اپل برای انتشار درآمدهای سه ماهه چهارم 2022 برای 27 اکتبر برنامه ریزی می کند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همچنین بخوانید:

این تماس در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت PDT/5:00 بعد از ظهر به وقت EDT انجام می شود و اپل 30 دقیقه قبل از آن گزارش درآمد کامل خود را منتشر می کند. این شامل یک بخش پرسش و پاسخ با مدیر عامل اپل، تیم کوک و مدیر مالی لوکا ماستری خواهد بود. جزئیات بیشتر را می توانید در وب سایت رسمی شرکت بیابید.

اپل این هفته اعلام کرد که گزارش درآمد سه ماهه سوم مالی 2022 خود را در روز پنجشنبه 27 اکتبر منتشر خواهد کرد. مشابه اعلامیه های قبلی، این شرکت گزارش درآمد سه ماهه چهارم سال 2022 خود را منتشر خواهد کرد و سپس یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران و تحلیلگران برگزار خواهد کرد. برای دادن جزئیات بیشتر

نتایج سه ماهه سوم سال 2022 اپل و آینده سه ماهه چهارم 2022

طی آخرین تماس با سرمایه گذاران، تیم کوک، مدیر عامل اپل، پس از اینکه از او پرسیده شد که آیا اپل علاقه مند به خرید شرکت های دیگر برای گسترش خدمات خود است، گفت که این شرکت “به طور مداوم بازار را برای خریدهای احتمالی زیر نظر دارد”.

اپل راهنمایی رسمی برای سه ماهه چهارم سال 2022 ارائه نکرده است. با این حال، کوک در مصاحبه ای در جولای گفت که اپل به نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 خوش بین است زیرا این شامل فروش محصولات جدید مانند آیفون 14، نسل دوم ایرپاد می شود. پرو و ​​اپل واچ. فوق العاده.

به استثنای دسته‌های آیفون و خدمات، درآمد تقریباً برای همه دسته‌های محصولات دیگر مانند مک، آی‌پد و پوشیدنی‌ها سال به سال کاهش یافته است. یکی از دلایل آن، تعداد بیشتر افرادی است که در سال 2021 از خانه کار می‌کنند، که فروش مک‌ها و آی‌پدها را در آن زمان سرعت بخشید.

سه ماهه چهارم سال 2022 اپل ماه های جولای، آگوست و سپتامبر را در بر می گیرد. سه ماهه گذشته، اپل درآمد 83.0 میلیارد دلاری و سود 19.4 میلیارد دلاری را گزارش کرد. سود هر سهم برای سه ماهه سوم سال 2022 به 1.20 دلار رسید. این اعداد مطابق با انتظارات تحلیلگران بود، اگرچه اپل همچنان به اختلالات ناشی از همه گیری COVID-19 اشاره می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: