اولین فروشگاه اپل در چانگشا، چین، روز شنبه افتتاح می شود [Gallery]

همانطور که در مورد همه فروشگاه ها وجود دارد، این فروشگاه اپل در چانگشا جلسات Today At Apple را نیز ارائه می دهد. این کلاس‌های روزانه رایگان توسط متخصصان Apple Creative Pro هدایت می‌شوند و به بازدیدکنندگان الهام‌های خلاقانه، فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه‌های خود و بهبود مهارت‌های خود ارائه می‌دهند.

هر راه اندازی اپل استور هیجان انگیز است و بر جامعه تأثیر می گذارد. امروز، این شرکت پیش نمایش فروشگاه خرده فروشی جدید خود را در چانگشا، چین انجام داد. این فروشگاه که در استان هونان واقع شده است، اولین فروشگاه خرده فروشی اپل در چانگشا خواهد بود که در مرکز مرکز استان واقع شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مطابق با بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده توسط اپل، “مشتریانی که وارد فروشگاه خرده فروشی می شوند، طرح دیوار پرده شیشه ای دو لایه منحصر به فرد را مشاهده خواهند کرد، شیشه آینه ای با جلوه های گرادیان در دیوار بیرونی تعبیه شده است و می تواند در یک روز و در چهار فصل تغییر کند.”

افتتاح این فروشگاه اپل در چانگشا بسیار هیجان انگیز است. این شهر پر از میراث فرهنگی خلاقانه و عمیق است.

فروشگاه اپل چانگشا در تاریخ 4 سپتامبر، این شنبه به طور رسمی افتتاح می شود. همه بازدیدکنندگان ملزم به رعایت اقدامات بهداشتی در سراسر چین از جمله پوشیدن ماسک، غربالگری دمای بدن و حفظ فاصله اجتماعی خواهند بود.

این اپل استور جدید دارای 100 عضو تیم است که می توانند به زبان های چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای و فرانسوی ارتباط برقرار کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ادامه مطلب