اپل از تیم حقوقی متلاشی کننده اتحادیه برای مبارزه با اتحادیه سازی دعوت می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اخبار متعددی در هفته گذشته در این رابطه منتشر شد فروشگاه اپل برنامه های کارمند برای تشکیل اتحادیه در حالی که اپل هنوز در مورد طرح های اتحادیه سازی اظهارنظر عمومی نکرده است، در حال حاضر با وکلای ضد اتحادیه کار می کند تا این تلاش ها را متوقف کند.

نمونه های اخیر مذاکرات اتحادیه

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

لبه گزارش می دهد که اپل با شرکت حقوقی لیتلر مندلسون مستقر در سانفرانسیسکو برای خنثی کردن مبارزات کارگری کار می کند. لیتلر مندلسون همچنین نماینده استارباکس است تا از سازماندهی اتحادیه توسط شرکای خود جلوگیری کند. این شرکت قبلاً در سال 2014 به مک دونالد کمک کرده بود، زمانی که کارگران ساعتی 15 دلار درخواست کردند.

اپل از اظهار نظر خودداری کرد لبه در مورد استخدام لیتلر مندلسون برای تلاش های ضد اتحادیه.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سارا استفنس، وزیر خزانه داری CWA، گفت: با حفظ شرکت بدنام لیتلر مندلسون، مدیریت اپل نشان می دهد که قصد دارد با اجرای کتاب بازی مشابه سایر شرکت های بزرگ، از اعمال حق عضویت کارکنان خود در اتحادیه جلوگیری کند. «کارمندان استارباکس، یکی دیگر از مشتریان Littler، به آن علاقه ندارند، و همچنین کارکنان اپل نیز اینطور نیستند.

یکی از کارمندان ناشناس فروشگاه اپل در نیویورک گفت لبه که این شرکت در جلساتی پیام های ضد اتحادیه منتشر می کرد. این کارمند گفت: “اطلاعات نادرست زیادی برای ترساندن توده ها وجود دارد.” “من فکر می کنم آنها در حال هول هستند.”

کارمندان فروشگاه اپل در فروشگاه بزرگ سنترال در نیویورک فرآیند اتحادیه سازی را آغاز کرد. این کارمندان به دنبال بهبود کیفیت شرایط کار، کسب تعطیلات بیشتر و بازنشستگی بهتر و حداقل دستمزد 30 دلار در ساعت هستند. چند روز بعد خبری منتشر شد که کارمندان در فروشگاه اپل در آتلانتا اولین نفری در کشور خواهد بود که انتخابات اتحادیه را تشکیل می دهد. کارمندان آنجا خواستار مزایایی مشابه مزایای فروشگاه نیویورک هستند.

لیتلر مندلسون نیز نماینده استارباکس است