امروز در Apple Creative Studios لندن برای نوازندگان و تهیه کنندگان مشتاق رادیو راه اندازی شد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


درخواست های جوانان برای هر دو برنامه باید تا 19 جولای ارسال شود. شما می توانید در مورد فرآیند درخواست و الزامات بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید وب سایت شهردار لندن.

مجموعه مربیگری برای Creative Studios لندن شامل نیل راجرز، سلست، اشلی ورس، فریزر تی اسمیت، جی مک گرگور، خانم بنکس، چارلی اسلات، داتی، مل براون و بسیاری دیگر است.

Spotlight به داخل خواهد رفت هنر ایجاد، ضبط و مسترینگ آهنگ خود:

امروز در استودیو خلاق اپل یک ابتکار جهانی است که از طریق منابع مربیگری و توسعه شغلی، درهای خلاقانه را به روی جوامع کم نمایندگی باز می کند. این برنامه در حال حاضر در لس آنجلس و پکن در حال انجام است و برنامه‌هایی برای راه‌اندازی در بانکوک، شیکاگو و واشنگتن دی سی در اواخر سال جاری انجام می‌شود. استودیوی خلاق لندن بر اساس موفقیت امروز در Apple Made in LDNبرنامه ای با پشتیبانی شهردار لندن که از سال 2019 در فروشگاه های اپل و به صورت آنلاین میزبانی می شود.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی با نماینده، جوانان نحوه تولید و ارائه یک برنامه زنده رادیویی را کشف خواهند کرد. نمایش نهایی در آخر هفته تعطیلات از Reprezent 107.3FM پخش می شود:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل شریک شده است با نشان دهنده 107.3FMفضای جوانان هنرهای خلاق پروژکتور، بخشو Apple Music را برای امکان پذیر ساختن Creative Studios. از 2 تا 29 آگوست، دو آهنگ حضوری در کنار Spotlight و Reprezent اجرا می‌شوند که هر کدام بینش منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

با فرصتی برای پخش موسیقی خود در ایستگاه رادیویی مستقر در Brixton Reprezent 107.3FM در تعطیلات آخر هفته بانکی، مهارت‌های آهنگ‌نویسی، تولید و تبلیغ خود را بهبود می‌بخشید و مستقیماً در معرض صنعت قرار می‌گیرید.

شما بر مهارت‌های میکروفن و مصاحبه تسلط خواهید داشت، صدای خام را به ویژگی‌های حرفه‌ای و شیک تبدیل می‌کنید و نحوه پخش برنامه خود را کشف خواهید کرد. شما مستقیماً در معرض صنعت قرار خواهید گرفت و نحوه پخش از درون را تجربه خواهید کرد.

در ماه آگوست، Today at Apple Creative Studios به لندن با فرصت‌هایی برای جوانان علاقه‌مند به دنبال کردن حرفه‌ای در موسیقی یا رادیو گسترش می‌یابد. Creative Studios لندن هنرمندان جوان را با مربیان برتر، نام‌های بزرگ در دنیای پخش و محیط‌های استودیویی حرفه‌ای مرتبط خواهد کرد.