تامین به رویترز گفته اند فروش آیفون «در ماه جولای علیرغم نشانه‌هایی از کاهش تقاضا در بازار برای سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند، همچنان خوب بوده است».

منبع دوم گفت که فروش ژوئیه آیفون 13 از یک کارخانه نسبت به جولای سال گذشته یک سوم بیشتر بوده است. این روند به ویژه غیرعادی بود زیرا فروش مدل های فعلی آیفون در ماه های جولای و آگوست کاهش می یابد زیرا مشتریان منتظر مدل های جدیدی هستند که اپل به طور سنتی در ماه سپتامبر عرضه می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مربوط:

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند همچنان در رنج است، اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع بر اپل تأثیری نداشته باشد زیرا آیفون 13 به فروش خوب خود ادامه می‌دهد. اگر این کافی نباشد، تحلیلگران وال استریت فکر می کنند آیفون 14 در زمان عرضه حتی بهتر عمل خواهد کرد.

نظر شما در مورد آیفون 13 چیست؟ آیا انتظار دارید نسل بعدی ارتقا یابد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رویترز می گوید آیفون 13 به دلیل «بازگشت تقاضا در چین» به فروش خوب خود ادامه داد[ing] کریش سانکار، تحلیلگر Cowen در یادداشتی به مشتریان نوشت، ناگهان پس از پایان خاموش شدن و بهره مندی آیفون از تعطیلات خرید ژوئن در چین، به طور ناگهانی.

یکی از منابع گفت: «دیگران شروع به ضربه زدن کردند.

9to5Mac گزارش داد که اپل چقدر آیفون را از طریق سری آیفون 13 فروخته است. این شرکت در سه ماهه اول سال 2022 رتبه اول را در بازار پریمیوم و در فروش عمومی رتبه دوم را در سطح جهانی دارد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، منطقی است که فروش آیفون 13 همچنان قوی باشد، زیرا اپل بسیاری از ویژگی های جدید را به مدل استاندارد آیفون 14 نمی آورد. آیفون 14 همان پردازنده آیفون 13 را خواهد داشت. طراحی مشابه و ویژگی های مشابه دوربین. از سوی دیگر، برای آیفون 14 پرو، طراحی، پردازنده و بهبود دوربین جدید پیش بینی می شود.

تاخیر آیفون 14 مکس

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

برای سه ماهه سوم مالی که به تازگی به پایان رسیده است، برخی از تحلیلگران وال استریت در حال آماده شدن برای کاهش جزئی در محموله های آیفون 13 هستند، حتی اگر حجم آن در برخی کارخانه ها بیشتر باشد. اما تحلیلگران همچنان انتظار دارند آیفون بهتر از رقبای خود عمل کند.

منبع دوم گفت: “با قضاوت بر اساس محموله ها، فروش آیفون 13 بسیار خوب است.”