اپل از توسعه‌دهندگان می‌خواهد DTK Mac Mini را برگردانند، و اعتبار ۲۰۰ دلاری برای خرید Mac M1 ارائه می‌کند.

در مقایسه، مدل پایه Mac mini با تراشه M1 699 دلار قیمت دارد، که به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند پس از ارسال Mac mini DTK به اپل، یک مک مینی جدید را با قیمت 499 دلار خریداری کنند – همان قیمتی که در سال گذشته برای Developer Transition Kit پرداخت کردند.

هنگامی که اپل انتقال از پردازنده های اینتل به تراشه های سیلیکون اپل را اعلام کرد، این شرکت یک مک مینی سفارشی با تراشه A12Z Bionic ارائه کرد تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های macOS خود را برای پشتیبانی از پلتفرم جدید ARM به روز کنند. این شرکت اکنون از توسعه دهندگان می خواهد که این مینی های DTK Mac را به عنوان مک های M1 در نوامبر سال گذشته معرفی کنند.

به عنوان تشکر از مشارکت شما در برنامه و برای کمک به شما در ادامه توسعه برنامه های کاربردی جهانی، یک کد یکبار مصرف 200 USD* دریافت خواهید کرد تا برای خرید مک با M1، پس از دریافت DTK از آن استفاده کنید. بازگشت آن را تایید کرد.

اکنون که MacBook Air، Mac mini و MacBook Pro جدید مجهز به M1 در دسترس هستند، به زودی زمان بازگرداندن Developer Transition Kit (DTK) است که به عنوان بخشی از برنامه برای شما ارسال شده است. لطفاً بسته بندی اصلی مورد استفاده برای بازگرداندن DTK را پیدا کنید. ما ظرف چند هفته با دستورالعمل‌هایی برای بازگرداندن DTK به شما ایمیل می‌کنیم.

از آنجایی که توسعه دهندگان برای دریافت مک مینی سفارشی با تراشه A12Z Bionic مجبور بودند 500 دلار بپردازند، اپل برای هر DTK بازگردانده شده 200 دلار اعتبار ارائه می دهد. این اعتبار می تواند به عنوان تخفیف برای خرید مک بوک ایر، مک بوک پرو، یا مک مینی M1 جدید استفاده شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به گفته این شرکت، توسعه دهندگانی که Mac mini DTK دارند باید آن را در بسته بندی اصلی خود برگردانند. در چند هفته آینده یک ایمیل جدید حاوی دستورالعمل‌هایی برای بازگرداندن Developer Transition Kit به اپل ارسال خواهد شد.

در ایمیلی که امروز برای توسعه دهندگان ارسال شد، اپل می گوید که توسعه دهندگان به زودی باید Developer Transition Kit (DTK) را برگردانند زیرا این کیت فقط برای آزمایش برنامه ها بر روی پلت فرم Apple Silicon طراحی شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی