اپل تبلیغات بازگشت به مدرسه را با کارت هدیه 150 دلاری آغاز می کند

همانطور که شنیدیم اوایل این هفته از بلومبرگاپل در واقع سنت هدیه دادن رایگان هدفون AirPods/Beats را با یک کارت هدیه 150 دلاری (100 دلار برای iPad) جایگزین کرده است.

این انعطاف پذیری خوبی را برای کسانی که به یک جفت ایرپاد نیاز ندارند ارائه می دهد، اما همچنین به این معنی است که ارزش تبلیغاتی دوباره از 159 دلار در سال گذشته و اعتبار تبلیغاتی 199 دلاری که ما داریم در سال 2019 دیده شده است.

اپل این تبلیغ را در مک بوک ایر، مک بوک پرو و ​​آی مک و همچنین آیپد ایر و آیپد پرو ارائه می کند. از 24 ژوئن تا 26 سپتامبر برای مشتریان ایالات متحده اجرا می شود (سایر تاریخ ها و جزئیات ممکن است برای کشورهای دیگر اعمال شود).

اپل بلند مدت خود را اعلام کرده است ارتقاء به مدرسه امروز در صفحه اصلی آموزش خود با این شعار “فقط اپل شما را برای تحصیل در دانشگاه آماده نگه می دارد.”

تبلیغ بازگشت به مدرسه 2022 اپل

قیمت گذاری آموزش برای دانش آموزان فعلی و تازه پذیرفته شده و والدین آنها و همچنین اساتید، کارکنان و دانش آموزان در تمام سطوح در دسترس است.

در حالی که بسیاری می خواهند منتظر عرضه مک بوک ایر جدید باشند، مقایسه عمیق ما را برای هر آنچه که در مورد تفاوت بین مک بوک ایر، پرو و ​​موارد دیگر نیاز دارید، بررسی کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی “خریداران واجد شرایط هنگامی که یک Mac یا iPad واجد شرایط را در یک مکان واجد شرایط خریداری می کنند، یک کارت هدیه Apple دریافت می کنند. فقط یک کارت هدیه اپل به ازای هر Mac یا iPad واجد شرایط به ازای هر خریدار واجد شرایط. پیشنهاد مشروط به در دسترس بودن است. حداکثر تا زمانی که موجودی تمام شود. خریداران واجد شرایط دریافت خواهند کرد. تخفیفی معادل ارزش گیفت کارت اپل از قیمت مک یا آی پد واجد شرایط، اما برای همه اقلام موجود در سبد خرید آنها، از جمله گیفت کارت اپل، کسر می شود.

مک بوک پرو 13 اینچی به روز شده با تراشه M2 اکنون در دسترس است. اما احتمالاً در بین دانش‌آموزان و معلمان محبوبیت کمتری دارد زیرا MacBook Air M2 دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری بهتر، طراحی سبک‌تر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر با همان تراشه M2 MacBook Pro 13 اینچی است.

اپل به طور رسمی تبلیغات بازگشت به مدرسه 2022 خود را برای دانش آموزان، مربیان و کارکنان راه اندازی کرده است. امسال از ارائه AirPods رایگان به یک کارت هدیه 150 دلاری رایگان با خریدهای انتخابی Mac و یک کارت هدیه 100 دلاری برای خرید iPad Air و Pro می‌گذرد.

میتونی پیدا کنی تمام چاپ خوب زیر وب سایت اپل اما اصل ماجرا اینجاست:

اپل همچنین 20 درصد تخفیف AppleCare را برای دانشجویان، مربیان و سایر کارکنان واجد شرایط ارائه می دهد، به علاوه تخفیف استاندارد آموزشی 100 دلاری در مک و 50 دلاری برای iPad Air و Pro.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگرچه مک بوک ایر 2022 جدید در دسترس نیست، اپل از آن استفاده می کند تا مشتریان به طور تصادفی مک بوک ایر M1 2020 را خریداری نکنند بدون اینکه متوجه شوند M2 جدید در ماه جولای عرضه می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.