آیفون 14 پرو مکس قیمت خرید ایفون ۱۴ پرو مکس 256 گیگ اپل【AppleIC】

این شایعه برای اولین‌بار توسط مینگ چی کو مطرح شده است و اگر حقیقت داشته باشد، برای اولین‌بار شاهد تغییرات بزرگی در مدل‌های استاندارد و پرو خواهیم بود. اپل تا سال گذشته، از یک تراشه به صورت مشابه در تمام گوشی‌های خود استفاده می‌کرد. از زمانی که آیفون 5S و آیفون 5C روانه بازار شدند، اپل از یک پردازنده در سری خود استفاده می‌کرد. دوربین فوق‌عریض دستگاه نیز در زمینه عکاسی ماکرو و زوم 3 برابر در شرایط با نور کم بهبود پیدا کرده است. اپل حتی فلاش دوربین آیفون 14 پرو را نیز دوباره طراحی کرده تا دو برابر نور بیشتر و روشن‌تر را به کاربران ارائه کند.

در قسمت جلو نیز این موبایل دارای دوربین 12 مگاپیکسلی + یک لنز SL سه بعدی به ترتیب برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است. طبق آنچه که از منابع موثق شنیده ایم، در این موبایل پرچمدار، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین عکس های زندگی تان را بگیرید. قابلیت دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره، فوکوس خودکار باشد.

آیفون ۱۴ پرو مکس اپل – ۵۱۲ گیگ

بهترین قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس را در فروشگاه ما تحربه کنید | تیم آی تی سیتی تلاش دارد تا با پاینترین قیمت iPhone 14 Pro Max این امکان را به مشتریان داده باشد تا بتوانند مانده پول خود از خرید را صرف خرید لوازم جانبی کنند. اخیرا، افشاگری اعلام کرده است که آیفون 14 پرو مکس از یک سنسور بزرگ‌تر ساخت سونی برای امسال استفاده می‌کند. گفته می‌شود که این واحد بیش از ۵۷ درصد افزایش مساحت خواهد داشت و در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس، از پیکسل‌های کوچک‌تری هم استفاده می‌کند.

اپل آیفون ۱۴ پرو مکس | Apple iPhone 14 Pro Max

روی پنل پشتی این گوشی‌ها شاهد تعبیه‌ی سه دوربین هستیم با این تفاوت که این‌بار، سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 است تا کاربران اپل بعد از سال‌ها طعم تغییر را بچشند. لازم است بدانید این دوربین در نور کم، تصاویری با دو برابر کیفیت بیشتر ثبت می‌کند. فناوری ۱۲۰ هرتزی به این معنا است که با خرید آیفون 14 پرو مکس می‌توانید ۱۲۰ بار در ثانیه صفحه 9to5mac نمایش را به‌روزرسانی کرده و فریم‌های مربوط به هر محتوایی که مشاهده می‌کنید را روان‌تر کنید. اطلاعات تصویر سریع‌تر به‌روزرسانی شده و در نتیجه، تاری صفحه هم کمتر خواهد شد. این امر در محتوای سریع‌تری مانند بازی‌های اکشن و سریع بیشتر به چشم می‌خورد. اگر تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌اید، حتی با اسکرول کردن در منوها هم چنین امری‌ برای‌تان ملموس خواهد شد.

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس جز اندازه‌ی نمایشگر و باتری، تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند. در نتیجه در آیفون ۱۴ پرو مکس هم تمام مشخصات بالا را در خود خواهد داشت با این تفاوت که ابعاد گوشی مثل مدل پلاس به ۶٫۷ اینچ می‌رسد. البته ظرفیت باتری این گوشی هم بیشتر از مدل پرو است و در نتیجه انتظار می‌رود عملکرد آن در نگه‌داری شارژ هم به مراتب بهتر باشد. هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود. این مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابری نیز در برنامه دوربین آیفون وجود دارد که از وضوح کاملی برخوردارست.

  • بر اساس این گمانه زنی نمایشگر 120 هرتز نیز برای گوشی مذکور پیش بینی می شود.
  • اپل در نسخه های پرو و پرو مکس ناچ بالای صفحه نمایش را حذف کرده است و به جای آن از ناچ بیضوی شکل استفاده کرده است و اسم این قسمت از ناچ را جزیره هوشمند قرار داده است.
  • همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید.
  • با توجه به روند بازار عموما دو هفته پس از عرضه جهانی، واردات این دستگاه به ایران نیز اوج گرفته و قیمت ها پس از کذشت مدتی به بهترین حالت خود می رسد.
  • در واقع این گوشی از تراشه انحصاری و فوق‌العاده قدرتمند A16 bionic استفاده خواهد کرد که مسلماً از چیپست A15 که در سری قبلی آیفون‌ها و البته نسخه‌های پایه این سری بکار گرفته شده، سرعت و قدرت بیشتری خواهد داشت و عملکرد بهینه‌تری دارد.
  • هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود.