اپل آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را معرفی کرد فروشگاه اینترنتی یاسا استور

این تلفن‌های هوشمند با بهره‌گیری از سنسور تخیص تصادف می‌تواند برخورد خودرو را تشخیص داده و حتی از طریق ماهواره با سرویس‌های اضطراری تماس برقرار کند. دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس را سه لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی وبلاگ 9to5mac.ir اولترا واید را تشکیل می‌دهند. گزینه‌های فیلمبرداری متعددی نظیر ProRes و حالت سینمایی در اختیار کاربران قرار دارد. دوربین اصلی آن می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و تصاویر HDR و پانوراما به ثبت برساند.

خیلی بعید است که اپل در فناوری صفحه نمایش یا هر المان دیگر در سال جدید عقب نشینی کند. می‌توانیم به‌راحتی انتظار داشته باشیم که علاقه‌مندان با خرید آیفون 14 پرو مکس بهترین صفحه اپل در سال جاری را تجربه می‌کنند. همان پنل LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای این نسخه استفاده می‌شود و خریداران مثل سال گذشته از برترین فناوری اپل استفاده خواهند کرد.

  • اپل می‌گوید پردازنده مرکزی تراشه جدید این شرکت در مقایسه با تراشه‌های رقیب تا 40 درصد سریع‌تر است و این یعنی A16 توانمندترین تراشه‌ای محسوب می‌شود که برای گوشی‌های هوشمند ساخته و استفاده می‌شود.
  • افزوده شدن اوتو فوکوس به دوربین سلفی، یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید آیفون 14 پرو و پرومکس است.
  • مینگ چی کو می‌گوید که هر چهار آیفون ۲۰۲۲ از قابلیت ضبط فیلم 8K پشتیبانی می‌کنند.
  • این کیفیت نوری را در فاصله کانونی آشنا ارائه می‌کند، که برای ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره عالی است.
  • آیفون 14 پرو و پرو مکس از سوی گوشی های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و گوگل پیکسل 7 با رقابت شدیدی روبرو هستند.

آیفون 14 پرو 512 رم 6 گیگابایت اپل به احتمال خیلی زیاد مهر و یا آبان ماه در کشورمان عرضه خواهد شد. Apple iPhone 14 Pro 256 گیگ قرار است در اپل استور با قیمت پایه 1399 دلار فروش رود. آیفون 14 پرو به لطف تراشه و امکاناتی که دارد یکی از جذاب‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که اپل در سال 2022 وارد بازار می‌کند.

تست سرعت آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در مقابل گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ را تماشا کنید

این گوشی دارای صفحه نمایش همیشه روشن، اولین دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون، تشخیص تصادف، کمک فوری اضطراری از طریق ماهواره، و روشی نوآورانه جدید برای دریافت اعلان‌ها و فعالیت‌ها با جزیره دینامیک می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز برای پشتیبانی از عکس‌های بهتر در نور کم طراحی شده است که می‌تواند بهبود ثبت عکس در نور کم را تا ۳ برابر افزایش دهد. هم چنین یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نیز در این آیفون‌ها به کار رفته است. آیفون 14 پرو و پرو مکس از سوی گوشی های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و گوگل پیکسل 7 با رقابت شدیدی روبرو هستند. البته اپل هم برای این که برنده این رقابت تنگاتنگ باشد در رویداد 16 شهریور خود برگ برنده‌اش یعنی چیپ A16 را رو کرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند Super Retina XDR است و دارای حداکثر روشنایی HDR 1600، همان Pro Display XDR و حداکثر روشنایی در فضای باز ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر روشنایی آیفون ۱۳ پرو است.

گوشی اپل

لنز 12 مگاپیکسلی این گوشی APPLE 2022 به دیافراگم f/1.9 ارتقا پیدا کرده است و امکان ثبت عکس هایی حرفه ای تر را در محیط هایی با نوردهی پایین فراهم آورده است. اپل با به کار بردن سنسور TrueDepth در دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس 256 امکان فوکوس همزمان بر روی چندین سوژه را نیز ایجاد کرده است. برای خرید ایفون ۱۴می توانید مدل های آیفون ۱۴ پرو مکس رجیستر شده را از فروشگاه آی تی سیتی در رنگ های مختلف و با بهترین قیمت آیفون 14 پرو مکس نات اکتیو خریداری کنید.