اپل تبلیغات جدید آیفون 13 را با برجسته کردن ویژگی های آن به اشتراک می گذارد

[ad_1]

اپل با تبلیغات جدیدی برای آیفون 13 بازگشته است که برخی از ویژگی های آن مانند دوام شیشه سپر سرامیکی و عمر باتری بیشتر را برجسته می کند. این شرکت همچنین فیلم کوتاهی را به اشتراک گذاشت که به طور کامل با آیفون 13 پرو گرفته شده است تا سال نو چینی را جشن بگیرد.

اولین تبلیغ “Run Baby Run” نام دارد و نوزادی را نشان می دهد که در خانه می دود و آیفون 13 را به همه جا می زند و می اندازد. جای تعجب نیست که هیچ اتفاقی با آیفون نمی افتد.

آیفون 12 اولین آیفونی بود که دارای شیشه سرامیک شیلد بود که از کریستال های نانو سرامیکی ساخته شده است تا در برابر آسیب های تصادفی مقاومت بیشتری داشته باشد. با توجه به اینکه آیفون 13 از شیشه سرامیکی شیلد نیز بهره می برد، جای تعجب نیست که این شرکت دوباره این ویژگی را تبلیغ کند.

دومین آگهی تجاری با عنوان «Doin’ Laps»، طولانی‌ترین عمر باتری مدل‌های آیفون 13 را تبلیغ می‌کند. در آن یک کودک در تمام روز دوچرخه‌سواری می‌کند در حالی که از همه چیز با آیفون فیلم می‌گیرد. در پایان روز، آیفون هنوز روشن است و در حال ضبط است و این نشان می دهد که گوشی هوشمند دارای باتری است که تمام روز دوام می آورد.

آهنگ های استفاده شده در تبلیغات می باشد “من خوب به نظر می رسم” نوشته OT Genasis و Chitty Bang اثر Leikeli47. در زیر می توانید آنها را تماشا کنید:

فیلم چینی سال نو

همراه با دو اسپرد جدید آیفون 13، اپل همچنین یک فیلم کوتاه 23 دقیقه ای کامل را با آیفون 13 پرو به اشتراک گذاشت. این فیلم «داستان یک پدر، یک پسر و یک روستای فراموش شده با رویایی خارق‌العاده» را ارائه می‌کند. این فیلم توسط کارگردان ژانگ منگ برای جشن گرفتن سال نو چینی که اکنون سال ببر است ساخته شد.

این شرکت همچنین یک پشت صحنه سه دقیقه ای را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد چگونه “بازگشت” با آیفون 13 پرو فیلمبرداری شده است. فیلم ها به زبان چینی گرفته شده اند اما زیرنویس آن ها به زبان انگلیسی است. در زیر می توانید دو ویدیو را تماشا کنید:

همچنین بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی