اپل تایید کرد که 6% برگشت نقدی Apple Card اشتباه بوده است، اما برای کاربران آسیب دیده اعتبار صادر خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این یک خطا به دلیل نقص سیستم بود، با این حال، علاوه بر 3٪ بازگشت نقدی روزانه که قبلاً برای این خرید دریافت کرده اید، ما یک بار اعتبار برای 3٪ بازگشت نقدی اضافی روزانه به شما می دهیم – در مجموع 6٪ نقدی روزانه برای این خرید.

اعتبار یک‌بار مصرف را به‌عنوان تنظیم موجودی در برنامه Wallet خواهید دید. این همچنین در صورت‌حساب ماهانه اکتبر شما ظاهر می‌شود.

ممکن است متوجه شده باشید که خرید اخیر از اپل واجد شرایط دریافت 6٪ روزانه پول به جای 3٪ روزانه پول استاندارد است.

Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را روی موجودی Apple Card خود اعمال کنید، آن را با Apple Pay خرج کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.

اپل در ایمیلی به کاربران اپل کارت، این خطا را تایید کرد، اما اضافه کرد که 6 درصد پاداش روزانه نقدی را برای کاربران آسیب دیده رعایت می کند.

پس از بیش از یک روز سردرگمی کاربران، اپل به طور رسمی تأیید کرد که خریدهای اپل با استفاده از Apple Card فقط واجد شرایط دریافت 3٪ روزانه نقدی هستند. این پس از آن اتفاق می افتد که بسیاری از کاربران اپل کارت متوجه شدند که خریدهای اپل دیروز 6 درصد نقدینگی روزانه را نشان می دهد. برای همه جزئیات به زیر مراجعه کنید.

به عنوان یادآوری، خریدهای آتی از اپل واجد شرایط هستند و روزانه 3٪ نقدی نامحدود به دست خواهند آورد. اگر سوالی دارید، با یک متخصص اپل کارت تماس بگیرید.

این سردرگمی با سکوت اپل در این مورد و همچنین این واقعیت که این شرکت قبلاً دو بار پاداش قانونی روزانه 6% نقدی ارائه کرده است، تشدید شد. با این وجود، به نظر می رسد که این بار فقط یک اشتباه بوده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.