آیفون 14 پرو معرفی شد؛ مشخصات کامل + قیمت iPhone 14 Pro

غول فناوری آمریکایی نیز ضمن تأیید این مشکل ،به‌روزرسانی حل این مشکل را منتشر کرده و به کاربران اطمینان داده که این مشکل سخت‌افزاری نیست. اخه کی زدفولد فورو ول میکنه بیاد سراغ این یه پابچیو به زور ۶۰هرتز میده ولی زدفولد فور ۱۲۰هرتز واقعیه! گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. Apple Music مجموعه گسترده‌ای از موزیک‌های فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر آیفون خود را با ایرپادزهای اپل جفت کنید، شاهد شنیدنی‌ترین صدا در بین همه گوشی‌های موبایل می‌شوید. همانطور که A15 جزء قوی‌ترین‌ها بود و از پس تمامی بازی‌های سنگین گرافیکی به بهترین نحو برمی‌آمد، مسلماً تراشه A16 نیز از قدرتی برخوردارست که حداقل تا سال‌ها هیچ اپلیکیشن و یا بازی سنگینی قادر نباشد تا قدرت آن را به چالش بکشد. لازم به ذکر است که این میزان حافظه را نمی‌توان با مموری کارت افزایش داد زیرا در این محصول اپل اسلات قرار دادن کارت حافظه تعبیه نشده است.

برخلاف پردازنده M2 که شاهد بهبود چشمگیر و قابل توجه ای در مقابل M1 بودیم، پردازنده A16 یک بهبود نسبی در مقابل A15 است. البته نمی توان به این موضوع خرده گرفت، زیرا خود اپل نیز عنوان کرده که A15 هنوز یک پردازنده قدرتمند و کاربردی است که از رقبا جلوتر بوده و به نوعی یک پردازنده تمام عیار است. حفره‌ای که شامل دوربین سلفی و سنسورهای مربوط به فناوری تشخیص چهره می‌شود. این طراحی باعث شده بخش بیشتری از پنل جلو را نمایشگر قابل استفاده تشکیل دهد که این خبر بسیار خوبی است. اما نکته‌ی قابل توجه اینجاست که این حفره، متحرک است به این صورت که اعلانات و هشدارها در اطراف آن به نمایش در خواهند آمد. حتی می‌توان از آن به عنوان پنلی برای کنترل رسانه استفاده کرد که در گیف زیر می‌توانید دقیقا منظورمان از متحرک بودن حفره‌ها را متوجه شوید.

  • با بهینه‌سازی بسیار خوب iOS 16 برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می بینیم که این سوراخ نمایشگر خاص خیلی جذاب شده است.
  • اپل برای آیفون 14 پرو به سراغ تراشه‌ای جدید به نام A16 بیونیکی رفته که از پردازنده‌هایی به مراتب توانمندتر نسبت به A15 برخوردار شده است.
  • اخه کی زدفولد فورو ول میکنه بیاد سراغ این یه پابچیو به زور ۶۰هرتز میده ولی زدفولد فور ۱۲۰هرتز واقعیه!
  • هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید.
  • نوار قاب گوشی از جنس فولاد ضد زنگ است و بر روی این نوار فولادی، اسلات سیم کارت دکمه های تنظیم صدا، نوار لغزنده بی صدا و پاور (برای قفل کردن گوشی یا خاموش/روشن) به اضافه درگاه شارژر، درگاه های میکروفون و دریچه های بلندگو نیزطراحی شده اند.
برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاس خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. گفته می شود که اپل آیفون 14 پرو 512 گیگابایت رم 6 گیگابایتی سیستم عامل iOS v15 را اجرا می کند و دارای باتری 3115 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این به شما امکان می دهد در هنگام گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم، بازی کردن و موارد دیگر، از تلفن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید.

آیفون 14 و 14 پلاس رسما توسط اپل معرفی شدند!

اپل توانست با معرفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس تحسین فعالان بازار گوشی‌های هوشمند برانگیزاند. مشخصات آیفون 14 پرو مکس اپل از همه‌نظر نسبت به نسل پیش بهبود یافته و ارتقاهای فراوانی به خود دیده است. نوآوری‌های صفحه نمایش، سخت افزار و دوربین، خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برای طرفداران گوشی‌های رده‌بالا واجب می‌کند. اگر می‌خواهید از این تلفن هوشمند و قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل بیشتر بدانید، با ما همراه شوید. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس که پرچمدار اصلی امسال اپل در مارکت موبایل است، همراه با دیگر مدل‌های این سری در 7 سپتامبر 2022 معرفی و به بازار عرضه شد.

قیمت iPhone 14 Pro و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل چند است؟

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود وبلاگ 9to5mac.ir در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در مورد باتری آیفون ۱۴ پرومکس هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود از همان باتری نسل گذشته استفاده شود و بیشترین تغییر به فست شارژ آن مربوط شود.