اپل به طور فعال قصد دارد مکان های زنجیره تامین را پس از اتکای فشارهای قرنطینه به چین گسترش دهد

— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) 21 آوریل 2022

9to5Mac به دنبال برنامه های اپل برای تنوع بخشیدن به ریسک های مدیریت زنجیره تامین خود ادامه خواهد داد. به احتمال زیاد، ما می‌توانیم در جریان تماس سود سه ماهه دوم شرکت در 28 آوریل بیشتر در مورد آن بشنویم.


طی چند هفته گذشته، 9to5Mac گزارش داد که فاکسکان و سایر تولیدکنندگان با انسداد در چین دست و پنجه نرم می کنند. با این کار، کارخانه ها یا باید تولید را برای مدت معینی متوقف کنند یا کارگران را به طور انبوه آزمایش کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ عفونت کووید در بین کارگران وجود ندارد.

سایت های معرفی محصول جدید اپل (NPI) تقریباً در چین هستند. این اولین باری بود که اپل ساخت سایت‌های NPI در خارج از چین را زمانی که شیوع کووید-19 برای اولین بار حدود دو سال پیش رخ داد، به طور جدی ارزیابی می‌کرد، اما در داخل این کار را انجام نداد، فقط به مرحله پیشنهاد منتقل شد. با این حال، پس از قرنطینه اخیر در چین، برای تنوع بخشیدن به ریسک های مدیریت زنجیره تامین، ساخت سایت های NPI در خارج از چین دیگر یک پیشنهاد نیست، بلکه یک برنامه اقدام است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

طبق گزارش جدید مینگ-چی کو، تحلیلگر، با ادامه قرنطینه در چین به دلیل افزایش موارد COVID-19، اپل اکنون در یک “برنامه اقدام” برای تنوع بخشیدن به ریسک های مدیریت زنجیره تامین خود در خارج از کشور است.

به عنوان مثال، مک بوک پرو جدید ممکن است چند هفته طول بکشد تا راه خود را در تنظیمات خاصی پیدا کند. از طرفی این قفل ها نشان می داد که آیفون SE 3 و AirPods 3 اپل را ناامید کند آیفون کم ورودی که می تواند یک میلیارد کاربر اندروید را به سوییچر تبدیل کند، در هفته های اخیر شاهد کاهش تقاضا بوده است.

علاوه بر چین، اپل در حال حاضر زنجیره تامین خود را به کشورهای دیگر مانند هند و تایوان متنوع می کند. به تازگی، 9to5Mac پوشانده شد که پیدا کردن برخی از محصولات به دلیل این قفل های اخیر دشوارتر است.

اگرچه اپل شرکتی بوده است که محدودیت های زنجیره تامین را در طول همه گیری همه گیر به بهترین شکل مدیریت کرده است، به نظر می رسد که سعی دارد در آینده نزدیک محتاط عمل کند. در اینجا چیزی است که مینگ-چی کو، تحلیلگر در یک مقاله نوشت پست رسانه های اجتماعی:

(1/3)
سایت های معرفی محصول جدید اپل (NPI) تقریباً در چین هستند. این اولین باری بود که اپل ساخت سایت‌های NPI در خارج از چین را زمانی که شیوع کووید-19 برای اولین بار حدود دو سال پیش رخ داد، به طور جدی ارزیابی می‌کرد، اما در داخل این کار را انجام نداد، فقط به مرحله پیشنهاد منتقل شد.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی