اپل به 2 میلیارد دستگاه فعال رسید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


خدمات رکورد درآمد 20.8 میلیارد دلاری را برای سه ماهه گزارش کردند که اندکی از برآورد 19.5 میلیارد دلاری پیشی گرفت. این رقم توسط 935 میلیون اشتراک پرداختی تأمین شد که 150 میلیون بیشتر از یک سال قبل است.

این قابل توجه است زیرا پایه نصب شده آن از سال 2019 سالانه حدود 100 تا 150 میلیون دستگاه جدید افزایش یافته است. و دستگاه های فعال تنها در هفت سال از 1 میلیارد به 2 میلیارد دستگاه افزایش یافته است.

با این حال، این شرکت با 2 میلیارد دستگاه خود در حال استفاده و رکورد درآمد جدیدی برای خدمات خود، دو نقطه روشن را برجسته کرد.

2 میلیارد دستگاه اپل فعال

اپل همراه با گزارش عملکرد سه ماهه خود، آخرین جزئیات تعداد دستگاه های فعال فعلی خود را به اشتراک گذاشت. پایگاه نصب شده به رشد پیوسته ادامه داد و شرکت را از مرز 2 میلیارد دستگاه عبور داد، در حالی که خدمات به رکورد درآمد جدیدی رسید.

اپل در سه ماهه اول سال 2023 با کمی بیش از 117 میلیارد دلار درآمد، شاهد کاهش بود. این یک کاهش 5 درصدی نسبت به سال گذشته است – این مقایسه در سه ماهه اول مالی 2022 که 123.95 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد، بالاترین رکورد آن است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سال گذشته در این زمان، اپل به اشتراک گذاشت که به 1.8 میلیارد دستگاه فعال رسیده است. این بدان معناست که در 12 ماه گذشته بیش از 200 میلیون دستگاه اپل اضافه کرده است تا از مرز 2 میلیارد عبور کند.

مدیر عامل تیم کوک و مدیر مالی لوکا ماستری رشد پایه نصب شده را به رضایت و وفاداری بالای مشتریان و همچنین رکورد تعداد مشتریانی که از رقبا به اپل تغییر مسیر داده اند نسبت دادند.

سابقه درآمد خدمات

لوکا ماستری، مدیر ارشد مالی اپل گفت: “ما رکورد درآمد 20.8 میلیارد دلاری را در کسب و کار خدمات خود ایجاد کردیم و علیرغم یک محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان و محدودیت های عرضه قابل توجه، درآمد کل کسب و کار را به نرخ ارز ثابت رساندیم.” ما 34 میلیارد دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کردیم و بیش از 25 میلیارد دلار به سهامداران در سه ماهه برگشت دادیم و در عین حال به سرمایه گذاری در برنامه های رشد بلندمدت خود ادامه دادیم.