اپل الزامات ماسک را برای کارمندان شرکت حذف می کند

تیم واکنش COVID-19

اپل و کار به صورت حضوری

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در همان زمان، اپل به دلیل اصرار بر الزام کار حضوری از کارمندان مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا سیاست های این شرکت محدودتر از سایر شرکت های دره سیلیکون است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنوز مشخص نیست که آیا اپل در حال برنامه ریزی برای درخواست یک شغل کامل حضوری است یا خیر.

در 11 آوریل، کارمندان شرکت اپل پس از دو سال کار از راه دور در پی همه‌گیری COVID-19 شروع به بازگشت به کار حضوری کردند. کارمندان مجبور بودند یک روز در هفته شخصاً کار کنند. از 14 اردیبهشت این نیاز به دو روز در هفته افزایش یافته است. اپل می خواست این نیاز را به سه روز در هفته افزایش دهد، اما این شرکت به دلیل افزایش موارد COVID-19 عقب نشینی کرد.

لبه خاطرنشان می کند که پایان نیاز به ماسک در اپل در زمانی است که نوع BA.5 کووید-19 به سرعت گسترش یافته است. می توانید ایمیل کامل را در زیر بخوانید:

این شرکت همچنین تشخیص می دهد که “وضعیت شخصی هر کس متفاوت است”، بنابراین از کارمندان می خواهد که در صورت تمایل به پوشیدن ماسک ادامه دهند. در همان ایمیل، اپل همچنین می گوید که کارمندان باید به تصمیمات فردی در مورد استفاده یا عدم استفاده از ماسک احترام بگذارند.

از زمان شروع همه‌گیری کووید-19، اپل برای کارمندان شرکت‌ها و کارکنان خرده‌فروشی خود دستوری برای پوشاندن اعمال کرده است. اگرچه از آن زمان تاکنون چندین بار این دستور بازنگری شده است، اما هنوز مکان هایی وجود دارد که کارکنان اپل ملزم به پوشیدن ماسک هستند. اکنون این شرکت در حال کنار گذاشتن دستور ماسک «در اکثر جاها» برای کارمندان شرکت است.

ماسک دیگر در اپل ضروری نیست

ما برای به اشتراک گذاشتن یک به روز رسانی در مورد پروتکل های فعلی خود می نویسیم. با توجه به شرایط فعلی، پوشیدن ماسک در بیشتر مکان‌ها دیگر الزامی نخواهد بود. مثل همیشه، لطفاً به طور مرتب به پیش‌فرض خوش آمدید برای الزامات خاص سایت خود، از جمله موارد مقامات بهداشتی محلی یا هر سایتی که ممکن است بازدید کنید، بررسی کنید.

اوایل سال جاری، ماسک برای کارمندان اپل در فروشگاه های اپل در ایالات متحده کنار گذاشته شد. در ماه مارس، این شرکت الزام استفاده از ماسک در مکان‌های خاص را برای اکثر کارمندان خود کاهش داد. با تصمیم این هفته، به نظر می رسد این شرکت در حال برداشتن گامی دیگر در جهت بازگشت به فعالیت های عادی است، اگرچه هنوز اختلاف نظر وجود دارد.

خدمه،

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما می دانیم که وضعیت شخصی هر کس متفاوت است. اگر احساس راحتی می‌کنید به استفاده از ماسک ادامه دهید. لطفا به تصمیم همه در مورد استفاده یا نپوشیدن ماسک نیز احترام بگذارید.

در یک یادداشت داخلی که توسط لبهتیم پاسخگویی به کووید-19 اپل روز دوشنبه به کارمندان شرکت گفت که این شرکت در حال به‌روزرسانی پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی خود “با توجه به شرایط فعلی” است. اپل در این یادداشت تأیید می‌کند که کارمندان شرکت دیگر ملزم به پوشیدن ماسک نیستند، مگر اینکه مقامات بهداشتی محلی همچنان به آن نیاز داشته باشند.

از همه شما برای حمایت از پروتکل‌های ایمنی و بهداشت COVID-19 اپل متشکریم.

همچنین بخوانید: