آیفون 14 پاییز امسال با هزینه های ضعیف مصرف کننده مبارزه خواهد کرد

همچنین گزارش شده است که اپل مجبور شده است سفارشات آیفون 14 را برای پاییز 10 درصد کاهش دهد زیرا مشکلاتی با تامین کننده تراشه خود، TSMC وجود دارد. با این حال، مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، چیز دیگری فکر می کند و حتی پیش بینی کرد که تقاضا در چین قوی تر از همیشه خواهد بود.

درباره آیفون 14

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، این شرکت اخیرا علی رغم پیش بینی های وایت عملکرد خوبی داشته است. با توجه سرمایه گذاران کسب و کار روزانهسهام اپل به مدت 27 هفته در نقطه خرید 183.04 دلار تثبیت شده است. این امتیاز خرید 10 سنت بالاتر از بالاترین رکورد ثبت شده در 4 ژانویه است.

برایان وایت، تحلیلگر وال استریت، پیش بینی می کند که عرضه آیفون 14 آینده اپل در پاییز امسال با هزینه های ضعیف مصرف کنندگان روبرو خواهد شد. همین امروز، وایت قیمت هدف خود را برای سهام اپل کاهش داد و 1.9 درصد کاهش یافت.

پورتفولیوی اپل هرگز قوی‌تر نبوده و پلتفرم آن بیشتر در همه جا حاضر شده است. وایت گفت، با این حال، به نظر می رسد اقتصاد در رکود است، باد مخالف نظارتی ادامه دارد، بازارهای سهام در حال جوشیدن هستند و چشم انداز ژئوپلیتیکی دلهره آور است.

وایت در یادداشتی به مشتریان گفت: با اقتصاد ضعیف‌تر و نیروهای تورمی که بر بودجه‌ها فشار می‌آورند، مصرف‌کنندگان ممکن است نگران خرید نوآوری بعدی آیفون اپل در پاییز باشند، شاید منتظر بمانند تا این جهنم اقتصادی بگذرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آیفون 14 پاییز امسال با چهار مدل 14، 14 پرو، 14 مکس و 14 پرو مکس وارد بازار می شود. این دستگاه با یک سوراخ و یک بریدگی قرص شکل به جای بریدگی و یک برآمدگی دوربین بزرگتر طراحی مجدد خواهد شد. در مورد انتظارات آیفون 14 بیشتر بدانید: