اعتراف سرویس اطلاعات یونان درباره جاسوسی از خبرنگار سی‌ان‌ان

اعتراف سرویس اطلاعات یونان درباره جاسوسی از خبرنگار سی‌ان‌ان

برنامه‌نویس‌هایی که بدافزار تولید می‌کنند به این موضوع شهرت دارند که برنامه‌هایشان را در پوشش اپلیکیشن‌های تقلبی آنتی‌ویروس، جاسوسی ارائه می‌کنند. این بدافزارها هر چیزی که در یک سیستم اتفاق می‌افتد، از کلیدهای فشرده شده تا ایمیل‌ها و فعالیت در اتاق چت گرفته تا وب‌سایت‌های دیده شده و برنامه‌های اجرا شده و تماس‌های تلفنی را ثبت می‌کنند و به مجرم اینترنتی می‌فرستند. این برنامه‌ها به همین ترتیب می‌توانند فرایندهای یک سیستم را بررسی کنند و نقاط آسیب‌پذیر آن را شناسایی کنند. این برنامه‌ها به کاربر خبیثشان اجازه می‌دهند هر دکمه‌ای را که روی صفحه کلید کامپیوترتان می‌فشارید ببینند و به اطلاعات ورود به اکانت‌هایتان دسترسی پیدا کنند.

او سه‌شنبه (۱۶ ژانویه) به دادگاه فدرال آلمان فرستاده شده که مسئول بررسی پرونده اوست. او در بخش “ارزیابی زبان” و به عنوان مشاور امور فرهنگ و مردم با ارتش آلمان همکاری داشته است. آن‌هایی که این اتفاق برایشان نمی‌افتد هم از نزدیک به وسیله مقام‌های جمهوری اسلامی رصد می‌شوند تا قدمی کج نگذارند. رویترز تایید کرده که این دو شیوه سی‌آی‌ای برای خبرچین‌ها، برای دسترسی به آن‌هاست.

به‌ گزارش نیویورک تایمز، ریاست سی‌آی‌ای پیشتر هشدار داده بود که این سازمان بیشتر شبکه جاسوسانش در ایران را از دست داده است و شگردهای بی‌سروسامان، همچنان عملیات این کشور در سراسر جهان را به مخاطره می‌اندازد. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعدادی از دیپلمات‌های کشورهای خارجی که به جای رایزنی مشغول جاسوسی بودند را شناسایی و بازداشت کرد. این جاسوسان مشغول نمونه‌برداری از خاک محل‌ رزمایش‌های موشکی هوافضای سپاه در کویر مرکزی ایران بودند که توسط سپاه رصد و بازداشت شدند. با موسیقی متنی که توسط The Chemical Brothers ساخته شده و سکانس ابتدایی که در مناطق روستایی فنلاند می‌گذرد، Hanna فیلمی نیست که همه چیز را طبق کلیشه‌ها انجام دهد. سیرشا رونان در نقش شخصیت هانا بازی می‌کند، دختری که از کودکی و توسط پدرش که یک مامور سازمان سیا است، برای آدم کشتن آموزش دیده است. هانا ماموریت دارد تا ماموران سازمان سیا که قصد جان پدرش را دارند به قتل برساند و از سن پایین خود برای اطمینان از اینکه همیشه دست‌کم قرار گرفته شود استفاده می‌کند، در حالی که از مهارت‌های مبارزه‌ای بسیار بالایی برخوردار است.

دو متخصص امنیت سایبری مستقل در تحلیل خود دریافته‌اند که حسینی از پلتفرم پیام‌رسانی که الان از کار افتاده استفاده کرده و رویترز ردپای آن را تا یک آرشیو اینترنتی گرفته است. در یک نبرد سایبری بسیاری از ساختارها مورد هدف قرار می‌گیرد ولی به‌دلیل غیرعلنی بودن آن بسیاری از مواقع خسارات وارده مورد انکار و تردید قرار می‌گیرد. ممکن است تعداد عوامل زیاد باشند که در سلسله مراتب یکدیگر قرار داشته و رده بالای آنها به‌عنوان سر عامل رده پایین‌تر درنظر گرفته می‌شوند. غیر از سرقت سایبری اطلاعات با هدف تکمیل داده‌ها در مورد «دشمن»، اسرائیل تایید کرده که عامل سرقت اسناد واقعی از برنامه هسته‌ای ایران نیز بوده است. با این حال، اسرائیل نیز که ایران را دشمن شماره یک خود می‌داند، مظنون به انجام عملیات سایبری، با هدف وارد کردن ضربات سنگین به برنامه‌ اتمی و سایر منابع ایران است. ایران در روندی پیوسته در مظان اتهام سرقت اطلاعات از کشورهای دشمن خود است.

افشای چت‌های لیدرهای اغتشاشات با عامل موساد با وعده‌های اقامت و ویزا را در این فیلم مشاهده می‌کنید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. سخنگوی دولت یونان در این راستا اظهار کرد که مقامات یونانی از چنین نرم‌افزارهایی استفاده نمی‌کنند و با شرکت‌هایی که چنین نرم‌افزارهایی را می‌فروشند ارتباطی ندارند. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. (۳۹) صبّاغ، الجالیات الاوروبیّة فی بلادالشام فی العهد العثمانی فی القرنین السادس عشر و السابع عشر (العاشر و الحادی عشر الهجریین)، بیروت ۱۴۰۹/۱۹۸۹. (۳۸) هلال بن محسن صابی، رسوم دارالخلافة، چاپ میخائیل عوّاد، بغداد ۱۳۸۳/۱۹۶۴.

  • حسن بن علی نظام الملک، سیاستنامه، ج۱، ص۸۷، چاپ محمد قزوینی و مرتضی مدرس چهاردهی، تهران ۱۳۴۴ ش.
  • رویترز سپس از دو تحلیلگر سایبری مستقل، بیل مارکزگ از دانشگاه تورنتو و زک ادواردز خواست تا بگویند جمهوری اسلامی چطور از ضعف در فن‌آوری ارائه‌شده سی‌آی‌ی مطلع شده است؟ مشکلی که به بازداشت حسینی و دیگر جاسوسان منجر شد.
  • شوربختانه فیلم‌های جاسوسی با تمرکز بر شخصیت‌های زن گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شوند، علیرغم اینکه به همان اندازه فیلم‌های مردمحور جاسوسی دارای سکانس‌های اکشن و پرتنش هستند.
  • حضور کمرنگ آمریکا در ایران، سازمان اطلاعاتی آمریکا را در بحبوحه وقایعی همچون خیزش سراسری کنونی مردم این کشور، بی‌نصیب باقی می‌گذارد.

(۲۹) دولتشاه سمرقندی، کتاب تذکرة الشعراء، چاپ ادوارد براون، لیدن ۱۳۱۸/۱۹۰۱. آندری یوگنیویچ برتلس، ناصرخسرو و اسماعیلیان، ج۱، ص۱۳۲، ترجمة یحیی آرین پور، (تهران) ۱۳۴۶ ش. برنارد لوئیس، نخستین مسلمانان در اروپا، ج۱، ص۱۷۲ـ۱۷۴، ترجمه م قائد، تهران ۱۳۷۴ ش. بابر، امپراتور هند، ج۱، ص۵۸۸، بابرنامه، چاپ مانو ایزی نینک، کیوتو ۱۹۹۵ـ۱۹۹۶.

پرستاران بریتانیا در اعتراض به سطح دستمزد بزرگ‌ترین اعتصاب تاریخی خود را برگزار می‌کنند

ابونصراحمد حسینی، «نظام دیوان الاستخبار فی الهند فی عهدالمسلمین»، ج۱، ص۴۰۲ـ۴۰۴، المقتطف، ج ۹۷، ش ۴ (شوال ۱۳۵۹/ نوامبر ۱۹۴۰). عبدالحی حسنی، الهند فی العهد الاسلامی، ج۱، ص۳۳۸، چاپ عبدالعلی حسنی و ابوالحسن علی حسنی ندوی، حیدرآباد دکن ۱۳۹۲/ ۱۹۷۲. عبدالحی بن ضحاک گردیزی، تاریخ گردیزی، ج۱، ص۳۱۵، چاپ عبدالحی حبیبی، تهران ۱۳۶۳ ش.

ایسنا: افراد ناشناس به خودروی مدیر اداره گاز شادگان ۱۰ گلوله کلاشینکف شلیک کردند

این وب‌سایت به‌تناسب شخص جاسوس طراحی نشده بود و بی‌کیفیت بود و تنها یکی از صدها وب‌سایت تولید‌ انبوه‌ شده سی‌آی‌ای برای قرار دادن سیستم مکاتبات در اختیار منابعش بود. اما آن‌چه حسینی نمی‌دانست این بود که یکی از قدرتمندترین نهادهای اطلاعاتی در جهان به او وسیله‌ای داده‌ که به دستگیری‌اش خواهد انجامید. حاشیه‌نویسی نقشه که چند سالی از کشیدن آن گذشته بوده، میزان برق جریان پیدا کرده به تاسیسات را نشان می‌داده و به‌ گفته حسینی به مبنای واشینگتن برای تخمین شمار سانتریفیوژهایی که در آن زمان فعال بودند تبدیل شده است.

اسرائیل: ماموران ایرانی با حساب کاربری جعلی «سارا پوپی» با اسرائیلی‌ها ارتباط می‌گرفتند

لحظاتی بعد، یک افسر امنیتی از او خواست تا پاسپورتش را نشان بدهد و بعد او را با خود برد. سربازان عرصه نبرد سایبری ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان‌ها، بمب‌های منطقی و درهای پشتی و…هستند. با وجود تمامی شاخص‌های بارز این نبرد نوبنیاد، ویژگی متمایز جنگ سایبری در محرمانه و قابل انکار‌بودن آن است. بسته به نوع کارایی عامل‌ها پسوندهایی مانند نفوذی،‌ فریب، نشان، مشاور و. فردی است که از منبع یا منابع، اطلاعات را جمع‌آوری کرده و به استخدام یک سرویس اطلاعاتی درآمده ولی عضو رسمی آن سرویس نیست.